Curs Redacció Creativa Publicitària

COMPLOT

Curs
Presencial
  • Barcelona
2.500 €

Descripció

El canvi tecnològic i la irrupció de les xarxes socials, han ampliat enormement les funcions del redactor publicitari dins del departament creatiu.



En aquest curs d'especialització t'ajudarem a entendre les noves tasques que ha d'exercir un Redactor Creatiu dins d'una agència de publicitat i et guiarem perquè el teu book reflecteixi el tipus de perfil professional que les agències avui necessiten.



Ja no n'hi ha prou que siguis capaç de pensar conceptes creatius i tinguis habilitat per verbalitzar idees. Tampoc que puguis escriure guions de 30 segons o titulars enginyosos amb el mínim de paraules possibles. Avui has, més que mai, poder comptar història rellevants. Per trobar els canals i la forma que estàs històries es relacionin i arribin a la gent, hauràs dominar el llenguatge en l'entorn digital, coneixent el comportament del teu target i buscant les vies de contacte per mantenir una conversa amb ells.



També aprendràs com funciona la tecnologia i els motors d'indexació de contingut escrit a la xarxa per optimitzar el teu treball i treure el màxim rendiment.



Vine a descobrir com és la feina d'un redactor en l'estructura actual de les millors agències del món.



Aprendràs a:

- Explicar històries: storytelling.

- Entendre què és, per què serveix i com, quan i on es fa servir una història.

- Identificar idees abans de començar a escriure.

- El narrador. La figura retòrica. L'inici. El final.

- Reconèixer el to. Com, quan i per a què s'utilitza.

- Identificar i crear la veu d'una marca.

- Emocionar, fer riure i crear qualsevol cosa només amb paraules.

- Consensuar teu estil personal amb el de la marca per a la qual estàs treballant.

- Dominar el llenguatge en l'entorn digital.

- Pensar estratègicament una campanya incloent les xarxes socials.

- Com es construeix una estratègia de Social Mitjana.

- Crear contingut d'entreteniment per a marques fora dels formats tradicionals.

- Construir campanyes transmèdia que saltin d'un mitjà a un altre sense perdre el fil del relat.

- Utilitzar la música com un vehicle per transmetre els valors d'una marca sense necessitat de fer un jingle extremadament comercial.



Coneixeràs:

- Els punts clàssics que fan servir els escriptors de novel · les i contes per plantejar un història.

- Les figures retòriques, els trucs d'estructura.

- Els diferents tipus d'històries, els passos i el procés creatiu per pensar.

- El procés que han utilitzat els clàssics per desenvolupar històries.

- Com distingir el to més adequat en cada ocasió.

- Diferents tipus de campanyes fonamentades en la paraula.

- Diferències a l'hora d'escriure en diferents mitjans.

- L'humor en publicitat.

- La importància del bon ús i la precisió del llenguatge en un món cada vegada més marcat per la velocitat i la imatge.

- En què consisteix i com exercir les funcions de Community Manager.

- Què li importa a Google a l'hora d'indexar un copy.

- Com entretenir al teu target fent passejar d'un medi a un altre per seguir una història.



Entendràs:

- Els trucs i la metodologia per crear un to o un altre.

- Que les paraules estructuren el concepte, que és amb el que treballen les idees publicitàries.

- Que un concepte ben construït i ben escrit perdura al llarg del temps.

- El treball del llenguatge per les marques com a generadores d'entreteniment.

- Què la gent està més dispersa que mai i el missatge ha d'anar a on hi ha la gent.

- Les noves funcions d'un copy creatiu en l'actualitat.

- Que no necessites més que un simple full de paper amb paraules per impressionar a un director creatiu.



Aconseguiràs:



Un complet book amb què ensenyar als directors creatius teva capacitat per desenvolupar treballs de redacció aplicats a diferents projectes de comunicació.

Veure més

Temari del curs

continguts:
- Observar / Pensar / Executar
- Concepte de Brief / Concepte Creatiu / Big Idea / Idea
- Estratègia Creativa
- Insights
- Rellevància
- Notorietat
- Metodologia Creativa
- Storytelling
- Paraules
- To
- Veu
- Llenguatge
- Textos
- Estil
- Xarxes Socials
- Community Manager
- SEO / SEM
- Cercadors d'Internet
- Contingut d'Entreteniment
- Campanyes Transmedia
- Entorno Digital
- Book
- Entrevistes / Agències / Cerca de treball
Veure més

Metodologia

72 hores de classes presencials.
400 hores de treballs en briefings.

Horari/Torn

Lunes y miércoles de 19 a 22h.

Durada

Del 3 d'abril al 19 de Juny de 2013.

Preu

2.500 €
2.350 euros (pagament anticipat fins l'1 d'octubre de 2012).
2.250 euros (preu exclusiu per exalumnes).

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Redacció Creativa Publicitària

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs Redacció Creativa Publicitària