Màster en Màrqueting Directe i Digital

Barcelona School of Management UPF

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
12.250 €

Descripció

El Màster en Màrqueting Directe i Digital de la UPF Barcelona School of Management et dotarà de les eines per comprendre l'evolució del consumidor i del màrqueting, alhora que descobrir com dissenyar una estratègia de marca i brand content, com elaborar estratègies eficaces de captació i fidelització de clients, com augmentar la influència social tot emprant les xarxes socials, com definir una estratègia d'e-commerce i com utilitzar les eines d'analítica online.

El Màster en Màrqueting Directe i Digital ha estat dissenyat a partir d'una proposta innovadora, concebut per preparar professionals que aportin propostes de valor i que avaluïn constantment les seves competències. Al llarg del programa es treballa en un repte professional, desenvolupant un complet pla de màrqueting digital ja sigui per una iniciativa emprenedora dins d'una empresa ja existent o per una start-updefinida pel propi participant. El projecte es definirà des de l'inici sota la supervisió d'un mentor que ajuda a identificar els coneixements clau que el participant ha d'adquirir durant el curs.
Veure més

Temari del curs

    Mòdul 1: DEFINICIÓ DEL PROJECTE
    Mòdul 2: PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING RELACIONAL I DIGITAL
    Mòdul 3: GESTIÓ DEL CONEIXEMENT DEL CLIENT I BASES DE DADES
    Mòdul 4: GESTIÓ DE CANALS PROPIS (I): WEBSITE, SEO I E-COMMERCE
    Mòdul 5: ESTRATÈGIES DE CAPTACIÓ I GENERACIÓ DE TRÀNSIT
    Mòdul 6: ESTRATÈGIES DE FIDELITZACIÓ I VENDA
    Mòdul 7: GESTIÓ DE CANALS PROPIS (II): XARXES SOCIALS I MOBILE MARKETING
    Mòdul 8: CREATIVITAT

Continguts transversals:

    ANALÍTICA ONLINE I TAULA DE CONTROL
    PLANIFICACIÓ ECONÒMICA I RECERCA DE FINANÇAMENT
    COMPETÈNCIES DE DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL (CDP)

PROJECTE INDIVIDUAL

SESSIONS COACHING

* La informació publicada pot estar subjecta a canvis.


 
Veure més

Destinataris



Dirigit a professionals del màrqueting que vulguin ampliar els seus coneixements del sector i a emprenedors que vulguin desenvolupar el seu propi projecte empresarial, el Màster en Màrqueting Directe i Digital és un màster amb esperit emprenedor professionalitzador que enfoca els seus continguts de manera pràctica i adaptada a la realitat laboral i professional del moment.

Requisits


  • Per accedir al Màster en Màrqueting Directe i Digital cal ser titulat superior universitari o graduat superior amb títol propi d'universitat i acreditar una experiència professional d'almenys dos anys.

  • Així mateix podran accedir al procés de selecció altres candidats sense la titulació universitària requerida en virtut dels seus mèrits acadèmics, professionals, i del lloc de treball que ocupin. En aquest cas rebran un diploma de la Barcelona School of Management.



Idiomes en què s'imparteix

Espanyol

Horari/Torn

Horari:
Dimarts i dijous de 18.30 a 21.30 hores, divendres de 16 a 19h i dos dissabtes l'any, de 9.30 a 13.30h

Durada

Inici de classes:
26 setembre 2018 (per confirmar)
Fi de programa:
30 juny 2019 (per confirmar)

Objetius

El programa està pensat perquè l'estudiant assoleixi cinc objectiusessencials:

  • Incorporar una visió del màrqueting amb l'atenció dirigida al client, no al producte.

  • Conèixer les noves fonts d'informació de què disposen les empreses per segmentar d'una manera eficaç el mercat, així com formular les ofertes més adequades per a cada segment del públic objectiu.

  • Dissenyar i gestionar les campanyes de comunicació de manera que generin resposta en els clients i aportin resultats a l'empresa.

  • Familiaritzar-se amb l'ús de tots els canals de comunicació disponibles i emprar tant els mitjans tradicionals com els mitjans digitals.

  • Conèixer les últimes tendències en màrqueting digital per incorporar-les amb èxit a l'estratègia de màrqueting de l'empresa: posicionament en cercadors, màrqueting en mobilitat, comerç electrònic, micromitjans (blocs, RSS, etc.) i xarxes socials.



Titulació obtinguda

Màster en Màrqueting Directe i Digital, expedit per la Universitat Pompeu Fabra.
Per obtenir-lo, serà indispensable acreditar una elevada assistència a classe i la realització dels exercicis individuals al llarg del curs. Així mateix s'ha de fer de forma satisfactòria la tesina individual.

Perspectives laborals

Investigador / a i consultor / a en l'àmbit del Màrqueting Digital (SEO, SEM, promoció web, social media ...)
Community Manager
Digital Màrqueting Manager
Digital Account Manager
Digital CRM Manager
Digital Project Manager
planner digital
Product Manager
Executiu de comptes On line
Lead Màrqueting Specialist
Emprenedors d'iniciatives d'economia digital
Gestor de comunicació digital

Promocions


  • Beques Talent

  • Ajudes d'altres organismes

  • Descomptes: Beneficia't dels nostres descomptes si ets antic alumne, pertanys a la comunitat UPF o treballes en una de les nostres institucions col·laboradores.

  • Préstecs bancaris: Informa't sobre les condicions avantatjoses que la UPF Barcelona School of Management ha acordat amb les principals entitats financeres.




 

Preu

12.250 €

Avantatges del curs

Perquè t'ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques professionals en empreses punteres com Ogilvy, Tinkle, Roca Salvatella, e-LaCaixa, Seat, Bayer o Sanofi, entre d'altres.
Perquè inclou sessions personalitzades de coaching mitjançant les quals milloraràs el teu nivell d'autoconeixement personal i professional.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Directe i Digital

Màster en Màrqueting Directe i Digital