Curs Direcció d'Art / Disseny Gràfic Publicitari abril-juny 2014

COMPLOT

Curs
Presencial
  • Barcelona
2.500 €

Descripció

En els últims temps s'han transformat enormement les funcions del director d'Art dins del departament creatiu. En aquest curs d'especialització et guiarem perquè el teu portfolio reflecteixi el perfil professional que el mercat necessita avui.



Ja no n'hi ha prou que siguis capaç de maquetar anuncis gràfics i tinguis bon criteri a l'hora de triar la tipografia més adequada. Avui hauràs poder conceptualitzar projectes de disseny i desenvolupar campanyes de comunicació integrades. Ocupar, per exemple, de tots els elements que conformen l'interiorisme d'un espai, o tenir nocions d'animació en stop motion.



A més d'ampliar el teu món de referències visuals, hauràs de posar un peu en el món digital i descobrir conceptes com arquitectura de contingut web, experiència d'usuari, usabilitat, disseny d'interfícies per a web i aplicacions en línia. Així com també certes nocions de tecnologia aplicada al disseny d'experiències interactives.



Vine a armar un portafoli que et permeti ensenyar als directors creatius teva capacitat per desenvolupar treballs de direcció d'art aplicat a diferents projectes, amb ajuda dels millors professionals del sector.



D'aquesta manera, les teves possibilitats laborals s'ampliaran enormement ja que estaràs en condicions d'ocupar el lloc que el mercat requereix en aquest moment.



Sí, aquest és un curs de Direcció d'Art, el més proper a la realitat professional actual.



Aprendràs a:

- Diferenciar el què del com, per guanyar solidesa en els teus projectes de disseny.

- Buscar referències visuals fora dels àmbits del disseny i la publicitat.

- Interpretar un briefing per arribar a una adequada proposta de comunicació.

- Desenvolupar els processos de conceptualització, direcció d'art, disseny gràfic i producció de peces gràfiques, campanyes publicitàries o l'interiorisme d'un espai, on intervenen disciplines com fotografia, naming, redacció, composició, stop motion, textura, color, tipografia, animació , il · lustració o il · luminació.

- Treballar conceptes com arquitectura de contingut web, experiència d'usuari, usabilitat, disseny d'interfícies per a web i aplicacions en línia.

- Utilitza tecnologia aplicada al disseny d'experiències interactives.



Coneixeràs:

- Els millors referents de cadascuna de les disciplines abastades.

- La dinàmica amb què es treballa cada projecte de principi a fi, passant per totes les instàncies de cada un d'ells.

- Com explorar les connexions entre escriptura, tipografia i llenguatge.

- Com presentar les teves idees de manera efectiva perquè siguin aprovades dins de l'equip creatiu i pels clients.

- El criteri necessari per aprendre a avaluar el teu propi treball i el dels teus companys.

- Molts companys amb els teus mateixos interessos i inquietuds.

- Gent que fa poc estava en la teva mateixa situació i ara ja està treballant (ex alumnes).

- Als directors creatius de les agències en què tu somies treballar (els professors).



Entendràs:

- Què és la direcció d'art actual.

- Què diferencia la direcció d'art del disseny gràfic.

- La metodologia necessària per posar en pràctica els coneixements adquirits.

- Com presentar les teves idees en un book.



Aconseguiràs:

Un complet book amb què ensenyar als directors creatius que et entrevistin teva capacitat per desenvolupar treballs de direcció d'art aplicat a diferents projectes.

Veure més

Temari del curs

- Concepte de Brief / Concepte Creatiu / Big Idea / Idea
- Estratègia Creativa
- Fotografia
- Disseny Gràfic
- Tipografia
- Fotografia
- Il · lustració
- Composició
- Cinema
- Animació
- 3D
- Infografia
- Il · luminació
- Arquitectura de contingut web
- Experiència d'usuari
- Usabilitat
- Disseny d'interfícies per a web
- Aplicacions en línia
- Tecnologia
- Experiències interactives
- Book
- Entrevistes / Agències / Estudis / Cerca de treball
Veure més

Metodologia

72 hores de classes presencials
400 hores de treballs en briefings.

Horari/Torn

Dimarts i dijous de 19 a 22h

Durada

Des el 8 d'abril al'1 de Juliol de 2014.

Preu

2.500 €
2.350 euros (pagament anticipat fins l'1 d'octubre del 2013).
2.250 euros (preu exclusiu per exalumnes).

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Direcció d'Art / Disseny Gràfic Publicitari abril-juny 2014

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs Direcció d'Art / Disseny Gràfic Publicitari abril-juny 2014