Stratex Institute. Escola Superior Estudis Comercials

Programa Superior de Tècnic de Màrqueting Industrial i de Serveis

Stratex Institute. Escola Superior Estudis Comercials

Curs
Presencial
  • Terrassa (Barcelona)
5.600 €

Programa Superior de Tècnic de Màrqueting Industrial i de Serveis

Descripció

Forma't per a una professió apassionant, la porta al teu futur reeixit. Et prepararem integralment des de zero, en allò que realment és necessari, per a convertir-te en un marketer de productes i serveis empresa a empresa (B2B), cobejat per les empreses.

Programa formatiu d'alta exigència, únic d'aquestes característiques existent en el mercat, orientat a cobrir l'elevada demanda per part de les empreses B2B de tècnics en màrqueting amb un bon entrenament de base. Oferint al seu torn una excel·lent oportunitat d'ocupabilitat immediata a joves estudiants interessats a desenvolupar la seva carrera en aquesta professió.

Temari del curs

  • Mòdul Business essentials
  • Mòdul d'Habilitats personals
  • Mòdul d'Anàlisi de l'entorn
  • Mòdul de Coneixement del Client
  • Mòdul de Producte
  • Mòdul de Canal
  • Mòdul de Preu
  • Mòdul de Comunicació
  • Mòdul de Màrqueting Digital
  • Mòdul de CRM, SIM i gestió del coneixement
  • Mòdul de Coneixement Sectorial
  • Mòdul de Networking & Job seeking
  • Mòdul de Projecte final tutoritzat

Competències per a les que et prepara el curs

Màrqueting estratègic
Màrqueting mix
Pla de màrqueting
Màrqueting digital
Community management
SEM
Edició de vídeo i màrqueting amb vídeos
Mobile Màrqueting
Google Analytics
Photoshop
Desenvolupament web amb Wordpress
Desenvolupament botigues online amb Prestashop
Mailchimp
Excel nivell alt
SalesForce CRM
E-commerce
Implementació CRM
Networking
Comunicació persuasiva
Neuromàrqueting
Redacció publicitària
Parlar en públic
LinkedIn per negocis
Job seeking
Comptabilitat bàsica
Gestió pressupostària
Estudis de mercat
Usabilitat web
Fidelització de clients
Packaging
Trade màrqueting
Pricing
Branding
Emailing
Social Media Marketing

Destinataris


  • Estudiants amb Batxillerat o Cicle Formatiu de F.P.

  • Estudiants amb Grau Universitari i qualsevol persona amb experiència laboral, interessats a orientar la seva carrera professional en el món del Màrqueting. En cada cas, s'analitza quines assignatures del Programa podrien quedar exemptes.



Requisits


  • Disposar del títol de Batxillerat o equivalent o de Cicle Formatiu de F.P. o acreditar experiència professional.

  • Superar l'entrevista i la prova d'accés presencialment al centre.



Prova d'accés

Entrevista personal.
Avaluació del nivell de Català: comprensió lectora, comunicació oral i escrita.
Avaluació del nivell de Català: comprensió lectora, comunicació oral i escrita.

Metodologia

Càrrega lectiva presencial: 436 hores distribuïdes entre 109 sessions de 4 hores
Càrrega d'estudi no presencial: 300 hores aprox.
Projecte final no presencial i tutoritzat: 150 hores aprox.
Pràctiques remunerades en empresa: 300 hores.

Essencialment pràctica, amb nombrosos tallers, resolució de casos, exercicis, role-play gravats en vídeo, dinàmiques grupals, donem d'aplicacions programari i lectura crítica de llibres d'autors referents. L'alumne assisteix a classe amb portàtil o tablet.

Idiomes en què s'imparteix

Català, majoritàriament, i castellà

Tipus d'avaluació

Avaluació continuada.

Horari/Torn

De dilluns a divendres de 9:30 a 14:00.

Data Límit:

Data límit de matriculació: 31 juliol 2017

Durada

Període de temps: 18/9/17 al 6/4/18.
6 mesos lectius + projecte final + pràctiques remunerades en empresa.
Càrrega lectiva equivalent a 60 crèdits ECTS (aprox. 1.200 hores).

Lloc on s'imparteix el curs

Vapor Universitari de Terrassa (Campus de Stratex Institute)
C/ Colom, 114
08222 Terrassa

Objetius


  • Aprendre els fonaments econòmics-financers, comptables, organitzatius i de processos administratius, de màrqueting i tecnològics de la gestió empresarial en general, així com adquirir el coneixement de les particularitats de producte, de mercat, de preu i de distribució de 16 sectors d'activitat B2B d'entre els més representatius del teixit empresarial català.

  • Adquirir competències tècniques com marketer estratègic i operatiu, coneixent i aplicant els mètodes, sistemes i eines més actuals de planificació, anàlisi del mercat, gestió del client, del producte, del preu, del canal i de la impulsió de vendes, fidelització del client i sistemes d'informació de màrqueting, aplicables en empreses industrials, comercials i de serveis B2B.

  • Adquirir competències tècniques especialitzades en el Màrqueting Digital i l'E-commerce, coneixent i aplicant els mètodes, sistemes i eines més actuals del web màrqueting, del comerç electrònic, del posicionament i publicitat en buscadors (SEO & SEM), del social media màrqueting, del mobile màrqueting i de l'analítica web.

  • Adquirir competències tècniques bàsiques en els àmbits de la comunicació publicitària, el disseny i les arts gràfiques.

  • Millorar les habilitats i eines per ser altament eficient i eficaç. Per exemple, en la comunicació interpersonal i en públic. O dominant l'Excel, aplicacions de programari CRM (Customer Relationship Management) i Sistemes d'Informació de Màrqueting.



Titulació obtinguda

Diploma de Tècnic de Màrqueting Industrial i de Serveis (emès per EUNCET Business School).

Perspectives laborals

Tècnic de màrqueting júnior a empreses business-to-business.
Community manager junior.
Executiu de comptes junior en agències de publicitat i en agències de màrqueting digital.

Preu

5.600 €
5600 euros

Avantatges del curs

És únic, no hi ha res igual en el mercat. El 82% d'ocupabilitat immediata. En 9 mesos estaràs treballant.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior de Tècnic de Màrqueting Industrial i de Serveis