Deusto Formación

Curs Superior de Màrqueting Online

Deusto Formación

Curs
On-line
20 Crèdits
consultar preu

Curs Superior de Màrqueting Online

Descripció

Fes evolucionar el teu negoci gràcies a les estratègies de Màrqueting Online

Pensar i gestionar estratègies de màrqueting, publicitat i comunicació en mitjans online són requisits indispensables per a qualsevol model de negoci. Aprofita tots els avenços tecnològics per diversificar els canals de difusió del teu negoci i aconseguir més clients i millor rendibilitat.

Domina les eines 2.0 per millorar la presència de qualsevol tipus d'empresa a Internet i coneix tot el que necessites saber sobre el màrqueting digital en tots els vessants: SEO, SEM, e-mail màrqueting, xarxes socials i reputació online.



 

Temari del curs

Fonaments dels entorns digitals

    Transcendència de l'aparició d'Internet en els negocis.
    El nou consumidor online: Prosumer / Consumer.
    Característiques del màrqueting digital.
    Eines del màrqueting digital.
    Màrqueting viral.
    Eines per a viralitzar contingut.
    Màrqueting de cercadors.
    Publicitat online: displays i creativitats.
    Afiliació.
    Correu electrònic màrqueting i permission màrqueting.
    Blended màrqueting: off i on.

Objectius i estratègies del màrqueting en línia

    Objectius del màrqueting en línia.
    Models de negoci.
    Analitzant el mercat i la competència.
    Quina és l'estratègia més adequada? DAFO.
    Definició del públic objectiu. Nivell de segmentació.
    El màrqueting mix digital: de les quatre "P" a les quatre "C".
    Websites.De la teoria a la pràctica.

Màrqueting i planificació 2.0

    Nous canals per a una societat cada vegada més interactiva.
    La fi d'un entorn mediàtic dominat per la televisió.
    L'actual coexistència de les tres pantalles (TV + PC + mòbil).
    Integració on / off en el màrqueting digital.
    Un missatge cada vegada més personalitzat per poder captar clients.
    La creació d'un bon pla de màrqueting digital i la seva integració per línies amb el pla de màrqueting general.
    Organització i timing. La importància del control d'accions.
    Principals mètriques del màrqueting digital.

SEO i màrqueting de cercadors

    Com funcionen els cercadors?
    Comportament de l'usuari en un cercador.
    Funcionament del màrqueting de cercadors.
    Resultats naturals i patrocinats.
    La importància d'aconseguir un bon posicionament.
    SEO com a eina de posicionament.
    La importància de les paraules clau: keywords.
    Com es treballa la rellevància i la popularitat?
    Eines per SEO mànagers.

SEM

    Què és el motor de cerca Màrqueting?
    Justificació d'una campanya SEM.
    Com es treballa un enllaç patrocinat?
    Disseny i gestió d'una campanya SEM.
    Com es paga una campanya de cercadors?
    Monitorització de resultats: Google Analytics i SemRush.

Màrqueting d'afiliació

    Definició del màrqueting d'afiliació.
    Estratègies del màrqueting d'afiliació.
    Com i quan utilitzar el màrqueting d'afiliació.
    Tipologies i xarxes d'afiliació.
    Milestone, control d'assoliment d'objectius.

Correu electrònic màrqueting

    Permission màrqueting.
    Procés de l'e-mail màrqueting.
    Objectius.
    La base de dades.
    La segmentació.
    Creació i disseny de campanya.
    Entregabilidad.
    Test.
    Milestones.Consecución d'objectius.

màrqueting mòbil

    Panorama general de la "mobilitat" en l'ús d'Internet.
    Com influeix la "mobilitat" en el comportament social i comercial de l'usuari.
    La geolocalització com a eina estratègica de màrqueting.
    Del màrqueting mòbil al comerç mòbil.
    Integració del comerç mòbil amb els Social Media.
    El màrqueting mòbil, el comerç mòbil i els sistemes de pagament.

Social Media Marketing

    Comunitats virtuals i xarxes socials.
    Principals plataformes.
    Social Media: el seu ús com a eina de màrqueting.
    Social Media Optimization (SMO), SEO i cercadors.
    Eines de gestió i producció de Social Mitjana.
    El web semàntica.
    Reputació online.
    Mobilitat i Social Media: nou paradigma de relació, noves regles d'interacció.
    Captació i fidelització.

ANNEX: CD Interactiu de Google AdWords

    Introducció.
    Planificació de la campanya.
    Crear una campanya.
    Administrar una campanya.
    Qualitat, control i seguiment.
    Optimització del rendiment dels anuncis.
 
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Evoluciona la gestió d'un negoci cap a Internet i desenvolupa les estratègies de màrqueting en línia adequades per optimitzar els resultats.
Aprèn gestionar tot tipus de campanyes de màrqueting (SEO, SEM, afiliació, e-mail màrqueting, mobile màrqueting, etc.) amb les eines més efectives.
Amb el curs de Màrqueting Online, completa la teva preparació per diversificar les teves oportunitats professionals en departaments de màrqueting, agències de publicitat i consultories de màrqueting en línia.
Accedeix a la borsa de treball de Deusto Formació: podràs consultar les últimes ofertes d'ocupació i triar les que més s'adaptin al teu perfil.


Metodologia

Recursos exclusius d'aprenentatge:

Videoconferències en línia i en directe, impartides per professors experts, per complementar la teva formació.

Comunitat en línia d'aprenentatge molt activa: practica, exposa, debat, fes networking. Està gestionada per un dinamitzador expert en Màrqueting Online i Social Media.

Recursos d'aprenentatge addicionals, accessibles des del Campus Online (Blblioteca, Casos d'èxit, Articles d'interès).

Desenvolupament d'un projecte final (Pla de Màrqueting Online), per posar en pràctica les habilitats i coneixements adquirits.

Inclou curs de Google AdWords (SEM).

Objetius


  • Domina les eines 2.0 per millorar la presència de l'empresa a Internet.

  • Sabràs els requisits per dur a terme accions de màrqueting viral.

  • Coneixeràs els diferents models de negoci a Internet.

  • Planificarás i controlaràs les accions d'un pla de màrqueting.

  • Dominaràs SEO i SEM per administrar campanyes en cercadors.

  • Coneixeràs com funciona el màrqueting d'afiliació per crear les teves pròpies accions.

  • Crearàs i gestionaràs campanyes d'e-mail màrqueting.

  • Dominaràs l'entorn Mobile Marketing per a la gestió de campanyes.

  • Gestionaràs la reputació online de les marques en diferents xarxes socials i comunitats online.

     



Titulació obtinguda

La realització del curs culmina amb l'obtenció de dos títols: Diploma expedit per Deusto Formació i Títol propi de la Universitat Rei Joan Carles amb 20 crèdits ECTS.

Perspectives laborals

Creix professionalment com:

Director de Màrqueting Online.
Responsable d'e-màrqueting.
Responsable de Digital Project Management.
Responsable de SEO / SEM.
Gestor de continguts en línia.
Planner de mitjans online.
Community Manager.
Tècnic / Responsable de Comunicació Digital.
Consultor de Vendes / Marketing.


Promocions

Matrícula i curs d'anglès gratis

Preu

Preu a consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Superior de Màrqueting Online