Curs Creativitat Publicitària 2.0 / Nous Formats

Curs
Presencial
2500 €

Descripció

La comunicació cada vegada és més complexa. La gent ja ha après a filtrar nostres missatges i hem reinventar, o morir.

En Complot ens avancem i t'ensenyem avui les noves formes de fer publicitat. La clau és integrar idees i trencar les fronteres que existeixen entre els diferents suports.

T'ajudarem a buscar els canals perquè la teva idea arribi a la gent de manera inesperada. A viralizar teu projecte, convertint-lo en una notícia que interessi a la premsa, utilitzant tècniques de publicitat alternativa i nous formats com street-ad, blocs, advergaming, mobile, ambient, xarxes socials i molts més, fins i tot els que tu mateix puguis inventar.

Vine a descobrir com un bloc, una campanya de màrqueting directe, un videojoc, les xarxes socials o fins a una sitcom, avui, el suport de la teva idea.

Cada setmana es treballaran diferents briefings amb els que podràs posar en pràctica el teu aprenentatge i conformar un book creatiu.

Recorda que en tots els cursos de Complot tenim l'objectiu que cada alumne surti de l'escola amb un portfoli tangible i de nivell professional amb el qual sortir al mercat laboral a ensenyar el que saps fer.

Aprendràs a:
- Crear idees transmèdia: saber identificar-les, conceptualizarlas i aplicar-les als diferents mitjans.
- Generar audiències en comptes de perseguir.
- Desenvolupar el storytelling en idees transmèdia, en mitjans on i off line.
- Presentar idees transmèdia al teu book.
- Crear estratègies de viralización a la xarxa, usos de les xarxes socials en campanyes transmedia, relacions amb els bloggers i coneixement de la blogosfera, utilització de diferents formats digitals a la xarxa.

Coneixeràs:
- Les diferents plataformes mòbils, sistemes operatius i dispositius: smartphones i tablets, desenvolupament d'aplicacions per a plataformes mòbils, integració de les plataformes mòbils en campanyes transmèdia.
- Sobre innovació digital, realitat augmentada, instal · lacions interactives ...
- Publicitat en videojocs i creació de videojocs comercials per a diferents plataformes.
- Gent que està buscant el mateix que tu (els teus companys).
- Gent que fa poc estava en tu mateix lloc i ara ja està treballant (ex alumnes).
- Gent que està treballant en els llocs on tu somies treballar (els professors).

Entendràs:
- Els nous usos de mitjans tradicionals: accions especials per a televisió i usos innovadors del medi exterior.
- El Màrqueting de guerrilla i experiencial: desenvolupament d'esdeveniments amb integració on i off line, coneixement i desenvolupament de jocs de Realitat Alternativa.
- La creació de continguts i utilització de formats no publicitaris amb fins comercials: programes de televisió, curtmetratges, web-sèries, documentals ...

Aconseguiràs:

Un complet book amb què ensenyar als directors creatius que et entrevistin teva capacitat per desenvolupar i executar campanyes transmèdia d'un alt nivell creatiu utilitzant les noves tecnologies i els nous mitjans de comunicació.

Temari

continguts:
- Concepte de Brief / Concepte Creatiu / Big Idea / Idea
- Estratègia Creativa
- Story Telling
- Xarxes Socials
- Social Media / Community Manager
- Creació de Continguts
- Plataformes Mòbils
- Advergaming
- Tecnologia
- Soroll Mediàtic
- Campanyes Transmedia
- Book
- Entrevistes / Agències / Cerca de treball

Metodologia

72 hores de classes presencials. 400 hores de treballs en briefings.

Durada

Des el 3 d'abril al 20 de juny de 2013.

Preu

2500 €
2.350 euros (pagament anticipat fins l'1 d'octubre de 2012). 2.250 euros (preu exclusiu per exalumnes).
Campus i seus: COMPLOT
COMPLOT
Plaça Mercè, 8 08002 Barcelona
Cursos més populars
X