Descripció

Com aconseguir que la seva web figuri en els primers llocs dels resultats dels cercadors



Des Customer Hunt hem dissenyat un servei específic i personalitzat per a la

formació i reciclatge de persones que treballen en els departaments de Màrqueting,

informàtica o comercial de les empreses sobre el posicionament web (SEO - Search

Engine Optimization).

 

Temari del curs

I.Introducció al SEO (Search Engine Optimization): posicionament web en cercadors  

Antecedents i funcionament dels cercadors
  • Evolució del SEO fins avui
  • L'algoritme de Google: evolució del PageRank
Terminologia i conceptes
  • Termes bàsics o comunament empleats
  • Diferència i relació entre SEO i SEM
White hat SEO vs Black hat SEO
  • White hat SEO: ser "Google friendly"
  • Black hat SEO: pràctiques penalitzades per Google i altres cercadors
II.Planificació de la pàgina web per posicionament

Definició o redefinició d'objectius: resultats a obtenir de la pàgina  
  • Mercat objectiu i grau de competitivitat en línia
  • Target o perfil d'usuari
Recursos
  • Recursos tècnics
  • Recursos humans
  • Recursos econòmics
Promoció de marca (branding) o captació d'usuaris i clients (acquisition)
  • Promoció de marca o imatge vs captació de clients
  • SEO vs SEM: Quin utilitzar, quan i per què?
Keywords (Matèries)
  • La importància de les keywords o paraules clau
  • Fonts per obtenir paraules clau
  • Selecció i optimització de paraules clau
  • SEO vs SEM: triar la combinació perfecta
Landing Pages
  • Ús i promoció de landing pages
Comparativa amb la nostra competència
  • Que fa i com ho fa la competència?
  • A la recerca d'un nínxol de mercat en línia

III.SEO Clinics, optimització interna de la web

SEO i el servidor
  • Clean IPs,
  • Redireccionaments
  • Hosting ....
  • Dominis absoluts, relatius ....
  • Etc ...
SEO i l'arquitectura de la pàgina
  • Accessibilitat
  • Usabilitat  
  • Jerarquia de links i optimització per PageRank (PR)
  • URLS dinàmiques vs estàtiques
  • Mapa web i mapa xml  

SEO i la construcció de la pàgina i els seus continguts
  • Meta dades (títol, descripció ...)
  • Codi de la pàgina: llenguatges (JAVA, Iframes, Flash, Ajax ...), taules i CSS, imatges i atributs, etc ...
  • Headings, ancoratges, enllaços i els seus atributs (nofollow, etc ...)
  • Text (redactat, headings, keyword density, etc ...)
  • Etc ...
IV.Posicionament Universal de la web (la web i el seu entorn)  
  • Link Building i mesura del valor dels links (backlinks, etc ...)
  • Xarxes Socials
  • Estratègies de comunicació en línia
  • Gestió de reputació en línia (especialment posicionament relacionat amb missatges negatius)
V.Avaluació de resultats: mètriques SEO  
  • Eines per al seguiment del posicionament
  • Google Analytics
Veure més

Destinataris

Responsables de màrqueting, vendes i comunicació entre d'altres. També totes aquelles persones que vulguin vendre alguna cosa per la xarxa.

Metodologia

Presencial

Horari/Torn

10h a 14h

Durada

Dates a consultar

Preu

250 euros + iva

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs SEO Avançat

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos