Descripció



  • Delimitar el concepto de altas capacidades


  • Ofrecer una base teórica sobre la que poder fundamentar los recursos pedagógicos apropiados


  • Dotar a los participantes de estrategias de detección de alumnos con altas capacidades


  • Ofrecer estrategias educativas globales y concretas para optimizar el proceso de aprendizaje de los alumnos con altas capacidades en la escuela ordinaria


  • Ofrecer pautas sobre cómo atender y orientar a las familias de estos alumnos


  • Proporcionar bibliografía especializada y rigurosa, así como información sobre centros de atención a personas con altas capacidades las diferentes comunidades españolas


  • Poder resolver dudas las dudas concretas que puedan manifestar los participantes.



Temari del curs

  • Què entenem per altes capacitats.
  • Detecció a l'aula i avaluació psicopedagògica.
  • Models d'intervenció i estratègies per utilitzar a l'aula.

Metodologia

La nostra proposta de formació e-learning es basa en una modalitat asíncrona (diferida en el temps) que et permetrà gestionar el teu propi aprenentatge, contant amb el seguiment i el suport d'un tutor.

Activa: Tu mateix construeixes el teu propi coneixement a través de la reflexió.
Col·laborativa: Pretenem que l'aula es converteixi en un espai d'intercanvi d'experiències i coneixements per a tots els alumnes.
Auto aprenentatge: on vulguis i quan vulguis, tu decideixes com estudiar.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Durada

Data Inici: 13 de abril de 2016
Data fi: 13 de maig de 2016

Titulació obtinguda

Certificat acreditatiu de la Fundació Pere Tarrés.

Preu

60 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Altes capacitats: intervenció educativa

Altes capacitats: intervenció educativa