Màster en Màrqueting Digital i eCommerce Turístic

Més de 10.000 €
Sol·licita informació
Escola Universitària de Turisme Euroaula
Màster en Màrqueting Digital i eCommerce Turístic
Sol·licita informació
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Més de 10.000 €

Descripció

T'agradaria liderar el departament de Màrqueting? Quins beneficis aporta Internet a les empreses turístiques? Domines les xarxes socials?

El Màster en Màrqueting Digital i eCommerce Turístic d'EUROAULA té com objectiu formar professionals que siguin capaços d'afrontar els entorns competitius i a la creixent globalització de mercats, desenvolupant un pla estratègic d'empresa i identificant i avaluant les noves eines de e-Commerce.
Les noves tecnologies estan configurant un nou entorn econòmic, caracteritzat per la creixent competitivitat, els ràpids canvis tecnològics, la reducció de la vida dels productes i les sortides a noves oportunitats. 

Temari

Introducció al màrqueting online 2 ects
  • Què és el Màrqueting Online? Els termes principals i la comunicació digital.
  • Dispositius connectats i internet de les coses. Wearables & Big Data
Social media marketing 5 ects
  • Xarxes Socials, eines i estratègies
  • Community Manager i gestió de continguts
Geo màrqueting 2 ects
  • Geomàrqueting / Geoposicionament & Geo Màrqueting Mobile
  • Configuració de perfils hotelers i turisme en xarxes socials
Web & app design 5 ects
  • Arquitectura de continguts, Web Design & Creació web Wordpress
  • App Development
E-commerce & booking engine 3 ects
  • Ecommerce turístic & Booking de cerca
Networking 2 ects
  • Anàlisi, estratègia i distribució
  • Eines de distribució: Channel Manager
SEO & advertising 4 ECTS
  • SEO & SEM i desenvolupament de campanyes
  • Factors clau: URL, dominis, keywords, Google Adwords, Google Trends
Gestió financera 2 ects
  • Comptabilitat aplicada, anàlisi financer i gestió de pressupostos
360º tourism màrqueting 5 ects
  • Capacitat de visió estratègica i d'entesa global de l'empresa
Customer experience 2 ects
  • La gestió de l'experiència del client, la marca i el «client-centrisme»
  • Els sistemes de gestió: CRM, el mesurament: Mystery Shopper i la creativitat
Revenue management 2 ects
  • Benchmarking, segmentació, pricing hoteler i estratègia
Inbound màrqueting 6 ECTS
  • Antítesi del màrqueting tradicional i inbound vs outbound màrqueting
Emotional màrqueting 2 ECTS
  • El nou consumidor: viatger, estratègies emocionals i el neuromàrqueting
Online Reputation Management 6 ECTS
  • Gestió i control dels continguts i opinions; i l'era smartphones
Habilitats comunicatives 2 ects
  • La reputació personal: oratòria, expressió corporal i exposició
Projecte final 10 ects
  • Pla de Màrqueting

Destinataris

  • Professionals que desitgin accedir al món turístic.
  • Licenciats i diplomats que desitgin orientar el seu perfil en l'àmbit del Marketing Online i eCommerce Turístic.
  • Professionals que desitgin emprendre la seva empresa-startup.

¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573

Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h

Metodologia

EUROAULA crea un programa pràctic i innovador en continguts i casos reals. L'alumne té l'oportunitat d'analitzar i debatre situacions reals d'empresa, tant nacionals com internacionals; i prendre les decisions corresponents.

Durada

9 mesos (d'octubre a juny)

Objectius

Dotar a l'alumne dels coneixements i innovadors del Màrqueting Online i eCommerce en l'àmbit turístic que el capaciti professionalment per realitzar treballs de gestió i d'administració turística. 

Titulació obtinguda

Doble Titulació: atorgada per la Universitat de Girona i per Euroaula, Escola Universitària de Turisme Barcelona. La titulació atorgada per la Universitat de Girona és un títol propi expedit per la Fundació Universitat de Girona, totalment reconegut. Aquest títol acredita un cicle universitari de formació de postgrau no doctoral, i reconeix un nivell qualificat de formació superior a la de grau.

Promocions

Totes aquelles persones que es matriculin en el Màster podran consultar i sol·licitar les beques disponibles al moment de la inscripció.
 

Preu

Més de 10.000 €
A consultar

Avantatges del curs

Un Màster de Títol propi dóna la possibilitat a l'alumne, en poc temps, a ampliar el seu currículum des d'un punt de vista professional orientat a l'empresa i a tenir pràctica amb les eines professionals que s'utilitzen en el sector turístic.

Borsa de treball

Disposem de la nostra pròpia Borsa de Treball, que ofereix als nostres alumnes i ex-alumnes llocs de treball amb les empreses amb les quals col·laborem, potenciant d'aquesta manera la inserció labora

Professorat

L'equip docent està integrat per doctors, llicenciats, diplomats i sobretot per experts turístics i professionals, els qui posseeixen un reconeixement professional i pedagògic constatat en el camp universitari i en la gestió de les empreses turístiques.
Màster en Màrqueting Digital i eCommerce Turístic
Escola Universitària de Turisme Euroaula
Campus i seus: Escola Universitària de Turisme Euroaula
Escola Universitària de Turisme Euroaula
Carrer d'Aragó, 208-210 08011 Barcelona
Sol·licita informació
X