Com fer un pla de màrqueting i comunicació

Descripció

Curso presencial en Barcelona de Com fer un pla de màrqueting i comunicació.

Temari

  1. Nou escenari per al tercer sector en la comunicació i la informació.
  2. Conceptes bàsiques de Màrqueting.
  3. Identificació del públic objectiu i estratègies de comunicació.
  4. Pla de comunicació i difusió.
  5. Accions promocionals: concepte i finalitat.
  6. La comunicació interna a l'entitat.

Destinataris

Professionals i persones interessades en la comunicació i el màrqueting dins d'una entitat.

Metodologia

El curs combina la fonamentació teòrica com a marc referencial necessari per l'assoliment dels continguts i la posada en pràctica d?exercicis i/o dinàmiques per adquirir les habilitats i destreses requerides. En tot moment es pretén que els coneixements que es transmetin i els aspectes que es treballin resultin significatius per als alumnes.

Idiomes en els quals s'imparteix

Català.

Durada

11, 12, 18 i 19 de març de 2016.

Objectius

- Conèixer els conceptes bàsics del màrqueting. - Saber dissenyar un pla de màrqueting per a la nostra entitat. - Adquirir les habilitats necessàries per a una bona comunicació interna en l?entitat.

Titulació obtinguda

Certificat acreditatiu de la Fundació Pere Tarrés.

Professorat

Carlos Cortés León Tota la seva carrera professional s'ha desenvolupat en l'àmbit dels Recursos Humans tant en el sector privat en empreses multinacionals com , durant més de 10 anys , en organitzacions del sector social . Ha estat director de Recursos Humans , entre d'altres , de Metges sense Fronteres Espanya i de la Fundació Ajuda en Acció . Actualment col ? labora com a consultor social en diverses organitzacions en projectes d'estratègia , desenvolupament de persones i coaching executiu i d'organització . Manté activitat docent especialitzada en intel ? ligència emocional , models d'organització , gestió de persones i equips i habilitats directives en diferents àmbits com la UNED o l'escola de negocis Esade . És autor de nombrosos articles , el bloc RhSocial i diversos llibres . Llicenciat en Dret , amb màsters en RRHH , MBA , Direcció de Fundacions , PRL i Direcció d'ONG i Lideratge i Innovació Social . Coach ontològic per l'Escola Europea de Coaching ( acreditat ACC per

Lloc on s'imparteix el curs

Fundació Pere Tarrés A concretar 08012 Barcelona
Com fer un pla de màrqueting i comunicació
Institut de Formació de la Fundació Pere Tarrés
Campus i seus: Institut de Formació de la Fundació Pere Tarrés
Institut de Formació de la Fundació Pere Tarrés
c/Carolines 10 08012 Barcelona
Cursos més populars
X