EUNCET Business School

Postgrau Màrqueting Online

EUNCET Business School

Postgrau
Presencial
150 Hores
  • Terrassa (Barcelona)
consultar preu

Postgrau Màrqueting Online

Descripció

Un entorn extraordinàriament competitiu com l'actual on internet juga com a factor estratègic clau, planteja nous reptes als directius i comandaments dels departaments de màrqueting i comunicació. Aquest programa permet als professionals de màrqueting conèixer el potencial que amaguen els entorns digitals i alhora saber com integrar-lo, amb les eines adequades, dins de la seva estratègia de màrqueting i comunicació, capacitant en aquelles competències i habilitats necessàries per a d'entendre, crear, comunicar i oferir valor afegit al client en entorns digitals.



Aquest postgrau forma part de l'oferta Executive Modular, pel que una vegada finalitzat pots prosseguir la teva formació amb el Màster en Direcció de Màrqueting o l'Executive MBA.

Veure més

Temari del curs

ASSIGNATURA: Sistemes de màrqueting en línia i pla de màrqueting digital
Professor: Xavier Lamote, Miguel Ángel Travat
a. Evolució de l'entorn online i del web: de l'1.0 al 3.0.
b. Els grans cicles de l'entorn digital fins avui.
c. Nous conceptes i realitats. Noves relacions.
d. Aspectes crítics del MK Digital, processos de venda i funnel.
e. Plantejament estratègic i conceptes clau de negoci
f. El client com a centre del procés. Nous perfils, rols, procés decisions. De les 4p 'sa 4c' sa 4e s.
g. Identitat vs Imatge. Marca.
h. Estratègia i Campanya Online i Màrqueting Pla Blended: alineament i encaix.
i. Perfils professionals en RS.
j. Competitivitat i atributs de valor. Introducció al Pricing.
k. El màrqueting com a integració de relació offline i transmedia amb el client.
ASSIGNATURA: Disseny i planificació integral del website
Professor: Jorge Zuluaga, Eva Snijders, Ana Riesco
a. Comunicacions: un viatge des del XX al segle XXI. Comunicacions avui.
b. Storytelling: Què és? Com funciona?
c. El Model de Comunicació del Storytelling: elements i dinàmiques
d. El procés de Storytelling: StoryHarvesting, StoryListening, StoryMapping, StoryShaping, Storytelling, StoryQuestioning.
e. Els professionals de la comunicació com a narradors. El futur de les relacions entre els mitjans de comunicació, marques, continguts i audiències: Publicitat Nativa, Content Màrqueting, Brand content i altres TrendingTopics ...
ASSIGNATURA: Comportament del client en entorns digitals
Professor: Guillem Ricarte
a. El consumidor d'avui i de demà. Com estudiar el comportament del consumidor. Introducció a la investigació de mercats. El nou consumidor.
b. El consumidor digital. El consumidor multicanal. Les xarxes socials: què són i com impacten. El consumidor segmentat.
ASSIGNATURA: e-mail màrqueting
Professor: Jordi Sacristán
a. L'e-mail màrqueting i els seus aspectes clau. Importància dins de l'estratègia de màrqueting online de l'empresa. Efectivitat del medi. Avantatges i inconvenients. Relació amb el ROI de la campanya.
b. La llista de distribució: marc legal (LOPD), captació de les dades, Double Opt in, spam. La bona idea de la segmentació de la base de dades.
c. Disseny d'un correu electrònic efectiu: format, layout, branding, mailings responsius. Exemples i anàlisi en grup de campanyes d'èxit i no tan reeixides.
d. Com incrementar les possibilitats d'obertura: Header atractiu, contingut, Call to action, freqüència i dia d'enviament.
e. L'e-mail i la newsletter: semblances raonables.
f. Eines d'utilitat: Mailchimp, Smartfocus, Mailrelay, Mailifly, Campaign Monitor, etc. Mètriques a tenir en compte i avaluació de resultats.
ASSIGNATURA: Màrqueting de cercadors
Professor: Jordi Sacristán, Jorge Zuluaga
