Implika Barcelona

Certificat de professionalitat en Activitats de Gestió Administrativa

Implika Barcelona

Curs
Presencial
  • Barcelona

Descripció

A través d'aquesta formació et prepares per poder realitzar les operacions de la gestió administrativa de la compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, prèvia obtenció i processament i arxiu de la informació i documentació necessària mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte a la normativa vigent i atenent a criteris de qualitat definits en l'organització.

Temari del curs

  • Sistema operatiu, recerca de la informació: Internet / intranet i correu electrònic.
  • Utilització Bàsica dels Sistemes Operatius Habituals.
  • Introducció a la Recerca d'Informació a Internet.
  • Navegació per la World Wide Web.
  • Utilització i configuració de correu electrònic com Intercanvi d'Informació. Transferència de Fitxers FTP.
  • Aplicacions informàtiques de comptabilitat.
  • Programes de comptabilitat.
  • Registre comptable a través d'aplicacions informàtiques.
  • Gestió auxiliar de personal.
  • Normativa Laboral i d'Organització de les Relacions Laborals en l'Empresa.
  • El Contracte de Treball.
  • Retribució Salarial i Actuació davant la Seguretat Social.
  • Gestió de Recursos Humans.
  • Gestió operativa de tresoreria.
  • Normativa Mercantil i Fiscal que regula els Instruments Financers.
  • Confecció i Ocupació de Documents de Cobrament i Pagament en la Gestió de Tresoreria.
  • Mètodes bàsics de Control de Tresoreria.
  • Operacions de Càlcul Financer i Comercial.
  • Mitjans i Terminis de Presentació de la Documentació.
  • Enregistrament de Dades.
  • Organització i Manteniment del lloc de treball i els Terminals Informàtics en el Procés d'Enregistrament de Dades.
  • L'actuació personal i professional en l'àmbit de treball de l'Activitat de Gravació de Dades.
  • Aplicació de Tècniques mecanogràfiques en Teclats Estesos de Terminals Informàtics.
  • Aplicació de Tècniques mecanogràfiques en Teclats Numèrics de Terminals Informàtics.
  • Utilització de Tècniques de Correcció i Assegurament de resultats.
  • Aplicacions informàtiques de gestió comercial.
  • Utilització d'aplicacions de gestió en relació amb clients-proveïdors (CRM).
  • Utilització d'aplicacions de gestió de magatzem.
  • Utilització de les aplicacions informàtiques de gestió de facturació.
  • Utilització d'eines d'aplicacions de gestió de la postvenda.
  • Atenció al client en el procés comercial.
  • Atenció al Client en les operacions de compravenda.
  • Comunicació d'informació comercial en els processos de compravenda.
  • Adaptació de la comunicació comercial a l'telemarketing.
  • Tramitació en els serveis de postvenda.
  • Pla general de Comptabilitat.
  • Interpretació de la documentació i de la normativa mercantil i comptable.
  • El patrimoni de l'empresa.
  • Registres comptables de l'activitat empresarial.
  • Comptabilitat de l'IVA en els llibres auxiliars.
  • Aplicacions informàtiques per a presentacions: gràfiques d'informació.
  • Disseny, organització i arxivament de les presentacions. Introducció i conceptes generals.
  • Accions amb diapositives. Treball amb objectes.
  • Documentació de la presentació. Dissenys o estils de presentació.
  • Impressió de diapositives en diferents suports. Presentació de diapositives tenint en compte lloc i infraestructura.
  • Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals.
  • Conceptes generals de base de dades. Creació i introducció de dades.
  • Realització de canvis en l'estructura de taules i creació de relacions.
  • Creació, modificació i eliminació de consultes o vistes.
  • Creació de formularis per introduir i mostrar registres de les taules o resultats de consultes.
  • Creació d'informes o reports per a la impressió de registres de les taules o resultats de consultes.
  • Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul.
  • Conceptes generals i característiques fonamentals de l'Aplicació de Full de Càlcul.
  • Desplaçament, Introducció de Dades, Edició i Modificació en el Full de Càlcul.
  • Emmagatzematge i Recuperació d'un Llibre. Operacions amb Rangs. Modificació de la Aparença d'un Full de Càlcul.
  • Fórmules, Funcions i Inserció de Gràfics i Altres Elements.
  • Impressió.
  • Treball amb Dades; Revisió i Treball amb Llibres Compartits.
  • Importació des Altres Aplicacions del Paquet Ofimàtic. Plantilles i Macros.
Veure més

Perspectives laborals

Empleats / des administratiu de comptabilitat, en general.
Auxiliar administratiu de cobraments i pagaments.
Auxiliar administratiu de comptabilitat.
Auxiliar administratiu de facturació.
Empleats / des administratius comercials, en general.
Auxiliar administratiu comercial.
Auxiliar de suport administratiu de compra i venda.
Empleat / es administratiu de serveis de personal.
Auxiliar administratiu del departament de Recursos Humans.
Empleats / des administratius, en general.
Empleats / des administratius amb tasques d'atenció al públic no classificats sota altres epígrafs.
Auxiliar administratiu de les diferents administracions públiques.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Certificat de professionalitat en Activitats de Gestió Administrativa

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Certificat de professionalitat en Activitats de Gestió Administrativa