Deusto Formación

Curs Superior de Màrqueting Online i Comerç Electrònic

Deusto Formación

Curs
On-line
consultar preu

Curs Superior de Màrqueting Online i Comerç Electrònic

Descripció

El curs de Màrqueting Online et proporciona els coneixements necessaris per a desenvolupar tot tipus d'accions de màrqueting digital. Aprendràs a dominar el SEO, SEM, campanyes de publicitat, email màrqueting, social media management, màrqueting mòbil, etc.



 

Temari del curs

Mòdul 1: Fonaments de màrqueting digital i comerç electrònic
1. Transcendència de l'aparició d'Internet en la vida de les persones i els negocis
2. Objectius i estratègies del màrqueting digital
3. Eines del màrqueting digital

Mòdul 2: Mètriques del màrqueting digital, optimització i presa de decisions
1. Mètriques del màrqueting digital
2. Ús de les mètriques i la presa de decisions
3. Analítica Web

Mòdul 3: Màrqueting de cercadors SEO i SEM
1. SEO i màrqueting de cercadors
2. SEM

Mòdul 4: Xarxes socials: social media, optimització i social ads
1. Evolució de les xarxes socials
2. Com utilitzar les xarxes socials?
3. Eines per al maneig de diferents xarxes socials

Mòdul 5: Altres eines: mobile, display, emailing i afiliació
1. Display
2. Màrqueting d'afiliació
3.-mail màrqueting
4. Mobile màrqueting

Mòdul 6: Fonaments del comerç electrònic i factors clau d'èxit
1. Introducció al comerç electrònic i model de negoci
2. Logística i operacions de la venda online
3. Selecció de l'assortiment: l'economia Long Tail

Mòdul 7: Plataforma tecnològica, disseny i desenvolupament de la botiga online
1. Conceptes bàsics de la tecnologia per a comerç electrònic
2. Presa de decisions per seleccionar plataformes tecnològiques
3. Disseny, desenvolupament i implementació de la botiga online

Mòdul 8: CRO (Conversion Rate Optimization): optimitzant el funnel de venda online
1. Funnel de venda: cicle captació-conversió-fidelització
2. Procés de conversió: atracció-rebot-engagement-fitxa de producte-check out
3. CRO: landing pages i testing

Mòdul 9: Pla de màrqueting digital
1. Estructura del pla de màrqueting digital
2. Exemples útils
* Annex: Mòdul de Google Adwords

Programa de videoconferències:
Complementa la teva formació i preparació professional amb aquells aspectes que estan relacionats amb el teu curs i la millora del teu rendiment.
Cada videoconferència dura aproximadament 45 minuts, es programa amb antelació i té un guió de sessió associat, perquè puguis preparar-te amb antelació. Pots participar a través de l'eina Adobe Connect que està disponible des del Campus Online.

Els temes que s'exposaran a les videoconferències del curs de Màrqueting Online són:
• Planificació de l'estratègia en Màrqueting Online
• SEO, novetats d'aquest any
• Gestió de mitjans on i offline
• Correu electrònic Màrqueting, tot el que has de saber
• El paper del Social media i del Community Manager
• Munta el teu e-commerce i triomfa
• Nous mètodes de publicitat en Màrqueting Online
• Si no apliques Mobile Marketing, estàs acabat
• Anàlisi de mètriques en el pla de màrqueting
• Crea Pla de Social Media
• SEM, invertir o no?

I, a més, tindràs accés a les conferències sobre l'àrea d'empresa, com ara:
• Oportunitats de negoci a l'estranger
• Go to Market. Decisions de distribució
• Gestió de l'aprenentatge i desenvolupament
• Com afecten els tributs en els autònoms
• Direcció d'operacions. Supply Chain Management
• Gestió de compres i aprovisionament
• Lideratge des de la negociació amb els clients
• Retail leadership. Director del teu propi negoci
• Selecció de clients objectius (CRM)
• El nominasol
• Instruments d'anàlisi de solvència

I a les videoconferències impartides per Arena Media:
• El Procés per a l'elaboració d'una estratègia en Xarxes Socials
• El Neuromarketing i la seva aplicació en el negoci
• El Branding: La creació de les marques
• El Panorama de les Xarxes Socials
Veure més

Destinataris

Dirigit a persones interessades a adquirir la capacitat de desenvolupar accions de màrqueting digital i de comerç electrònic, aprenent el significat de conceptes com SEO, SEM, E-màrqueting, afiliació, Social Media Management, màrqueting mòbil, entre d'altres conceptes.

Objetius

Domina les eines 2.0 per millorar la presència de l'empresa a Internet

Sabràs els requisits per dur a terme accions de màrqueting viral.

Coneixeràs els diferents models de negoci a Internet.

Planificarás i controlaràs les accions d'un pla de màrqueting.

Dominaràs SEO i SEM per administrar campanyes en cercadors.

Coneixeràs com funciona el màrqueting d'afiliació per crear les teves pròpies accions.

Crearàs i gestionaràs campanyes d'e-mail màrqueting.

Dominaràs l'entorn Mobile Marketing per a la gestió de campanyes.

Gestionaràs la reputació online de les marques en diferents xarxes socials i comunitats online.


Titulació obtinguda

Doble titulació de Deusto Formació i de la Universitat Rei Joan Carles amb 20 crèdits ECTS. Curs avalat per Arena Media, una empresa d'Havas Media Group.

Perspectives laborals

Professors experts del sector. Mireia Olivés: Llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat de Barcelona. Gestiona operacions financeres en empresa líder a nivell nacional en descompte de pagarés i Factoring. Professora de cursos online de l'Àrea Empresa Especialitat en Màrqueting. Anna Mercadé (Professora i Ponent de Videoconferències): Graduada en el Màster en Màrqueting per la Universitat Pompeu Fabra i en l'International Master in Management a EADA. Ha treballat en grans companyies multinacionals del sector hoteler, automoció i packaging. La seva experiència es basa en l'e-commerce, màrqueting i comunicació online i offline, publicitat, relacions públiques i esdeveniments. Actualment, és E-Commerce Manager en una de les principals cadenes hoteleres espanyoles.

Promocions

Curs d'anglès + matrícula gratuïta.

Inclou curs de Google AdWords per desenvolupar campanyes publicitàries de SEM.

Avantatges del curs

Masterclasses i videoconferències d'empresarials i màrqueting. Projecte final de curs i comunitat virtual d'alumnes. Anglès sectorial.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Superior de Màrqueting Online i Comerç Electrònic