Descripció del centre

eAlicia University és la 1a web especialitzada en atenció al client per formar-se online a Espanyol, adreçada a professionals que volen millorar els seus coneixements i per a empreses que volen formar als seus treballadors.
eAlicia Univesity sorgeix de l'experiència i know how de més de 25 anys de les empreses del grup MST holding, en concret de Consulting C3, empresa consultora Espanyola dedicada a donar servei a grans companyies de tot Europa en atenció al client.
Derivat del coneixement profund de l'atenció al client en sectors tan diferents com assegurances, banca, telecomunicacions, pharma, automoció i gran consum hem generat una base de continguts impartits en les formacions que abasten temàtiques molt àmplies i per a totes les posicions jeràrquiques relacionades amb la atenció al client.
La nostra intenció és poder fer arribar aquest coneixement a empreses d'altres països que vulguin assolir el nivell d'excel·lència en l'atenció al client d'una manera professional i senzilla.
D'aquí sorgeix la idea de crear eAlicia University, el primer web per a empreses que permet comprar i cursar continguts especialitzats en Espanyol en totes les àrees d'atenció al client.
Nº1 en formació d'atenció al client.

Característiques

Avantatges d'estudiar en aquest centre
eAlicia Univesity arriba als nostres clients a través de la plataforma eAlicia, eina per a la gestió de la qualitat en l'atenció al client des de la perspectiva de la qualitat emesa i percebuda permetent realitzar avaluacions de qualitat de les interaccions amb els clients a través dels diferents canals, així com enquestes i formacions aprenentatge virtual per a tot el personal dels departaments d'atenció al client.
Es tracta de continguts desenvolupats específicament per a l'àrea d'atenció al client basats en més de 20 anys d'experiència en la recerca de l'excel·lència.
La formació per a la millora en el lloc de treball, breu, clara i directa a un objectiu, contribueix a la motivació dels treballadors i millora substancialment els seus nivells de qualitat de servei.
Què ofereix aquest centre
En eAlicia University trobaràs tota la formació que necessites per organitzar una empresa o
departament d'atenció al client, des de l'atenció presencial, en xarxes socials, per email o
telefònicament.
Podràs formar els agents telefònics, a les hostesses, recepcionistes, gestors de cobraments, força de vendes o altres àrees en què sigui necessari oferir als teus clients una atenció professional i excel·lent.

Campus i seus

eAlicia University Barcelona
C/ Urgell 240-250 planta 7 08036 Barcelona

Altres centres que et poden interessar

Emplena aquest formulari per a més informació

eAlicia University

Sol·licita informació gratuïta

X

Enviant aquest formulari acceptes rebre informació periòdica d'Educaweb i del centre relacionada amb aquests cursos