ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Títol Superior en Direcció de Màrqueting Global

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Grau
Presencial
300 Crèdits
  • Barcelona
6.902 €

Descripció

Un títol que s'actualitza. Que es potencia. Que s'adapta a les noves necessitats del mercat i les empreses.

Estudia el Títol Superior en Direcció de Màrqueting Global al nostre campus de Barcelona i descobreix un dels títols més complets de Màrqueting a Espanya, amb un pla d'estudis amb el major nivell d'especialització en màrqueting existent en el mercat. Aquesta cursa es posiciona com a líder del sector, combinant tots els instruments de màrqueting, economia digital, vendes, estratègia empresarial, competències comercials, tecnologia i emprenedoria per desenvolupar una carrera professional d'èxit en qualsevol companyia nacional o internacional.

Pots cursar la titulació completa a Madrid o Barcelona, ??o començar els teus estudis a Navarra, Sevilla, Màlaga i Granada, realitzant l'últim any del Títol Superior en Direcció de Màrqueting Global als campus de Barcelona o Madrid; o bé realitzar aquest quart any a l'estranger, podent accedir a més a una titulació oficial internacional a França Alemanya o EUA aconseguint així un dual degree que potenciarà la teva carrera a nivell internacional

Veure més

Temari del curs

Eixos formatius:
• Màrqueting: El motor de diferenciació de qualsevol empresa. El nostre ADN.
• Vendes: Una de les àrees amb més demanda de professionals qualificats.
• Economia digital: Dominaràs tot l'entorn digital empresarial.
• Direcció i estratègia: Ordena les teves idees, planifica, controla resultats, tot perquè et converteixis en un professional capaç de dirigir negocis de forma reeixida.
• Emprenedoria: Fomentem la cultura de l'emprenedoria. ESIC Emprenedors t'ajudarà a crear una empresa o a convertir una idea en un model de negoci.
• Internacionalització: El mercat avui és global, adquireix una perspectiva i visió oberta i internacional.
Complements formatius:
• Building skills
• Techlife
• Idiomes
Primer curs:
• Introducció a l'economia
• Business environment
• Introducció al màrqueting
• Ecosistema digital
• Investigació científica
• Antropologia
• Ofimàtica pro
• Ser professional
• Anglès I
• Equip d'Idiomes
• Investigació de mercats
• Comportament del consumidor
• Business analytics
• Sistemes d'informació comptable
• Estadística aplicada
• Ofimàtica pro
• Esperit crític
• Anglès II
Segon curs:
• Màrqueting de producte
• Pricing
• Dircom
• Recerca i anàlisi de tendències
• Negociació comercial
• Multimèdia
• Desenvolupament creatiu
• Anglès III
• Trade & retail màrqueting
• Markcom
• Direcció de vendes
• Màrqueting de clients
• Previsió de vendes
• Bases de dades
• Teamworking
• anglès IV
Tercer curs:
• Direcció de Màrqueting
• Estratègia empresarial
• Direcció d'empreses i responsabilitat social
• Gestió de talent
• Marc jurídic
• Digital màrqueting strategies (*)
• Pensament social cristià
• Generació d'espais digitals
• Autodiagnòstic
• Finances de màrqueting
• Màrqueting Intelligence (on i off)
• Digital màrqueting metrics and analytics
• Data driven màrqueting
• Decision making
• Màrqueting pla (*)
• Ètica empresarial
• Programació
• Lideratge

Quart curs:
Global mindset (*)
Glocal màrqueting
Global communication
E-markets
Finances estratègiques
Realitat digital
El meu empremta digital
Innovació empresarial
Emprenedoria
Creació d'empreses
Business with a global causi (*)
Mindlab
Transformació i canvi
Pràctiques curriculars
TFT - Treball de fi de títol
Veure més

Destinataris

Estudiants que desitgin dedicar-se al màrqueting i / o la gestió comercial.

Interessats en convertir-se en professionals globals, capaços de treballar en qualsevol lloc del món.

Nois i noies que a més tinguin ...

o Esperit emprenedor. La cursa dota els alumnes de les eines necessàries per a poder crear i gestionar una empresa.

o Capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.

o Coneixements sobre economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de noves tecnologies.

Veure més

Requisits

Els alumnes que vulguin cursar el Títol Superior en Direcció de Màrqueting Global (TSDMG) hauran d'haver aprovat batxillerat o estar en possessió d'alguns dels títols que habiliten per a l'ingrés a la universitat.

Prova d'accés

S'ha de realitzar un procés de selecció.

Metodologia

Claus metodològiques: Aula everywhere: formació dins i fora de l'aula. Casos riu: connexió d'assignatures en un mateix objectiu. Actualització contínua. Sigues un professional ja a l'aula.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol i anglès.

Horari/Torn

Dilluns a divendres de 09:00 a 15:00.

Durada

Propera convocatòria: Del 12/09/2018 a Juny 2019. Durada: 4 anys.

Lloc on s'imparteix el curs

Campus: Barcelona, Granada, Madrid, Málaga, Navarra, Sevilla

Perspectives laborals

Aquesta titulació et permet enfrontar-te a qualsevol repte dins de l'empresa. Aquests són alguns dels càrrecs i llocs que podries exercir: director de màrqueting. analista d'estudis de mercat. brand manager. business intelligence analyst. customer relationship manager. director comercial. especialista en màrqueting digital. international account manager. international global màrqueting manager. cap de producte. cap de vendes nacional. key account manager. new business manager. línia màrqueting manager responsable de desenvolupament de negoci trade màrqueting manager responsable de comerç internacional responsable de planificació director d'e-commerce director d'empresa familiar responsable de màrqueting directe

Promocions

Beques i finançament sense interessos disponibles.

Preu

6.902 €


Avantatges del curs

La titulació amb major grau d'especialització en màrqueting i referent a Espanya. Una cursa que aposta per la internacionalització: accés a una segona titulació oficial internacional a França, Alemanya, Anglaterra o els EUA sumat a experiències: Study tours opcionals i semestres internacionals.

Estades a l'estranger


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Títol Superior en Direcció de Màrqueting Global

Títol Superior en Direcció de Màrqueting Global