Institut de Formació de la Fundació Pere Tarrés

Com fer un pla de màrqueting i comunicació

Institut de Formació de la Fundació Pere Tarrés

Curs
Presencial
20 Hores
  • Barcelona
88 €

Descripció

Curso presencial en Barcelona de Com fer un pla de màrqueting i comunicació.

Temari del curs

  1. Nou escenari per al tercer sector en la comunicació i la informació.
  2. Conceptes bàsiques de Màrqueting.
  3. Identificació del públic objectiu i estratègies de comunicació.
  4. Pla de comunicació i difusió.
  5. Accions promocionals: concepte i finalitat.
  6. La comunicació interna a l'entitat.

Destinataris

Professionals i persones interessades en la comunicació i el màrqueting dins d'una entitat.

Metodologia

El curs combina la fonamentació teòrica com a marc referencial necessari per l'assoliment dels continguts i la posada en pràctica d?exercicis i/o dinàmiques per adquirir les habilitats i destreses requerides. En tot moment es pretén que els coneixements que es transmetin i els aspectes que es treballin resultin significatius per als alumnes.

Idiomes en què s'imparteix

Català.

Durada

11, 12, 18 i 19 de març de 2016.

Lloc on s'imparteix el curs

Fundació Pere Tarrés
A concretar
08012 Barcelona

Objetius

- Conèixer els conceptes bàsics del màrqueting.
- Saber dissenyar un pla de màrqueting per a la nostra entitat.
- Adquirir les habilitats necessàries per a una bona comunicació interna en l?entitat.

Titulació obtinguda

Certificat acreditatiu de la Fundació Pere Tarrés.

Preu

88 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Com fer un pla de màrqueting i comunicació

Com fer un pla de màrqueting i comunicació