a. La lògica del màrqueting: branding, posicionament, el màrqueting digital dins de l'estratègia global de màrqueting de l'empresa.
b. Publicitat Online: actors i principals conceptes de planificació i mètriques de seguiment.
c. Planificació de campanyes: Adserver i campanyes de display, Adsense i com guanyar diners, Real Time bidding i el present del Display, formats i consells de banners, Landing page i el factor clau d'èxit o fracàs. Exemples de campanyes.
d. Pla de mitjans: diferència entre SEO i SEM, màrqueting de cercadors, Adwords, Google i tot el seu univers (GDN ...), La guerra de la publicitat en línia.
e. Estratègies recomanables: què fer amb les galetes, màrqueting d'afiliació, retargeting, Behavioural Targeting i Customer Journey.
ASSIGNATURA: Social Media Manager. Community manager. Eines principals
Professor: Gerard Comas, Oscar Vidal, Alex López, Miguel Ángel Travat
a. Conceptes bàsics de SM, entorn i evolució.
b. Tipus de Xarxes i estratègies sobre la base del canal i l'empresa.
c. Lectura i anàlisi de dades.
d. Campanyes basades en CPC.
e. Eines bàsiques de gestió.
f. Eines bàsiques d'anàlisi.
g. Eines avançades de gestió.
h. Eines avançades d'anàlisi.
i. Com configurar una campanya en Lin, Fb, Tw, Instagram, TouTube ...
ASSIGNATURA: Social CRM. Analítica web i ROI
Professor: Oscar Vidal
a. Mètriques, influència, ràtios, conversions.
ASSIGNATURA: Cloud i productivitat digital
Professor: Xavier Camarillas
a. El mètode GTD com a metodologia de millora de productivitat: introducció al mètode GTD, la recopilació, el processament, l'organització, la revisió, l'execució i com ens pot ajudar el mètode GTD.
b. Time Boxing com el complement perfecte al mètode GTD: introducció a la tècnica time Boxing, maximitzar el control i concentració evitar la pro-crastinación i completar més tasques.
c. Altres mètodes i consells interessants: Pareto 80/0 20, Una cosa entra i altra surt, Tècnica Pomodoro, La paperera és la teva amiga, Firewall de distraccions, Entrar a la zona, Limita les distraccions, Aprèn a dir que no.
d. Gestió de projectes: Memòria de Treball 5 a 9, Projectes en 5 passos.
e. Models de visió: el model de quatre (4) criteris, el model triple i el model de sis (6) nivells.
f. Com començar el dia? Evadir els lladres de temps
g. Gestió eficient del correu electrònic: la mitjana d'ús del correu electrònic i el seu mal ús.
h. Eines i plataformes: introducció a les eines i plataformes existents. Eines per a la gestió del temps i augment de productivitat.
i. Productivitat i eficiència empresarial. Les noves tecnologies: el nostre millor aliat.
ASSIGNATURA: Mobile Marketing
Professor: Albert Lorente
a. Mobile World, Mobile Marketing i estratègies.
b. Mobile Advertising.
c. Proximity Marketing: NFC, Bluetooth i GSM.
d. Geolocation.
e. Mobile Technologies: AR, VR, Codis bidimensionals i couponing.
f. Mcommerce
g. App
ASSIGNATURA: e-commerce & e-business
Professor: Toni Rosselló
a. Mecanismes i idees bàsiques.
b. Creació de la plataforma web: eines disponibles, formes de pagament, seguretat digital i confiança.
c. Logística: missatgeria, emmagatzematge i picking i Drop shipping.
d. Màrqueting i posicionament.
e. Punts clau per a l'èxit: Com aconseguir vendes, Finançament, Diferenciació i fidelització.
f. Legislació: passos legals previs i la venda internacional.
Veure més

Destinataris

• Directius del departament de màrqueting i comunicació que volen actualitzar o ampliar els coneixements en aquesta àrea per a poder dissenyar, desenvolupar i analitzar les seves campanyes de màrqueting digital.

• Càrrecs intermedis en el departaments de màrqueting i comunicació (Product Managers, Brand Managers, Caps de RRPP i Comunicació ...) que volen millorar professionalment a través de l'adquisició d'habilitats i coneixements específics en entorns en línia.

