Creació de Case Studies

COMPLOT

Curs
Presencial
  • Barcelona
180 €

Descripció

Tenir bones idees és fonamental, però no suficient. Cada vegada és més necessari disposar de la capacitat d'exposar i defensar amb arguments, facilitat i precisió les campanyes que desenvolupem.



En algun moment, presentar una campanya va ser ensenyar les peces que la componien: espot, gràfica, ràdio, etc. Avui les campanyes són molt més complexes i es tornen difícils d'explicar, i això fa que moltes bones idees es morin per la dificultat de ser transmeses.



El Case Study és actualment el format ideal per presentar una campanya, producte o idea, sense importar la complexitat de la seva naturalesa. Així és com es fa professionalment i així és com ho fem en Complot.



L'objectiu d'aquest workshop és que puguis dominar la tècnica del Case Study, perquè puguis trobar la millor manera d'explicar els teus treballs. D'aquesta manera, no només podreu defensar les teves idees, sinó que podràs afegir valor.



Divendres serà un dia per veure tot tipus de teoria relacionada amb la part estratègica i de realització. Dissabte es treballarà ajudant els alumnes a potenciar els Case Studies dels seus propis projectes que hauran de portar a la classe.



Aprendràs a:

- Presentar les teves idees mitjançant Case Studies persuasius i eficaços.

- Detectar, associar i utilitzar valors universals per potenciar les teves idees.

- Convertir el receptor de la teva idea a la teva còmplice mitjançant insights.

- Treure profit de l'estructura dels teus Case Studies per crear un flux narratiu.

- Guanyar credibilitat emprant conceptes d'autoritat en el teu Case Study.

- Tenir cura l'estètica del teu Case Study.



Coneixeràs:

- Les diferents parts que componen l'estructura d'un Case Study i les seves funcions.

- Tots els factors que cal tenir en compte per al seu desenvolupament.

- Les diferents situacions en les quals un Case Study pot resultar la solució idònia per explicar una idea.

- Alguns serveis típics durant la creació d'un Case Study i com evitar-los.

- Diferents models d'enfocament per explicar una mateixa idea.



Entendràs:

- Què és un Case Study i per a què serveix.

- Com un Case Study pot restar o sumar valor a una idea.

- Com utilitzar storytelling per explicar la teva idea de manera més atractiva.

- Com una mateixa idea pot tractar des de molts enfocaments diferents.



Aconseguiràs:

Afegir valor a totes les teves idees gràcies a la capacitat de presentar mitjançant un bon Case Study. Si el teu book tenia bones peces, ara seran fins i tot millors, gràcies al fet que estaran ben defensades. Com? Emprant amb intel · ligència totes les eines disponibles: storytelling, enfocaments narratius, valors universals, insights compartits, conceptes d'autoritat, etc.

Veure més

Temari del curs

continguts:
- Case Study
- Raó vs emoció en un Case Study
- Valors universals com a eina persuasiva
- Estructures narratives
- Estructura d'un Case Study
- Insights compartits com a generador de complicitat
- Polisèmia de les idees
- Enfocaments narratius
- Errors típics durant el desenvolupament d'un Case Study
- Conceptes de moda / Conceptes d'autoritat
- Punch final
- Realització d'un Case Study: factors a tenir en compte
Veure més

Horari/Torn

Divendres 15 de març de 16 a 20h.
Dissabte 16 de març de 10 a 14h.

Durada

15 i 16 de Març 2013.

Preu

180 €
150 euros (preu exclusiu per exalumnes).

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Creació de Case Studies

Creació de Case Studies