INESDI Instituto de Innovación Digital de las Profesiones (Barcelona)
Màster
Presencial | On-line
240 Hores
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Et presentem el Màster en Màrqueting Digital & Social Media. A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Internet, les plataformes digitals i les tecnologies de la informació estan transformant tot el nostre entorn. Les empreses necessiten perfils professionals d'acord a les noves tendències del mercat, i és per això, que impulsem aquest Màster Universitari amb la titulació de la Universitat Nebrija. Amb l'objectiu de formar professionals que puguin aportar solucions a la transformació digital en la qual ens trobem immersos tant les empreses, com la societat en general.

Aquest Màster amb titulació universitària en Màrqueting Digital & Social Media es converteix en un referent de formació especialitzada en l'economia digital aplicada a les diferents àrees de les organitzacions empresarials. Els alumnes desenvoluparan els coneixements i les tècniques més adequades per al disseny, implementació, gestió, anàlisi i mesura d'un Pla de Màrqueting Digital 360º, incloent també un Pla de Social Media.
Veure més

Temari del curs

Mòdul Introductori: Principis i fonaments de l'economia digital
Mòdul 1: Pla de Màrqueting Digital i Social Media I
Mòdul 2: Xarxes Socials
Mòdul 3: Pla de Màrqueting Digital i Social Media II
Mòdul 4: Gestió professional: accions, canals i eines 2.0
Mòdul 5: ORM - Online Reputation Màrqueting, mesurament i monitoratge
Mòdul 6: Content Management: creació, gestió i difusió de continguts
Mòdul 7: Pla de Màrqueting Digital i Social Media III
Mòdul 8: Estratègies de captació i conversió I: Inbound Màrqueting
Mòdul 9: Posicionament en motors de cerca
Mòdul 10: Estratègies de captació i conversió II: Publicitat Digital
Mòdul 11: Analítica web i rendibilitat
Mòdul 12: Pla de Màrqueting Digital i Social Media IV
Mòdul 13: Estratègies de fidelització i vinculació en entorns digitals (engagement)
Mòdul 14: Mobile Marketing
Mòdul 15: E-commerce
Mòdul 16: Emprendre en l'economia digital
Projecte Final de Màster: Presentació del Pla de Màrqueting Digital i Social Media

NOTA:
El programa inclou conferències magistrals amb ponents convidats, que tindran lloc al llarg del curs i se celebraran un dia en concret de la setmana, que pot diferir dels dies setmanals previstos de classe. Aquestes dates es comunicaran sempre amb suficient antelació als alumnes.

 
Veure més

Destinataris

Professionals de Màrqueting, Comunicació, Periodisme i / o Publicitat, que busquen reciclar-se i especialitzar-se en les noves disciplines del Màrqueting Digital. Professionals amb o sense titulació universitària, amb alguns anys d'experiència en empreses del sector i que vulguin millorar els seus coneixements, reorientar la seva activitat o promocionar-se professionalment. Titulats universitaris que vulguin especialitzar-se en l'àmbit del Màrqueting Digital i el Social Mitjana.

Horari/Torn

Horari: dimarts i dijous de 18:30 h a 21:30 h.

Durada

Data d'inici del curs presencial: 28 de maig de 2018

Data d'inici del curs online: 16 de gener de 2018 i necessitarà una dedicació de 1500 hores.

Lloc on s'imparteix el curs

C/ Rambla de Catalunya, 33, 1ero 1era. BArcelona

Titulació obtinguda

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Perspectives laborals

Responsable de l'estratègia digital
Digital Màrqueting Manager
Mobile Marketing Manager
Social Media Manager
Digital Product Manager
Responsable del Trade Màrqueting digital
E-commerce Manager. Responsable de la relació digital amb clients
Expert en SEM, publicitat en cercadors
Lead Màrqueting Specialist
Affiliate Marketing Manager
Expert en adquisició de trànsit
Expert en venda en canals digitals

Promocions

En INESDI disposem de diferents programes de beques per a facilitar al nostre alumnes l'accés als postgraus. L'objectiu d'aquests ajuts és millorar el seu futur laboral i la seva qualificació professional. La quantia d'aquestes beques pot arribar fins al 20% de l'import total del curs, segons la beca atorgada.

A més podràs beneficiar dels nostres acords de finançament per als nostres alumnes amb el Banc de Sabadell. Per a més informació, consulteu-nos.

 

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Digital & Social Media

Màster en Màrqueting Digital & Social Media