Implika Barcelona

Brand Manager o Gestor de Marques

Implika Barcelona

Curs
Presencial
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

El Curs de Brand Manager o Gestor de Marques de Implika dóna resposta al canvi significatiu que ha patit el mercat en els últims anys. Un mercat en el qual cada vegada és més important la fidelització del client a la marca. Per tant, l'objectiu de tota empresa és crear una identitat de marca basada en valors que connectin amb les persones a les quals s'adreça. Aquest curs et prepararà per treballar com a Brand Manager. Aprèn tots els secrets sobre la gestió de marques ara. Per a això comptaràs amb l'ajuda d'un equip docent qualificat i uns materials didàctics adequats i elaborats per editorials especialistes en la matèria.

Després de la formació teòrica realitzaràs un període de pràctiques en una de les empreses del sector amb les que col·laborem, accediràs a la nostra borsa d'ocupació activa i estaràs en tot moment acompanyat per un orientador laboral perquè t'ajudi i et assessori en tot allò que tingui a veure amb l'accés al món laboral.
Veure més

Temari del curs

Principis d'estratègia publicitària i gestió de marques
  •     Una aproximació als conceptes de branding i de brand management.
  •     El posicionament de marca. Neix el branding de base cognitiva.
  •     Identitat i imatge de marca. La conjunció dels models cognitius i de personalitat de la marca.
  •     L'enfocament de branding cultural. Del mite al storytelling.
  •     Les teories de branding relacional. Dels «ambaixadors» de marca a les brand communities.
 
Disseny de marques
  •     Introducció a les marques
  •     Els ideals de marca
  •     Els elements d'una marca
  •     Les dinàmiques de marca
  •     L'abans i el després
 
conceptes bàsics
  •     Fase 1. Dirigir una investigació
  •     Fase 2. Aclarir l'estratègia
  •     Fase 3. Dissenyar la identitat
  •     Fase 4. Dissenyar la identitat
  •     Fase 5. Gestionar els recursos
 
Comunicació i atenció al client
  •     Les organitzacions empresarials
  •     El procés de comunicació
  •     La comunicació a l'empresa
  •     La comunicació no verbal
  •     La comunicació oral
  •     La comunicació telefònica
  •     La comunicació escrita en l'empresa
  •     Departament d'atenció al client
  •     El servei postvenda
  •     El tractament de la informació
 
Les marques segons Aaker
  •     Reconèixer que les marques són actius
  •     Tenir una missió de marca convincent
  •     Donar vida a la marca
  •     Mantenir la rellevància
  •     Gestionar la cartera de marques

Comunicació empresarial i atenció al client
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Mitjançant el Curs de Brand Manager o Gestor de Marques es pretén formar professionals capaços de crear, definir i implementar de la manera més òptima la identitat de marca en una empresa per a un determinat mercat a través del desenvolupament de les diferents àrees.

Titulació obtinguda

Títol propi de Brand Manager o Gestor de Marques.

Perspectives laborals

Gestió de marques.
Investigació de mercats.
Planificació de mitjans per al posicionament de marques.
Millora de la imatge de marca.

Promocions


  • Ajudes de fins al 25%.

  • Curs d'anglès gratuït.



Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Brand Manager o Gestor de Marques

Brand Manager o Gestor de Marques