• Responsables d'agències de publicitat, comunicació, SMMS i CMs.

• Professionals de l'àmbit de la tecnologia amb voluntat de desenvolupar-se en la gestió de la comunicació i el màrqueting en entorns digitals.

• Directius i professionals d'altres departaments, gerents i empresaris, amb experiència professional, interessats en el màrqueting i la comunicació.

• Consultors o assessors que busquen adquirir o actualitzar coneixements i aplicacions d'en els camps del màrqueting i la comunicació digital.

• Emprenedors, per als quals Internet és un factor clau en la seva estratègia de projecció i creixement empresarial.

Veure més

Requisits

Requisits d'admissió Els alumnes han de disposar de títol universitari (llicenciat, enginyer, diplomat, enginyer tècnic) o acreditar experiència professional d'almenys 3 anys. Per poder accedir al procés d'admissió, els candidats hauran de presentar una carta de motivació i el currículum vitae actualitzat.

Metodologia

El mètode pedagògic de Postgrau en Màrqueting on-line és innovador en si mateix, combinant diferents recursos i materials amb l'objectiu que els alumnes aprofitin al màxim el programa. D'una banda, inclou sessions teòriques on els participants adquireixen els coneixements necessaris per desenvolupar el seu projecte professional. D'altra banda, es desenvoluparan sessions pràctiques amb la metodologia de "Learningbydoing", on els estudiants treballaran amb anàlisi de casos, simuladors de negoci i "Workshops". Totes aquestes eines generessin idees i coneixements que aportessin un entorn de debat enriquidor. La nostra metodologia de treball orienta l'alumne a l'aplicació immediata de les competències adquirides. Campus Virtual Els alumnes d'aquest postgrau tindrà accés al campus virtual, una eficaç plataforma de treball i comunicació entre alumnes, professors, direcció i coordinació del curs.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà.

Horari/Torn

Divendres 16:00 a 21:00 h - Dissabte 09:00 a 14:00 h.

Durada

Durada: 150 hores - 25 ECTS.
Data inici: 17/03/2017.

Lloc on s'imparteix el curs

Centre d'impartició: Euncet Business School. Terrassa.

Objetius


  • Desenvolupar capacitats analítiques i directives exigides per l'actual entorn empresarial en la presa de decisions en l'àrea de màrqueting digital.

  • Proporcionar als participants uns coneixements pràctics, útils i totalment actualitzats en matèria de gestió i direcció de màrqueting digital.

  • Saber integrar visió i els objectius corporatius a les estratègies, polítiques i accions digitals de l'empresa, així com en els equips i canals de venda.

  • Conèixer les actuals eines de gestió de màrqueting i relacions, per desenvolupar-se en la societat de la informació actual.

  • Adquirir els coneixements, habilitats i capacitats necessàries per al disseny, aplicació i anàlisi d'un pla de màrqueting digital.

  • Desenvolupar les capacitats i competències estratègiques i directives per a exercir la funció de la direcció de màrqueting digital en entorns complexos i d'incertesa.

  • Facilitar una visió creativa que permeti



Titulació obtinguda

Postgrau en Màrqueting on-line per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
Postgrau en Màrqueting on-line per l'Euncet Business School.

Promocions

Beques i convenis

Assessorem sobre les diferents beques i ajudes de les que et pots beneficiar. Així mateix, disposem de convenis amb entitats bancàries que ofereixen condicions molt avantatjoses per ajudar-te en la teva formació. Consulteu el nostre equip assessor.

UPC Alumni: 5% de descompte.

Premium Alumni UPC, CECOT i CENTREM: 10% de descompte.

Empreses associades a la CECOT ja CENTREM: 15% de descompte.

Bonificació Permís Individual de Formació (PIF): per a empleats en règim general de la Seguretat Social, es poden bonificar les hores concurrents a l'horari laboral.

Préstec flexible: amb Caixa d'Enginyers i amb Banco Santander.

Aturats: 15% de descompte.

Autònoms: 10% de descompte.

Preu

A consultar.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau Màrqueting Online