Escuela de Hostelería y Turismo MasterD

Curs de Recepcionista d'hotel

Escuela de Hostelería y Turismo MasterD

Curs
On-line | Semi-presencial
  • Madrid
consultar preu

Descripció

El sector hoteler espanyol està en plena expansió i les reserves de clients estrangers en hotels d'alta gamma han crescut gairebé un 50%, passant de les 450.000 de gener de 2008, a les 896.000 al gener de 2016, segons l'Institut Nacional d'Estadística ( INE).

En aquest àmbit, hi ha una demanda latent de recepcionistes d'hotel professional i qualificat en el sector turisme, generant un gran volum d'ocupació, no només a Espanya sinó també a nivell internacional.

En aquests cursos el tracte amb el client és fonamental, habilitat que desenvoluparàs durant el període de pràctiques en reconeguts allotjaments del país.

Formem professionals a distància, comptem amb les millors tecnologies i un equip d'experts, per oferir un aprenentatge de qualitat. La nostra millor garantia és la nostra trajectòria, amb més 20 anys d'experiència en l'àmbit de la formació i l'educació.
Veure més

Temari del curs

Accions comercials i reserves
  •     Gestió de reserves d'habitacions i altres serveis d'allotjaments.
  •     Disseny i execució d'accions comercials en allotjaments.
  •     La venda i la negociació. Mètodes de venda.
  •     El procés de negociació.
  •     Atenció al client en els allotjaments turístics.
 
Recepció i atenció al client.
  •     Organització i prestació del servei de recepció en allotjaments.
  •     Atenció al client en els allotjaments turístics.
  •     Esdeveniments i protocol en hostaleria.
  •     Gestió de la seguretat en establiments d'allotjament.
 
Gestió de departaments de l'àrea d'allotjament.
  •     La planificació empresarial en les entitats d'allotjament.
  •     Gestió i control pressupostaris en les àrees d'allotjament.
  •     Estructura financera de les empreses i àrees d'allotjament.
  •     Evaluació costos, productivitat i anàlisi econòmica.
  •     La integració de personal en els departaments de pisos i recepció.
  •     La direcció de personal en l'àrea d'allotjament.
  •     Aplicacions informàtiques per a l'administració d'allotjament.
  •     Gestió de la qualitat total.
 
Anglès professional per a turisme.
  •     Rebre als clients (Anglès).
  •     Donar informació turística (Anglès).
  •     Fer reserves (Anglès).
  •     Gestió de claus i equipatges (Anglès).
  •     Canvi d'habitació i serveis de l'hotel (Anglès).
  •     Facturació i canvi de moneda (Anglès).
  •     Informació i atenció de reclamacions. (Anglès).
  •     Vocabulari i traducció. (Anglès).
Veure més

Metodologia

Tallers presencials: Grups reduïts.
Classes en directe: Sessions en directe amb els teus professors.
Videoclases 24h: Accés a totes les classes en vídeo.

Titulació obtinguda

A la finalització del curs, els alumnes que hagin superat amb èxit els continguts del programa, obtindran els corresponents Diplomes acreditats per l'Escola d'Hostaleria de MasterD i per la Càtedra UPM / MasterD.

Perspectives laborals

Aquest curs té molta projecció de futur. Tingues en compte que el de recepcionista és un perfil molt demandat en l'àmbit laboral.

Com a exemples dels diferents llocs als quals podràs accedir tenim:

Recepcionista d'hotel.
Recepcionista d'paradors i hostatgeries.
Cap i segon cap de recepció. Per a aquests llocs pot ser requerida, a més, formació reglada superior (Batxillerat, diplomatura, FP).
Personal del departament de reserves.
Teleoperadors del departament de telèfons.
Departament de consergeria: primer conserge d'hotel, conserge, personal del departament de consergeria (botons, mosso d'equipatges ...).
Recepcionista de centres termals i balnearis.
Recepcionista d'hostals, pensions, albergs, residències ...
Cases rurals.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Recepcionista d'hotel

Curs de Recepcionista d'hotel