Escola Universitària de Turisme Euroaula

Postgrau en Màrqueting Online i E-Commerce

Escola Universitària de Turisme Euroaula

Postgrau
Presencial
30 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Postgrau en Màrqueting Online i E-Commerce

Descripció

El Pla d'Estudis del Postgrau en Màrqueting Online i E-Commerce està dissenyat per dotar els alumnes de les últimes tècniques per fer front a les necessitats de l'empresa turística actual.

A les àrees de Màrqueting Online i E-Commerce, les empreses necessiten augmentar la visibilitat i notorietat de les seves webs, millorar el seu posicionament, optimitzar la presència en xarxes socials i gestionar el comerç electrònic, per assegurar l'èxit en el mercat.

Temari del curs

Introducció al màrqueting en línia 2 ects.
Social mitjana màrqueting maig ects.
Geo màrqueting 2 ects.
Web & app design 5 ects.
E-commerce & booking engine 3 ects.
Networking 2 ects.
Seu & advertising 4 ects.
Gestió financera 2 ects.
Projecte final 5 ects.
Veure més

Destinataris

Professionals que desitgin accedir al sector hoteler.

Joves llicenciats, graduats i diplomats que desitgin orientar la seva carrera professional en el sector hoteler.

Directius que vulguin reciclar-se en l'entorn hoteler.

Emprenedors que necessitin potenciar els seus coneixements hotelers.

Metodologia

EUROAULA desenvolupa un programa pràctic i actualitzat en continguts mitjançant l'anàlisi i discussió de casos reals d'empresa, tant nacionals com internacionals.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Horari/Torn

Divendres de 17 a 21h i Dissabtes de 9 a 14h.

Durada

D'octubre a febrer.

Titulació obtinguda

Doble titulació per la Universitat de Girona i per l'Escola Universitària de Turisme Euroaula.

Preu

A consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Màrqueting Online i E-Commerce