EducaciOnline

Programa Superior en Màrqueting a Internet i e-commerce i Mobile màrqueting

EducaciOnline

Postgrau
On-line
270 Hores
3.150 €

Programa Superior en Màrqueting a Internet i e-commerce i Mobile màrqueting

Descripció

En un entorn com l'actual, l'e-màrqueting s'erigeix com una peça clau i fonamental dins dels plans de qualsevol empresa.



La xarxa ja és un dels mitjans amb més poder de prescripció, pel que avui són imprescindibles les estratègies de posicionament, el màrqueting en xarxes socials, les accions de màrqueting viral, l'e-mail màrqueting i la publicitat interactiva.



En aquest àmbit, sens dubte el sector que està experimentant un auge sense precedents és el dels smartphones i les tablets.



Les recerques de productes i serveis a través mde aquests dispositius mòbils i el desenvolupament d'aplicacions s'ha convertit l'anomenat m-commerce en una àrea de negoci fonamental.



En aquest ecosistema mòbil l'e-màrqueting possibilita la connexió amb els usuaris i clients a través d'uns dispositius que estan permanentment amb ells. Un smartphone posseeix certes qualitats que el fan únic, ja que és personal, privat i ubic.




 
Veure més

Temari del curs

Programa:
Introducció al màrqueting
El lloc web
Les principals eines del màrqueting a internet orientat a resultats
L'entorn del nostre projecte de promoció. El web 2.0. Objectius d'una web. Perfil de l'internauta
Màrqueting en cercadors: SEO i SEM
Social mitjana màrqueting. Reputació en línea.Gabinete de premsa digital. Link building. màrqueting viral
Analítica web. Google Analytics. Aspectes relacionats amb l'origen de les visites i la promoció
Màrqueting d'afiliació. Altres opcions de promoció
Màrqueting mòbil
Comunicació persuasiva a la web 2.0
Comerç electrònic
Aspectes crítics del comerç electrònic
La gestió dels clients i proveïdors per internet
La revolució del màrqueting mòbil
Mobilització del pla de màrqueting
Ecosistema mòbil
Analítica mòbil



Pla d'estudis:

Taller virtual

El curs s'inicia amb un taller virtual de 15 dies de durada i facilita a l'estudiant familiaritzar-se amb el campus virtual.

Màrqueting a Internet

Introdueix els beneficis que aporta internet a tota organització i, especialment, a la seva activitat comercial i comunicativa; a més, s'analitza què ha canviat del màrqueting tradicional pel que fa al màrqueting on-line i es facilita la comprensió de les debilitats, fortaleses, amenaces i oportunitats que els nous reptes digitals suposen per a tota empresa.
Paral·lelament s'examina la importància del lloc web per aconseguir els objectius de màrqueting i els avantatges de la publicitat on-line i les estratègies SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing).
Permet conèixer en profunditat eines com Google Adwords i el desenvolupament d'accions de màrqueting mitjançant el correu electrònic (màrqueting de permís), així com la manera d'aprofitar el màrqueting viral i l'advergaming (jocs publicitaris), a més de com el telèfon mòbil dota de portabilitat al multimèdia ia Internet, que, d'aquesta manera, s'erigeix com a instrument fonamental de màrqueting.

El web 2.0 i el comerç electrònic

Analitza el fenomen de la web 2.0 i les seves implicacions en el màrqueting; també ofereix coneixements imprescindibles sobre com utilitzar les comunitats virtuals en benefici de l'empresa i com treballar la reputació de la marca a la xarxa.

Permet aprofundir en el coneixement del producte i la seva relació amb la xarxa, en les tipologies de mercats electrònics i els seus components, en com són els clients i els venedors i què infraestructura precisa una estratègia d'e-commerce.
De la mateixa manera, facilita el coneixement de les tècniques de fidelització en una botiga on-line i de les estratègies per millorar els ratis de conversió.
També introdueix en els diferents mitjans de pagament electrònics i en la manera de mantenir el control d'aspectes clau com la seguretat, la gestió de les dades i la fidelització de la cartera de clients i els processos i relacions amb els clients i amb els proveïdors, així com les possibilitats que ofereix l'Open Source en programes d'ERP i CRM per gestionar estocs i les relacions amb els clients.


Màrqueting mòbil

Aporta una visió estratègica i operativa per planificar, idear i afrontar accions de màrqueting en l'ecosistema mòbil, avaluant els resultats amb sistemes d'analítica.
Planteja la revolució que ha suposat el màrqueting mòbil per després abordar la publicitat mòbil, el cuponing, la proximitat, la veu, la missatgeria, els continguts i les aplicacions.
Analitza com les xarxes socials s'han vist afectades per l'arribada de la mobilitat, tractant termes com SoLoMo. Permet valorar la diversitat dels diferents sistemes operatius, els principals models de negoci i les característiques de cada un d'ells.
Presenta l'App Store Optimization (ASO) i les tècniques que han de seguir els desenvolupadors d'apps. Es veuen aplicacions pràctiques de tecnologies com la realitat augmentada i la geolocalització, i s'observa com els dispositius mòbils estan canviant els videojocs i les compres a través de l'anomenat comerç mòbil.
Finalment, l'assignatura se centra en l'analítica web i l'analítica mòbil, mostrant com establir indicadors KPI i un quadre de comandament per avaluar l'eficiència de les accions de màrqueting mòbil.
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

El curs de màrqueting en línia i mobile màrqueting capacita per exercir funcions de responsabilitat en les àrees de màrqueting i comunicació, amb una especialització en entorns digitals.
Així doncs, el titulat serà capaç de dissenyar, planificar i gestionar les diferents eines de promoció, fidelització i venda a través de les noves tecnologies, així com de definir i controlar una estratègia de màrqueting a internet i de desenvolupar iniciatives de negoci basades en la xarxa.
Així mateix, disposarà dels coneixements específics per a planificar, idear i dur a terme accions de màrqueting digital en l'ecosistema mòbil, els resultats podrà avaluar gràcies a diferents sistemes d'analítica.

Requisits

Requisits d'accés:

Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2). Una capacitat professional adequada.

Durada

Durada: 12.5 mesos

Inici: Octubre 2017

Objetius


  • Projectar un pla de màrqueting electrònic per a una empresa, des dels objectius fins a les eines que s'utilitzaran i la seva implantació.

  • Triar bé les eines de promoció en línia i de màrqueting mòbil més adequades per a cada situació.

  • Mesurar i analitzar els resultats de les accions promocionals en línia i de màrqueting mòbil.

  • Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva al web col·laboratiu.

  • Desenvolupar estratègies de venda en línia, des de la captació d'usuaris fins a la fidelització posterior.

  • Comprendre i valorar els aspectes clau del disseny i l'execució d'una botiga en línia.

  • Incorporar les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en la definició dels processos de negoci que configuren cadenes de valor basades en les experiències de client, i no en els productes i serveis.

  • Saber identificar els factors que intervenen en l'ecosistema mòbil i els avantatges i inconvenients del màrqueting mòbil, a més de les diferències entre terminals i el paper de les operadores.

  • Saber integrar el màrqueting mòbil en l'estratègia de màrqueting i de xarxes socials de l'organització.



Titulació obtinguda

Diploma de programa superior de UOC Xtended Studies de Màrqueting a Internet i E-commerce i Mobile Marketing

Preu

3.150 €
Quota: 141 euros/mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior en Màrqueting a Internet i e-commerce i Mobile màrqueting