EAE Distància Semipresencial - UB

Programa Superior Universitari en Direcció de Recursos Humans

EAE Distància Semipresencial - UB

Curs
Semi-presencial
  • Barcelona
consultar preu

Programa Superior Universitari en Direcció de Recursos Humans

Descripció

Adquireix els coneixements pràctics per desenvolupar la teva activitat en l'àrea de Recursos Humans de petites i mitjanes empreses (PIMES). Converteix-te en una peça clau en un sector que compta amb una important mancança en professionals d'aquesta especialitat.

El Programa Superior Universitari en Direcció en Direcció de Recursos Humans (PDRH) ofereix un ensenyament consolidada a través de l'estudi de casos pràctics, un seguiment individualitzat per part de professors i docents, i una metodologia flexible i individualitzada, sense horaris fixos.

Orientat tant a professionals de l'entorn del departament de Recursos Humans amb persones al seu càrrec, com a professionals que desitgin progressar en l'àmbit de la petita i mitjana empresa (PIME), aquest curs s'ofereix en modalitat semipresencial / blended, el que permet una gran assimilació dels conceptes tractats.

Amb aquest programa, i la seva base pràctica i interactiva, l'alumne podrà:

  • Iniciar o actualitzar la seva formació en l'àrea de Recursos Humans amb la finalitat d'incrementar el seu rendiment professional.

  • Conèixer la metodologia, les capacitats i habilitats directives necessàries per a la gestió de les persones en l'organització.

  • Desenvolupar funcions i procediments necessaris en empreses i institucions per planificar, organitzar, executar i controlar els recursos humans.

  • Conèixer les diferents tècniques de gestió, desenvolupament i implantació eficaç dels recursos humans.

  • Afrontar amb èxit les noves tendències, convertint les oportunitats en avantatges competitius i liderar així el canvi.


La càrrega lectiva d'aquest programa és de 21 crèdits ECTS (European Credit Transfer System).

Metodologia

El model pedagògic del Programa Superior Universitari en Direcció de Recursos Humans (PDRH) es fonamenta en l'aprenentatge flexible, personalitzat, dinàmic i pràctic per part de l'alumne. La metodologia semipresencial o blended combina la flexibilitat de la formació a distància en línia a través del campus virtual amb avantatges de la formació presencial, com classes presencials i tutories personalitzades.

Classes presencials:

Basades en casos d'èxit empresarial, que presenten a l'alumne estratègies reals d'èxit dins de la gestió empresarial. Així, els alumnes reforcen i comparteixen els aprenentatges adquirits tant en grup com a nivell individual. Al mateix temps, posen en comú experiències útils a nivell professional. L'alumne pot escollir 20 d'entre més de 90 sessions presencials, que giren al voltant de temes sobre Direcció General aplicats a àrees com la Direcció de RRHH, de Màrqueting, Financera i d'Operacions.

Tutories personalitzades one to one:

Com a alumne, tindràs a la teva disposició el suport personal d'un expert en les tutories one to one per aprofundir en els diferents aspectes del programa, desenvolupar el teu projecte final (pla de negoci o d'àrea funcional), i / o realitzar sessions de coaching.
Veure més

Temari del curs

  • Recursos Humans
  • Estratègia Empresarial
  • Habilitats Directives
  • Casos d'èxit empresarial
  • Dirigir persones a l'empresa
  • Mòduls Online
 

Titulació obtinguda

Un cop superat l'examen final presencial del Programa Superior Universitari en Direcció de Recursos Humans (PDRH), l'alumne obtindrà una doble titulació d'EAE i l'IL3-UB. Aquest examen presencial es realitza a les seus d'EAE de Barcelona i Madrid.

Avantatges del curs

Carnet de l'alumne d'EAE i UB
Podràs beneficiar-te de múltiples avantatges i serveis associats a la comunitat d'alumnes d'aquestes dues institucions formatives: avantatges internes i també avantatges exclusius d'empreses col · laboradores en activitats d'oci, productes financers, etc.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior Universitari en Direcció de Recursos Humans