IDEC-Universitat Pompeu Fabra

Curs de SEO i social media per a comunicadors

IDEC-Universitat Pompeu Fabra

Curs
Presencial
1 Mesos
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

El Curs de SEO i social media per a comunicadors proporciona formació sobre el funcionament dels cercadors i explica les principals tècniques de posicionament de continguts digitals a la web social.



En la web social actual, la identitat digital i la reputació en línia de la nostra empresa dependran de l'activitat que es generi a la xarxa al seu voltant. Els resultats més visibles oferts pels cercadors forjaran la nostra identitat, i seran el fruit de referències pròpies o de comentaris de tercers que, al seu torn, podran ser positius o negatius i afectaran la nostra reputació.

Temari del curs

Curs de Perfeccionament en SEO i Social Media

BLOC 1. SEO per a professionals de la comunicació
  1. Com funciona Google.
  2. Els últims algoritmes de Google: Panda, Penguin i Hummingbird.
  3. Composició de resultats als cercadors: Web, Blocs i Notícies.
  4. Principis SEO, factors de rànquing i eines SEO.
  5. Redacció per a la web, la doble piràmide invertida i optimització de continguts web.
  6. SEO per a vídeos i APPs.
  7. Optimització de continguts per a mòbils i tauletes.
  8. Noves tecnologies en la redacció d'un diari online i interfícies optimitzades de premsa online.
BLOC 2. Visibilitat en l'esfera de la informació
  1. Resultats i visibilitat a Google: els tres estrats de l'esfera de la informació.
  2. Model de conflicte d'informació: casos i models.
  3. Identitat digital i reputació corporativa: anàlisi de plataformes digitals amb més visibilitat a l'àmbit corporatiu.
  4. Estratègies de visibilitat de continguts per millorar la reputació en cerca web i en la blocosfera.
  5. Visibilitat a YouTube: publicitat i viralitat.
  6. Visibilitat a través del SEM.
  7. Eines SEM i la xarxa de Display de Google.
  8. Google Analytics: mètriques i KPI per a mitjans socials.
BLOC 3. Posicionament i plataformes dels mitjans socials
  1. Estratègies de posicionament.
  2. Aplicacions per a la generació de nous continguts.
  3. Aplicacions socials basades en Facebook.
  4. Aplicacions socials basades en Twitter.
  5. Facebook Ads, promoció de continguts: formats, models de tarifació i trucs d'optimització.
  6. Anàlisi del rendiment de campanyes i resultats: mètriques per a Facebook i Twitter.
  7. Optimització de continguts per a xarxes socials: Twitter Cards, Facebook Meta Tags i el Facebook Open Graph.
  8. Xarxes socials visuals: la revolució Instagram, Pinterest i Tumblr.
  9. Màrqueting per correu electrònic i mitjans socials.
Veure més

Destinataris

Aquest curs s'adreça a professionals de la comunicació: periodistes, publicistes, professionals de continguts, professionals del màrqueting, community managers , social media managers , etc.


Durada

Data inici programa: 2 juny 2015
Data fi programa: 9 juliol 2015

Objetius

L'objectiu del Curs de perfeccionament de SEO i social media per a comunicadors és formar professionals capaços de gestionar la identitat digital d'una empresa, marca o persona.


Amb l'objectiu d'optimitzar el posicionament dels nostres continguts i millorar la nostra reputació, és indispensable que els professionals de la informació coneguin les estratègies principals de visibilitat en buscadors i l'ús de les eines socials que permetin gestionar aquesta identitat digital.

Titulació obtinguda

Certificat d'aprofitament en Seo i social media expedit per l'IDEC-Universtitat Pompeu Fabra


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de SEO i social media per a comunicadors

Curs de SEO i social media per a comunicadors