Curs d'Adaptació al Grau en Empreses i Activitats Turístiques

Informació del curs
Grau
Oficial / homologat
On-line
60 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
El Curs d'Adaptació al Grau en Empreses i Activitats Turístiques té com a objectiu facilitar l'actualització i formació permanent dels antics diplomats universitaris en Turisme així com els TEAT / DEAT amb prova de grau o revàlida aprovada. Un cop superat el curs d'adaptació, s'obtindrà el títol oficial universitari de Graduat / a en Empreses i Activitats Turístiques, vàlid en tot l'Espai Europeu d'Educació Superior.
Temari
Curs d'Adaptació al Grau en Empreses i Activitats Turístiques per als que estiguin en possessió de Titulació de DEAT-TEAT (amb prova de grau / revàlida aprovada) i per als Diplomats en Turisme.
Els que estiguin en possessió d'algun dels títols indicats anteriorment tindran un reconeixement automàtic de 180 ECTS del Grau en base a la seva titulació. Per a l'obtenció del títol de Grau de la UDIMA hauran de realitzar un curs d'adaptació de 60 ECTS, el contingut és el següent:
• Tecnologies de la Informació i de la Comunicació
• Gestió d'Esdeveniments
• Aplicació de les TICs en Turisme
• Mètodes de Recerca en Turisme
• Polítiques Turístiques
• Anàlisi de l'Impacte Ambiental de l'Activitat Turística: Reptes i Estratègies
• Creació de Productes Turístics
• Sistemes de Comercialització, Distribució i Comunicació
• Treball Fi de Grau
Els que estiguin en possessió d'algun dels títols indicats anteriorment tindran un reconeixement automàtic de 180 ECTS del Grau en base a la seva titulació. Per a l'obtenció del títol de Grau de la UDIMA hauran de realitzar un curs d'adaptació de 60 ECTS, el contingut és el següent:
• Tecnologies de la Informació i de la Comunicació
• Gestió d'Esdeveniments
• Aplicació de les TICs en Turisme
• Mètodes de Recerca en Turisme
• Polítiques Turístiques
• Anàlisi de l'Impacte Ambiental de l'Activitat Turística: Reptes i Estratègies
• Creació de Productes Turístics
• Sistemes de Comercialització, Distribució i Comunicació
• Treball Fi de Grau
Competències per a les quals et prepara el curs
Comprendre els principis del turisme: la seva dimensió espacial, social, cultural, jurídica, política, laboral i econòmica.
Conèixer el procediment operatiu de l'àmbit de les activitats d'allotjament.
Conèixer el procediment operatiu de l'àmbit de les activitats de restauració.
Conèixer els procediments operatius de les empreses i activitats d'intermediació.
Analitzar i utilitzar les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en els diferents àmbits del sector turístic.
Treballar en mitjans socioculturals diferents vinculats a l'entorn turístic.
Conèixer les principals estructures politicoadministratives turístiques.
Tenir una marcada orientació de servei al client.
Reconèixer els principals agents turístics.
Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiu de la seva explotació.
Analitzar, sintetitzar i resumir críticament la informació econòmic-patrimonial de les organitzacions turístiques ...
Requisits
Podran accedir als estudis universitaris oficials de Grau en la Universitat a Distància de Madrid (UDIMA), que compleixin alguna de les següents vies d'accés:
• Accés des del Batxillerat, COU i altres Títols de secundària del sistema educatiu espanyol.
• Accés des de la prova d'accés per a majors de 25 anys.
• Accés mitjançant acreditació d'experiència laboral o professional.
• Accés des de la prova d'accés per a majors de 45 anys.
• Accés des d'un Títol de Formació Professional.
• Accés des d'un Títol universitari oficial corresponent a l'anterior ordenació dels ensenyaments universitaris o títol equivalent.
• Accés des d'un Títol universitari oficial de Grau, Màster o títol equivalent.
• Accés a través de l'acreditació d'estudis i títols professionals que donin accés a estudis universitaris espanyols, segons la legislació vigent.
• Accés per trasllat. Art 29 del RD 412/2014.
• Accés per estudis estrangers no universitaris.
• Accés des d'estudis estrangers universitaris.
• Accés des del Batxillerat, COU i altres Títols de secundària del sistema educatiu espanyol.
• Accés des de la prova d'accés per a majors de 25 anys.
• Accés mitjançant acreditació d'experiència laboral o professional.
• Accés des de la prova d'accés per a majors de 45 anys.
• Accés des d'un Títol de Formació Professional.
• Accés des d'un Títol universitari oficial corresponent a l'anterior ordenació dels ensenyaments universitaris o títol equivalent.
• Accés des d'un Títol universitari oficial de Grau, Màster o títol equivalent.
• Accés a través de l'acreditació d'estudis i títols professionals que donin accés a estudis universitaris espanyols, segons la legislació vigent.
• Accés per trasllat. Art 29 del RD 412/2014.
• Accés per estudis estrangers no universitaris.
• Accés des d'estudis estrangers universitaris.
Metodologia
La metodologia de l'UDIMA es basa en un sistema d'ensenyament a distància dins el marc de l'Espai Educatiu Superior Europeu i la utilització de les Tecnologies de la Informació per a la transmissió del coneixement. Les bases pedagògiques en què es fonamenta la nostra Universitat són la formació a distància d'última generació o e-learning, la concepció de la seva oferta formativa adaptada a la realitat social i laboral, l'aprenentatge basat en competències i la motivació per aprendre. El sistema d'ensenyament de UDIMA està estretament vinculat a la Societat del Coneixement. Un sistema d'avaluació contínua i la utilització d'eines tecnològic-pedagògiques ens permeten desenvolupar una metodologia activa que ajuda als nostres estudiants a "aprendre fent". El procés ensenyament-aprenentatge es desenvolupa a través de les Aules Virtuals de la Universitat.
Durada
Inici: A consultar.
Perspectives laborals
Empreses d'allotjament: establiments hotelers, cadenes hoteleres, allotjaments rurals, apartaments turístics, càmpings, etc.
Planificació i gestió de destinacions: institucions públiques, ens gestors de turisme, Convention Bureau, DMO (Destination Management Organization), etc.
Productes i activitats turístiques: camps de golf, museus, parcs temàtics, etc.
Intermediació: agències de viatges, operadors turístics, centrals de reserves, empreses de distribució on line, DMC (Destination Management Company), etc.
Consultoria turística: consultoria de destinacions, consultoria empresarial, consultoria de planificació turística, etc.
Organització d'esdeveniments i congressos: OPC (Organitzadors Professionals de Congressos) empreses d'incentius, empreses d'esdeveniments, etc.
Transport turístic: transport aeri, transport marítim, transport ferroviari, empreses de transfer, etc.
Empreses de restauració.
Docència i investigació.
Projectes emprenedors.
Borsa de treball
Borsa de treball disponible.
Professorat
Ana Belén Bastidas Manzano.
Antonio Rodríguez Ruibal.
Luis Juan y Seva Rodríguez.
María Luisa Campanario Hernández.
Olga Martínez Moure.
Raquel García Revilla.
Curs d'Adaptació al Grau en Empreses i Activitats Turístiques
Campus i seus: Universitat a Distància de Madrid (UDIMA)
Centro de Estudios Financieros (Centro Colaborador)
Gran de Gràcia, 171
08012
Barcelona
Cursos més populars
Sol·licita informació