Curs Superior de Màrqueting Online i Comerç Electrònic

75 Persones han demanat informació
1038 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Informa't sobre les condicions
Sol·licita informació
Deusto Formación
Curs Superior de Màrqueting Online i Comerç Electrònic
Sol·licita informació
Curs
On-line
200 hores
Consulteu el preu

Descripció

El curs de Màrqueting Online et proporciona els coneixements necessaris per a desenvolupar tot tipus d'accions de màrqueting digital. Aprendràs a dominar el SEO, SEM, campanyes de publicitat, email màrqueting, social media management, màrqueting mòbil, etc.

 

Temari

Mòdul 1: Fonaments de màrqueting digital i comerç electrònic
1. Transcendència de l'aparició d'Internet en la vida de les persones i els negocis
2. Objectius i estratègies del màrqueting digital
3. Eines del màrqueting digital

Mòdul 2: Mètriques del màrqueting digital, optimització i presa de decisions
1. Mètriques del màrqueting digital
2. Ús de les mètriques i la presa de decisions
3. Analítica Web

Mòdul 3: Màrqueting de cercadors SEO i SEM
1. SEO i màrqueting de cercadors
2. SEM

Mòdul 4: Xarxes socials: social media, optimització i social ads
1. Evolució de les xarxes socials
2. Com utilitzar les xarxes socials?
3. Eines per al maneig de diferents xarxes socials

Mòdul 5: Altres eines: mobile, display, emailing i afiliació
1. Display
2. Màrqueting d'afiliació
3.-mail màrqueting
4. Mobile màrqueting

Mòdul 6: Fonaments del comerç electrònic i factors clau d'èxit
1. Introducció al comerç electrònic i model de negoci
2. Logística i operacions de la venda online
3. Selecció de l'assortiment: l'economia Long Tail

Mòdul 7: Plataforma tecnològica, disseny i desenvolupament de la botiga online
1. Conceptes bàsics de la tecnologia per a comerç electrònic
2. Presa de decisions per seleccionar plataformes tecnològiques
3. Disseny, desenvolupament i implementació de la botiga online

Mòdul 8: CRO (Conversion Rate Optimization): optimitzant el funnel de venda online
1. Funnel de venda: cicle captació-conversió-fidelització
2. Procés de conversió: atracció-rebot-engagement-fitxa de producte-check out
3. CRO: landing pages i testing

Mòdul 9: Pla de màrqueting digital
1. Estructura del pla de màrqueting digital
2. Exemples útils
* Annex: Mòdul de Google Adwords

Programa de videoconferències:
Complementa la teva formació i preparació professional amb aquells aspectes que estan relacionats amb el teu curs i la millora del teu rendiment.
Cada videoconferència dura aproximadament 45 minuts, es programa amb antelació i té un guió de sessió associat, perquè puguis preparar-te amb antelació. Pots participar a través de l'eina Adobe Connect que està disponible des del Campus Online.

Els temes que s'exposaran a les videoconferències del curs de Màrqueting Online són:
• Planificació de l'estratègia en Màrqueting Online
• SEO, novetats d'aquest any
• Gestió de mitjans on i offline
• Correu electrònic Màrqueting, tot el que has de saber
• El paper del Social media i del Community Manager
• Munta el teu e-commerce i triomfa
• Nous mètodes de publicitat en Màrqueting Online
• Si no apliques Mobile Marketing, estàs acabat
• Anàlisi de mètriques en el pla de màrqueting
• Crea Pla de Social Media
• SEM, invertir o no?

I, a més, tindràs accés a les conferències sobre l'àrea d'empresa, com ara:
• Oportunitats de negoci a l'estranger
• Go to Market. Decisions de distribució
• Gestió de l'aprenentatge i desenvolupament
• Com afecten els tributs en els autònoms
• Direcció d'operacions. Supply Chain Management
• Gestió de compres i aprovisionament
• Lideratge des de la negociació amb els clients
• Retail leadership. Director del teu propi negoci
• Selecció de clients objectius (CRM)
• El nominasol
• Instruments d'anàlisi de solvència

I a les videoconferències impartides per Arena Media:
• El Procés per a l'elaboració d'una estratègia en Xarxes Socials
• El Neuromarketing i la seva aplicació en el negoci
• El Branding: La creació de les marques
• El Panorama de les Xarxes Socials

Destinataris

Dirigit a persones interessades a adquirir la capacitat de desenvolupar accions de màrqueting digital i de comerç electrònic, aprenent el significat de conceptes com SEO, SEM, E-màrqueting, afiliació, Social Media Management, màrqueting mòbil, entre d'altres conceptes.

¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573

Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h

Objectius

Domina les eines 2.0 per millorar la presència de l'empresa a Internet
Sabràs els requisits per dur a terme accions de màrqueting viral.
Coneixeràs els diferents models de negoci a Internet.
Planificarás i controlaràs les accions d'un pla de màrqueting.
Dominaràs SEO i SEM per administrar campanyes en cercadors.
Coneixeràs com funciona el màrqueting d'afiliació per crear les teves pròpies accions.
Crearàs i gestionaràs campanyes d'e-mail màrqueting.
Dominaràs l'entorn Mobile Marketing per a la gestió de campanyes.
Gestionaràs la reputació online de les marques en diferents xarxes socials i comunitats online.

Titulació obtinguda

Doble titulació de Deusto Formació i de la Universitat Rei Joan Carles amb 20 crèdits ECTS. Curs avalat per Arena Media, una empresa d'Havas Media Group.

Pràctiques

Servei de pràctiques disponible.

Perspectives laborals

Professors experts del sector. Mireia Olivés: Llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat de Barcelona. Gestiona operacions financeres en empresa líder a nivell nacional en descompte de pagarés i Factoring. Professora de cursos online de l'Àrea Empresa Especialitat en Màrqueting. Anna Mercadé (Professora i Ponent de Videoconferències): Graduada en el Màster en Màrqueting per la Universitat Pompeu Fabra i en l'International Master in Management a EADA. Ha treballat en grans companyies multinacionals del sector hoteler, automoció i packaging. La seva experiència es basa en l'e-commerce, màrqueting i comunicació online i offline, publicitat, relacions públiques i esdeveniments. Actualment, és E-Commerce Manager en una de les principals cadenes hoteleres espanyoles.

Avantatges del curs

Masterclasses i videoconferències d'empresarials i màrqueting. Projecte final de curs i comunitat virtual d'alumnes. Anglès sectorial.

Borsa de treball

Borsa de treball disponible.
Curs Superior de Màrqueting Online i Comerç Electrònic
Deusto Formación
Sol·licita informació
X