Rambla Instituto

Tècnic especialista en publicitat

Rambla Instituto

Curs
Presencial
  • Barcelona
1.080 €

Tècnic especialista en publicitat

Descripció

La figura del publicista s'ha convertit en imprescindible en el món dels negocis. Gràcies a ells coneixem els nous productes, empreses i el mercat en general. La publicitat mou el món dels negocis.

Per exercir com a professional de la publicitat has de dominar els coneixements de redacció, arts gràfiques, il·lustració, suports, mitjans publicitaris i els principis de la psicologia publicitària.

Aquest curs està pensat per convertir-te en un professional d'aquest sector.

Temari del curs

Tema 1 Tècniques publicitàries:
Introducció a la publicitat:
1. La comunicació comercial
2. El mix de comunicació comercial: la venda personal, la publicitat, les relacions públiques, la promoció de vendes i el màrqueting directe
3. La comunicació global de l'empresa: identitat i imatge corporativa

La publicitat:
1. Definició de Publicitat
2. Processos de Comunicació Publicitària
3. Tècniques de Comunicació Publicitària

L'empresa anunciant (l'emissor):
1. Necessitat del Departament de Publicitat a l'empresa
2. Funcions del Departament de Publicitat
3. Determinació del pressupost publicitari
4. La selecció de l'empresa de publicitat

L'agència publicitària (l'emissor tècnic):
1. L'Agència de Publicitat
2. Organigrama d'una Agència Publicitària
3. Classificació de les Agències
4. El fonament econòmic i les relacions

El canal de comunicació:
1. Concepte i classificació
2. Mitjans Publicitaris
3. Internet i Publicitat
4. Animació i Màrqueting
5. Telemàrqueting
6. Estratègies Publicitàries

Plataforma comercial:
1. Introducció
2. El client actual
3. El client potencial
4. Plataforma Comercial de Mercat

Definició i delimitació en el mercat:
1. L'entorn de les Organitzacions

Anàlisi del comportament de compra:
1. L'estudi del comportament de compra: característiques, abast i interrelacions amb altres disciplines
2. Els condicionaments del comportament de compra dels consumidors
3. Tipus de comportament de compra i etapes en el procés de compra en els mercats de consum
4. El comportament de compra de les organitzacions: condicionants, tipus de comportament i etapes en el procés de compra industrial

La segmentació del mercat:
1. Importància de l'estratègia de segmentació del mercat en l'estratègia de les organitzacions
2. Els criteris de segmentació de mercats de consum i industrials. Requisits per a una segmentació eficaç
3. Les estratègies de cobertura del mercat
4. Les tècniques de segmentació de mercats a priori i a posteriori

Marca:
1. L'anàlisi de la demanda. Concepte, dimensions i factors condicionants de la demanda
2. Concepte de quota de mercat d'una marca: determinació i anàlisi dels seus components
3. Els models explicatius de la selecció i de l'intercanvi de marca
4. Els factors condicionants de l'atractiu estructural d'un mercat o segment

La investigació del mercat:
1. Components d'un sistema d'informació de màrqueting
2. Concepte, objectius i aplicacions de la investigació de mercat
3. Metodologia per a la realització d'un estudi d'investigació de mercat
CD'S, Màrqueting, publicitat, mitjans i vendes.
1. Exemple de pla de màrqueting
2. Exemple pla de mitjans
3. Exemple pla de vendes
Veure més

Metodologia

La nostra formació es compon d'una part teòrica i una altra pràctica en prestigioses empreses de cada sector perquè puguis introduir-te al món laboral.

Preu

1.080 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Tècnic especialista en publicitat