EducaciOnline

Programa Superior en Màrqueting a Internet i e-commerce i Direcció i desenvolupament de llocs web com a eina de màrqueting

EducaciOnline

Postgrau
On-line
270 Hores
3.150 €

Programa Superior en Màrqueting a Internet i e-commerce i Direcció i desenvolupament de llocs web com a eina de màrqueting

Descripció

En un entorn com l'actual, l'e-màrqueting s'erigeix com una peça clau i fonamental dins dels plans de qualsevol empresa.

La xarxa ja és un dels mitjans amb més poder de prescripció, pel que avui són imprescindibles les estratègies de posicionament, el màrqueting en xarxes

socials, les accions de màrqueting viral, l'e-mail màrqueting i la publicitat interactiva.

L'e-commerce obre, a més, nous mercats per a petites i grans empreses.

No obstant això, per aconseguir eficàcia en aquests àmbits, resulta imprescindible disposar d'un lloc web adequat des del plantejament de l'e-màrqueting.

Per a això és necessari que el lloc es fonamenti en un desenvolupament eficient, amb un disseny centrat en l'usuari i ideat, desenvolupat i implementat a partir d'un enfocament professional que el converteixi en un excel·lent canal de vendes,

un mitjà per aconseguir clients i fidelitzar-o un punt de trobada per als nostres consumidors.

Veure més

Temari del curs

  • Introducció al màrqueting
  • El lloc web
  • Les principals eines del màrqueting a internet orientat a resultats
  • L'entorn del nostre projecte de promoció. El web 2.0. Objectius d'un web. Perfil de l'internauta
  • Màrqueting en cercadors: SEO i SEM
  • Màrqueting en mitjans socials. Reputació en línia. Gabinet de premsa digital. Generació d'enllaços (link building). Màrqueting viral
  • Analítica web. Google Analytics. Aspectes relacionats amb l'origen de les visites i la promoció
  • Màrqueting d'afiliació. Altres opcions de promoció
  • Màrqueting mòbil
  • Comunicació persuasiva al web 2.0
  • Comerç electrònic
  • Aspectes crítics del comerç electrònic
  • La gestió dels clients i proveïdors per internet
  • Context en la direcció i el desenvolupament de llocs web com a eina de màrqueting
  • UX, interfícies, usabilitat i eines
  • Desenvolupament web en CMS
  • Web avançat i web social
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

El curs capacita per exercir funcions de responsabilitat en les àrees de màrqueting i comunicació, amb Especialització en entorns digitals, així com per assumir projectes com a responsable de lloc web.
Així doncs, el titulat serà capaç de dissenyar, planificar i gestionar les diferents eines de promoció, fidelització i venda a través de les noves tecnologies, així com de definir i controlar una estratègia de màrqueting a internet i de desenvolupar iniciatives de negoci basades en la xarxa.
També podrà dissenyar, planificar, gestionar i desenvolupar el lloc web com a eina de màrqueting abordant la web semàntica i social, així com la web mòbil.

Destinataris





 

Requisits

Un nivell d'estudis corresponent a batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2).

Una capacitat professional adequada

Idiomes en què s'imparteix

ESpanyol

Durada

Inici: Octubre 2017

Objetius


  • Projectar un pla de màrqueting electrònic per a una empresa, des dels objectius fins a les eines que s'utilitzaran i la seva implantació.

  • Triar bé les eines de promoció en línia i de màrqueting mòbil més adequades per a cada situació.

  • Mesurar i analitzar els resultats de les accions promocionals en línia i de màrqueting mòbil.

  • Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva al web col·laboratiu.

  • Desenvolupar estratègies de venda en línia, des de la captació d'usuaris fins a la venda i fidelització posterior.

  • Comprendre i valorar els aspectes clau del disseny i l'execució d'una botiga en línia.

  • Incorporar les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en la definició dels processos de negoci que configuren cadenes de valor basades en les experiències de client, i no en els productes i serveis.



Titulació obtinguda

TITULACIÓ EducaciOnline:
Diploma de Programa Superior d'EducaciOnline
en Màrqueting a Internet i e-commerce i
Direcció i desenvolupament de llocs web com
eina de màrqueting.
DOBLE TITULACIÓ UOC:
Diploma d'extensió universitària de la UOC
en Màrqueting a Internet i e-commerce.
Diploma d'extensió universitària de la UOC
en Direcció i desenvolupament de llocs web com
eina de màrqueting.

Preu

3.150 €
Quota: 141 euros/mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior en Màrqueting a Internet i e-commerce i Direcció i desenvolupament de llocs web com a eina de màrqueting