Stratex Institute. Escola Superior Estudis Comercials

Màster en Màrqueting Industrial i de Serveis

Stratex Institute. Escola Superior Estudis Comercials

Màster
Presencial
51 Crèdits
  • Terrassa (Barcelona)
4.950 €

Màster en Màrqueting Industrial i de Serveis

Descripció

Forma't per a una professió apassionant, la porta al teu futur reeixit. Et prepararem integralment des de zero, en allò que realment és necessari, per a convertir-te en un marketer de productes i serveis empresa a empresa (B2B), cobejat per les empreses.

Programa formatiu d'alta exigència, únic d'aquestes característiques existent en el mercat, orientat a cobrir l'elevada demanda per part de les empreses B2B de tècnics en màrqueting amb un bon entrenament de base. Oferint al seu torn una excel·lent oportunitat d'ocupabilitat immediata a joves estudiants interessats a desenvolupar la seva carrera en aquesta professió.

Temari del curs

M1 - Business essentials: Introducció als llenguatges de programació | Estratègia empresarial | Comptabilitat analítica i pressupostària | Introducció al Màrqueting
M2 - Habilitats personals: Presentacions en públic | Estimulació de la creativitat | Gestió del temps
M3 - Anàlisi de l'entorn: Fonaments de l'anàlisi de l'entorn | Anàlisi de la competència | Investigació de Mercat
M4 - Coneixement del Client: El Client | neuromàrqueting | Venda Consultiva | Fidelització de clients
M5 - El Producte: Fonaments de la gestió de Producte | Packaging i etiquetatge | Gestió de la Innovació | serveis
M6 - El Canal: Fonaments de la gestió de canal | Trade màrqueting
M7 - El Preu: Fonaments de la gestió de preus | Estratègies de fixació de preus
M8 - Comunicació: Fonaments de la comunicació empresarial | Creativitat publicitària | Disseny i arts gràfiques | branding | màrqueting firal
M9 - Màrqueting digital: Web Màrqueting | emailing | Posicionament a Cercadors | Social Media Marketing | E-commerce | Màrqueting amb vídeos | Mobile màrqueting | Analítica web | Noves tendències de Màrqueting | Protecció de dades en l'economia digital
M10 - CRM, SIM i gestió del coneixement: Sistema d'informació de Màrqueting (SIM) | CRM
M11 - Coneixement sectorial: Els 16 sectors més representatius a Catalunya
M12 - Networking: Networking off i on-line
M13 - Projecte final tutoritzat
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Màrqueting estratègic
Màrqueting mix
Pla de màrqueting
Màrqueting digital
Community management
SEM
Edició de vídeo i màrqueting amb vídeos
Mobile Màrqueting
Google Analytics
Photoshop
Desenvolupament web amb Wordpress
Desenvolupament botigues online amb Prestashop
Mailchimp
SalesForce CRM
E-commerce
Implementació CRM
Networking
Comunicació persuasiva
Neuromàrqueting
Redacció publicitària
Parlar en públic
LinkedIn per negocis
Comptabilitat analítica
Gestió pressupostària
Estudis de mercat
Usabilitat web
Fidelització de clients
Packaging
Trade màrqueting
Pricing
Branding
Emailing
Social Media Marketing

Destinataris

Titulats universitaris o amb Cicle Formatiu de Grau Superior de F.P. o professionals amb experiència laboral, interessats a orientar la seva carrera professional en el món del Màrqueting Industrial i de Serveis.

Requisits


  • Disposar del títol universitari o de Cicle Formatiu de Grau Superior de F.P. o acreditar experiència professional.

  • Superar l'entrevista d'accés.



Metodologia

Essencialment pràctica, amb nombrosos tallers, resolució de casos, exercicis, role-play gravats en vídeo, dinàmiques grupals, donem d'aplicacions programari i lectura crítica de llibres d'autors referents. L'alumne assisteix a classe amb portàtil o tablet.

Idiomes en què s'imparteix

Català i castellà

Tipus d'avaluació

Continuada

Horari/Torn

De dilluns a divendres

Durada

Data límit de matriculació: 8 set 2017.
Període de temps: 25/9/17 al 6/4/18.
6 mesos lectius + projecte final.

Lloc on s'imparteix el curs

Vapor Universitari de Terrassa (Campus de Stratex Institute).

Objetius


  • Aprendre els fonaments comptables i pressupostaris, així com adquirir el coneixement de les particularitats de producte, de mercat, de preu i de distribució de 16 sectors d'activitat B2B d'entre els més representatius del teixit empresarial català.

  • Adquirir competències tècniques com marketer estratègic i operatiu, coneixent i aplicant els mètodes, sistemes i eines més actuals de planificació, anàlisi del mercat, gestió del client, del producte, del preu, del canal i de la impulsió de vendes, fidelització del client i sistemes d'informació de màrqueting, aplicables en empreses industrials, comercials i de serveis B2B.

  • Adquirir competències tècniques especialitzades en el Màrqueting Digital i l'E-commerce, coneixent i aplicant els mètodes, sistemes i eines més actuals del web màrqueting, del comerç electrònic, del posicionament i publicitat en buscadors (SEO & SEM), del social media màrqueting, del mobile màrqueting i de l'analítica web.

  • Adquirir competències tècniques bàsiques en els àmbits de la comunicació publicitària, el disseny i les arts gràfiques.

  • Millorar les habilitats i eines per ser altament eficient i eficaç. Per exemple, en la comunicació interpersonal i en públic. O dominant aplicacions de programari CRM (Customer Relationship Management) i Sistemes d'Informació de Màrqueting.



Titulació obtinguda

Doble titulació EUNCET Business School i Stratex Institute.

Perspectives laborals

Tècnic de màrqueting en empreses business-to-business
Community manager
Executiu de comptes en agències de publicitat i en agències de màrqueting digital

Preu

4.950 €
Formes de pagament: comptat, en 3 terminis i finançat fins a 24 mesos.

Avantatges del curs

És únic, no hi ha res igual en el mercat. El 82% d'ocupabilitat immediata.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting Industrial i de Serveis