IDEP Escuela de Imagen y Diseño

Postgrau o Curs Professional en Fotografia Publicitària i Direcció d'Art

IDEP Escuela de Imagen y Diseño

Postgrau
Presencial
30 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Postgrau o Curs Professional en Fotografia Publicitària i Direcció d'Art

Descripció

La publicitat ha canviat i, encara que les empreses creen productes, els consumidors compren marques, que no són altra cosa que una suma d'idees i valors. I la principal funció del fotògraf publicitari és transmetre una idea o il·lusió al servei d'aquestes marques.

Més enllà de la tècnica necessària per fotografiar a la perfecció un producte o personatge, l'èxit d'un fotògraf en el camp de la publicitat depèn de la seva capacitat per crear un món imaginari que pugui transmetre tal il·lusió.

Per això, la funció del fotògraf com a director d'art el converteix en el professional imprescindible en aquest propòsit de creació de valor. No n'hi ha prou de tenir els múltiples coneixements tècnics per desenvolupar amb rigor professional aquesta tasca en tots els camps possibles (bodegó, retrat, campanyes, etc.), sinó que, a més, és important tenir la capacitat creativa per poder treballar amb altres professionals del medi en un entorn altament competitiu.
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1. El Bodegón Publicitari
Mòdul 2. Campanya Publicitària amb Personatge
Mòdul 3. El Fotògraf com a Director d'Art
Mòdul 4. Formació i Orientació Laboral (FOL)
Mòdul 5. Treball Final de Postgrau (TFP)
* Els alumnes que hagin optat per l'itinerari de Curs Professional no realitzaran el TFP.
 

Destinataris

Llicenciats, Graduats i altres candidats amb interès per la fotografia publicitària.



 

Requisits

Cal tenir experiència en fotografia, una base d'il·luminació en plató i de programari de retoc fotogràfic acreditable per currículum acadèmic i / o portfoli. Si no és així, cal cursar prèviament el Postgrau / Curs de Fotografia.



 

Horari/Torn

Dilluns i dimecres
de 19h00 a 22h00h
+ Pràctiques lliures


Places

16

Durada

d'octubre a juny
(Lliurament TFP Juliol)
crèdits
Postgrau 30 ECTS
Curs Professional 24 ECTS

Data d'inici: dilluns 16 d'octubre de 2017


Objetius

Al llarg del programa es mostren els coneixements tècnics i pràctics imprescindibles per resoldre encàrrecs i s'incentiva el desenvolupament del criteri estètic i conceptual, a través de l'adreça d'art, per ser capaç de concebre i crear la imatge que faci realitat un briefing publicitari i aporti valor a l'estratègia de comunicació.

Els participants es familiaritzen amb els equips de càmera, captura amb respatllers digitals i flaixos de més alt nivell, i estaran capacitats per posar en pràctica les tècniques d'il·luminació específiques en l'elaboració de bodegons de producte, per a la producció de campanyes en estudi i exteriors amb models o actors, plantejar càstings, dirigir l'acting i treballar en equip amb altres creatius.

A més, cada alumne haurà realitzat al final del programa una bookpersonal, supervisat pel director Pedagògic, per poder presentar el seu treball en un entorn professional.



 

Titulació obtinguda

S'obté un títol propi de Postgrau atorgat per la Universitat Abat Oliba CEU.
O bé, s'obté un títol propi de Diploma d'Extensió Universitària atorgat per la Universitat Abat Oliba C

Preu

Preu a consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau o Curs Professional en Fotografia Publicitària i Direcció d'Art