Institut de Formació de la Fundació Pere Tarrés

Com fer un pla de màrqueting i comunicació

Institut de Formació de la Fundació Pere Tarrés

Curs
Presencial
20 Hores
  • Barcelona
88 €

Descripció

Curso presencial en Barcelona de Com fer un pla de màrqueting i comunicació.

Temari del curs

  1. Nou escenari per al tercer sector en la comunicació i la informació.
  2. Conceptes bàsiques de Màrqueting.
  3. Identificació del públic objectiu i estratègies de comunicació.
  4. Pla de comunicació i difusió.
  5. Accions promocionals: concepte i finalitat.
  6. La comunicació interna a l'entitat.

Destinataris

Professionals i persones interessades en la comunicació i el màrqueting dins d'una entitat.

Metodologia

El curs combina la fonamentació teòrica com a marc referencial necessari per l'assoliment dels continguts i la posada en pràctica d?exercicis i/o dinàmiques per adquirir les habilitats i destreses requerides. En tot moment es pretén que els coneixements que es transmetin i els aspectes que es treballin resultin significatius per als alumnes.

Idiomes en què s'imparteix

Català.

Durada

11, 12, 18 i 19 de març de 2016.

Lloc on s'imparteix el curs

Fundació Pere Tarrés
A concretar
08012 Barcelona

Objetius

- Conèixer els conceptes bàsics del màrqueting.
- Saber dissenyar un pla de màrqueting per a la nostra entitat.
- Adquirir les habilitats necessàries per a una bona comunicació interna en l?entitat.

Titulació obtinguda

Certificat acreditatiu de la Fundació Pere Tarrés.

Preu

88 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Com fer un pla de màrqueting i comunicació

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Com fer un pla de màrqueting i comunicació