INSA Business, Marketing & Communication School
Postgrau
Presencial
1 Anys
  • Barcelona
2.500 €

Descripció

La formació en ecommerce i màrqueting digital és sens dubte una eina fonamental per gestionar les vendes per Internet amb eficiència. Conèixer les claus per desenvolupar-te com ecommerce manager, i saber totes les estratègies necessàries per tenir l'èxit Online

Temari del curs

· Eines de màrqueting Digital I
· Analítica de Mètriques E-Commerce
· Conversions i Anàlisi Qualitativa
· Màrqueting i eCommerce B2B- B2C
· Compradors de Preu i Market places
· Mesura de resultats i campanyes
· Principals plataformes per E-Commerce
· Usabilitat, Arquitectura, de la Informació i Desenvolupament
· Mobile i Social Shopping
· Solucions Multicanal
· Organització i Processos
· Desenvolupament d'un E-Commerce
· Business Intelligence
· Logística i operacions en E-Commerce
· Atenció al client
· CRM i fidelització
· Omnicanalidad
· Casos pràctics

Destinataris

a) Nous llicenciats que vulguin ampliar el seu camp de treball en l'àmbit digital.

b) Empresaris i autònoms que vulguin optimitzar i millorar les vendes a través del comerç electrònic.

c) Empreses que busquin especialització del seu personal.

d) Titulats de qualsevol àmbit que vulguin professionalitzar-se en el comerç electrònic i màrqueting en línia.

Idiomes en què s'imparteix

Español

Tipus d'avaluació

El sistema d'avaluació del programa està basat en l'avaluació contínua de cadascuna dels blocs a través de l'assistència a les classes i / o examen, de manera que l'alumne haurà d'haver superat

Horari/Torn

Dijous de 19h a 22h

Durada

Inici: febrer
Durada: 1 any acadèmic (Febrer a febrer)

Objetius

- Assimilar les implicacions que comporta el canvi de paradigma de la web social.

- Adquirir competències tècniques i expressives per a la producció i gestió de continguts en línia

- Conèixer en profunditat l'ecosistema 2.0 i tenir capacitat de desenvolupar estratègies adequades a cada entorn.

- Adquirir les destreses i la visió estratègica necessària per a la gestió professional de comunitats

- Ser capaç de dissenyar i implementar un Pla de Social Media alineat amb les estratègies corporatives de Màrqueting i Comunicació

Titulació obtinguda

Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació del programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida, l'alumne / a obtindrà el títol de Postgrau en E-Commerce d'INSA Business, Marketing & Communication School.


Perspectives laborals

- Social Media Editor
- E-Commerce Manager
- Director d'E-màrqueting
- Coordinació Social Media Editor

Preu

2.500 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en E-Commerce