INESDI Instituto de Innovación Digital de las Profesiones (Barcelona)
Postgrau
Presencial | On-line
120 Hores
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Et presentem la 56a edició del Postgrau en Màrqueting Digital & E-commerce que ofereix als professionals del màrqueting els coneixements i les tècniques necessàries per a orientar la seva carrera professional a les noves estratègies de Màrqueting Digital focalitzades al comerç electrònic. S'ha arribat a l'era del web 2.0 i els departaments de màrqueting han d'adaptar la seva estructura a la societat de la informació i el coneixement actual.

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.



    Possibilitat de realitzar el postgrau de forma presencial, online o semipresencial

    Ensenyament pràctica i amb casos empresarials reals

    Tutorització personalitzada en la realització del Projecte de Fi de Curs

    Orientació laboral mitjançant un "Pla de carrera professional" individualitzat

    Desenvolupament d'un "Pla de Màrqueting Digital per a un comerç electrònic"
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1: Pla de Màrqueting Digital
Com desenvolupar un Pla de Màrqueting en línia
Disseny, creació i anàlisi de la rendibilitat en un Pla de Màrqueting Digital
Aspectes legals fonamentals
Best practice en el Pla de Màrqueting Digital
Taller de ROI
Mòdul 2: Social Media Marketing
Com dinamitzar continguts. Ús estratègic de Xarxes Socials
Com fer un Pla de Social Media Marketing
vídeo Màrqueting
Branded content i transmèdia storytelling
Mòdul 3: Lifetime Màrqueting: Inbound Màrqueting & Automation
Com atraure al teu client de manera no intrusiva
màrqueting Automation
E-mail Màrqueting
posicionament SEO
Growth Hacking
Mòdul 4: Publicitat Digital
Publicitat Digital: branding, formats, compra de mitjans digitals
Models de compra venda: CPM, CPL, CPC, CPA
Actors en el procés: anunciants, agències, centrals de mitjans, mitjans digitals
Gestió de campanyes publicitàries
XTB (Real Time Biding)
performance Màrqueting
Publicitat en Xarxes Socials
Màrqueting en cercadors: SEM
Google Adwords
Mòdul 5: Analítica Digital i KPI: com mesurar i optimitzar
Introducció a l'analítica web
Objectius i KPI
Google Analytics
Analítica aplicada a l'CRO, anàlisi on-page, coneixement de l'usuari
Dashboards i reporting
Anàlisi de dades
Mòdul 6: Mobile Marketing
Models de negoci per a Internet Mobile
El mòbil i la ubiqüitat: de la web al mòbil
Mobile Adserver: la publicitat a Internet mobile
Les capacitats del mòbil: integració en el mix de mitjans
Mobile Marketing i aplicacions mòbils
SOLOMO
Mòdul 7: Estratègies de fidelització i vinculació (engagement) en entorns digitals
Disseny d'un Programa de Fidelització línia
CRM i e-CRM: coneixent i gestionant els clients
Aplicant el coneixement a l'augment de valor: personalització del pla de contactes per upselling, crosselling, ofertes, ...
Generació de visites fidels
Accions de fidelització sobre el trànsit del lloc web
Customer Experience Management en entorns digitals
Viralitat línia: MGM
Comunitat de marca i processos col·laboratius
Mòdul 8: Emprendre a l'Economia Digital
Com presentar eficaçment el teu projecte: convertir una idea en necessitat. Estratègies d'impacte i persuasió
Emprenedoria digital: criteris i factors a tenir en compte. Anàlisi de models de negoci i experiències i aprenentatges de casos reals
Mòdul 9: Pla estratègic. Models de negoci en comerç electrònic
Models de negoci en comerç electrònic
Tipologia de venda en comerç electrònic
Mòdul 10: Tecnologia: desenvolupament de plataformes e-commerce
Plataformes de codi obert
Elements clau d'una botiga online
Mòdul 11: Captació, conversió i fidelització en comerç electrònic
Nou client del segle XXI
Captació de visites
Conversió a client
Fidelització, tècniques i eines de seguiment
Mòdul 12: Serveis: logística, processos, gestió de comandes i mitjans de pagament
La logística, el gran repte dels e-commerce
Procés i gestió de comandes
Atenció al client
Tipus de mètodes de pagament
Mòdul 13: Tendències en comerç electrònic
Tendències en cross channel dels nostres clients digitals
Altres tendències: mobile, TV, social i crowdsourcing.
 
NOTA:
El programa inclou conferències magistrals amb ponents convidats, que tindran lloc al llarg del curs i se celebraran un dia en concret de la setmana, que pot diferir dels dies setmanals previstos de classe. Aquestes dates es comunicaran sempre amb suficient antelació als alumnes.
Veure més

Destinataris

Aquelles persones que volen especialitzar-se o completar la seva formació a l'entorn de Social Media Marketing per oferir una resposta professional a les demandes del mercat i les necessitats de les empreses. Emprenedors en l'entorn online que necessiten les eines necessàries per posar en marxa l'estratègia de Social Media del seu negoci.

 

Requisits

Idealment, els interessats han de complir algun dels següents requisits:

  • Disposar del títol de 2n Cicle Formatiu d'FP o Batxillerat.

  • Acreditar 1 o 2 anys d'experiència laboral en empresa, organització o institució.

  • Disposar d'alguna titulació en Màrqueting o una altra disciplina empresarial.

  • Superar una entrevista d'admissió presencial, que es realitzarà individualment en INESDI, previ enviament del CV actualitzat amb fotografia.



Horari/Torn

Horari: dimarts i dijous de 18:30 h a 21:30 h.

Durada

Data d'inici presencial: 27 de febrer de 2018

Data d'inici en línia: 16 de gener de 2018 i es precisés unes 750 hores de dedicació.


Lloc on s'imparteix el curs

C/ Rambla de Catalunya, 33, 1ero 1era. BArcelona

Titulació obtinguda

A més de comptar amb la titulació oficial de INESDI Digital Business School, podràs obtenir una titulació universitària per la Universitat Nebrija.

Perspectives laborals

Departaments de Màrqueting
Departaments de Comunicació
Màrqueting Manager de PIMES
Social Media Marketing Manager
Departament de comerç electrònic
Gestionar un e-commerce
Agències de publicitat
consultores digitals
Acquisition Manager

Promocions



En INESDI disposem de diferents programes de beques per a facilitar al nostre alumnes l'accés als postgraus. L'objectiu d'aquests ajuts és millorar el seu futur laboral i la seva qualificació professional. La quantia d'aquestes beques pot arribar fins al 20% de l'import total del curs, segons la beca atorgada.

A més podràs beneficiar dels nostres acords de finançament per als nostres alumnes amb el Banc de Sabadell. Per a més informació, consulteu-nos.

 

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Màrqueting Digital & E-commerce

Postgrau en Màrqueting Digital & E-commerce