Creativitat Publicitària Integral (100% online)

Curs
On-line
2200 €

Descripció

Ara pots viure l'experiència Complot còmodament des de casa a través dels nostres cursos 100% en línia.

El Curs Online de Creativitat Publicitària Integral és el nostre primer curs a distància i té com a objectiu apropar la nostra metodologia de treball i els resultats que ens han convertit en una de les escoles de creatius més importants d'Iberoamèrica, a totes aquelles persones que no poden viatjar a Espanya.

La tecnologia ja no és una barrera, per això hem adaptat els nostres continguts per poder replicar de manera virtual la dinàmica i el clima que es viu en els nostres cursos presencials.

Sense necessitat d'instal · lar cap programa, pots accedir a les classes d'una manera molt simple i intuïtiva. Tot el que necessites tenir és un ordinador / ordinador i una connexió a Internet.

Les classes són en temps real. Compartiràs el teu espai online amb el professor i els companys, podent veure'ls a tots i interactuant en temps real de la mateixa manera que ho faries en un curs presencial. Podràs veure el professor mentre presenta, podràs veure en simultani seva presentació a la pantalla. Podràs interrompre per fer preguntes. Podràs comentar entre els teus companys i veure'ls com si estiguessin en persona. Podràs treballar amb els teus companys fora de classe a través de vídeo conferència múltiple. Podràs presentar els teus treballs a tota la classe i obtenir els seus comentaris a l'instant. Tot com si estiguessis físicament a l'escola.

Aquest curs és la versió e-learning del nostre Curs Creativitat Publicitària Integral, és a dir que no et perdràs res i obtindràs els mateixos resultats que aquells que reben la formació de manera presencial. Amb els mateixos objectius però adaptant la metodologia per treure el màxim partit a tots els avenços que la tecnologia ens proporciona. Per exemple, poder comptar amb els mateixos professors que imparteixen les classes a Espanya, i també altres professors que impartiran les classes des de diferents ciutats del món.

El curs:
Un bon book és l'única cosa que necessites per entrar a treballar en les millors agències i estudis. Ni un diploma ni un CV t'ajudaran a aconseguir l'ús dels teus somnis.

En Complot et proposem el ritme de la vida real: briefings i molta exigència. Anem a ajudar-te a desenvolupar el teu criteri, anem a ensenyar-te a construir conceptes potents, a expressar les teves idees en missatges, a redactar, a convertir-les en campanyes, a dur-les a diferents mitjans, a potenciar el teu sentit estètic utilitzant el teu propi background cultural.

Perquè el teu book sigui brillant, anem a ensenyar-te a desenvolupar la teva imaginació, exigiéndote un altíssim nivell de qualitat creativa.

T'ajudarem a ampliar la teva tècnica, a pensar idees i arribar a la seva execució final, sota la supervisió de professionals.

Mitjançant aquesta metodologia de briefings i correccions súper exigents, descobriràs si realment estimes la professió de Creatiu Publicitari i decidiràs si la abandones o l'abraces per a tota la vida.

Aprendràs a:
- Identificar i diferenciar insight, target, concepte creatiu, big idea i idea.
- Desenvolupar campanyes rellevants per als diferents targets.
- Construir conceptes creatius potents que transmetin missatges sòlids (el "què").
- Crear idees notòries i aplicar-les als diferents mitjans (el "com").
- Presentar les teves idees en un book on demostris la teva capacitat creativa.
- Crear estratègies de viralización perquè les teves idees connectin amb la gent.
- Treballar utilitzant una metodologia creativa que ajudarà a potenciar els teus resultats.

Coneixeràs:
- Què espera un director creatiu d'un book en una entrevista.
- Com crear un book d'èxit que et permeti accedir a la feina dels teus somnis.
- Com presentar les teves idees perquè siguin aprovades pel teu director creatiu i pels clients.
- El criteri necessari per avaluar el teu propi treball i el dels teus companys.
- Molts companys amb els teus mateixos interessos i inquietuds.
- Gent que fa poc estava en la teva mateixa situació i ara ja està treballant (ex alumnes).
- Als directors creatius de les agències en què tu somies treballar (els professors).

Entendràs:
- Què són les idees integrades: identificar, conceptualizarlas i aplicar-les als diferents mitjans.
- Com generar audiències en comptes de perseguir.
- La importància de desenvolupar el storytelling, en mitjans on i off line.
- Com presentar idees en el teu book.
- Les diferents maneres de crear estratègies de viralización a la xarxa.
- Les tècniques per treballar en mitjans alternatius: màrqueting de guerrilla i experiencial, desenvolupament d'esdeveniments amb integració on i off, creació de continguts en formats no publicitaris.
- La importància de la tecnologia en el treball d'un creatiu en l'actualitat.

Aconseguiràs:

Un complet book amb què ensenyar als directors creatius que et entrevistin teva capacitat per desenvolupar i executar campanyes integrades d'un alt nivell creatiu, utilitzant les noves tecnologies i els nous mitjans de comunicació.

Temari

continguts:
- Observar / Pensar / Executar
- Concepte de Brief / Concepte Creatiu / Big Idea / Idea
- Estratègia Creativa
- Insights
- Rellevància
- Notorietat
- Metodologia Creativa
- Story Telling
- One Shots / Campanyes
- Parts d'una Idea
- To
- Claim
- Disparadors Creatius
- Tècniques Creatives
- Interactivitat
- Campanyes Transmedia
- Tecnologia
- Condicionants
- Nova Comunicació
- Book
- Entrevistes / Agències / Cerca de treball

Metodologia

64 hores de classes en línia a temps real. 500 hores de treballs en briefings.

Durada

Del 04 de març al 20 de juny de 2013.

Preu

2200 €
2.050 euros (pagament anticipat fins l'1 de setembre de 2012). 1.980 euros (preu exclusiu per exalumnes).
Campus i seus: COMPLOT
COMPLOT
Plaça Mercè, 8 08002 Barcelona
Cursos més populars
X