Curs Social Media i Community Management

COMPLOT

Curs
Presencial
  • Barcelona
750 €

Descripció

Gestió, estratègia i creativitat aplicada a les Xarxes Socials.

En altres cursos de Community Manager et donen un diploma, nosaltres t'ajudarem a preparar un Portfolio de treballs de nivell professional amb el qual moure't al mercat laboral.



Un sector emergent. Una nova oportunitat laboral. El departament de Community Management i Social Media ha irromput de ple en les empreses, afectant a altres àrees ja consolidades dins de les estructures.



Una excel · lent forma d'ampliar les teves possibilitats laborals i de complementar i actualitzar la teva experiència com a comunicador orientant la teva formació al que ja és una de les professions del futur.



Aquest curs és un dels primers dirigits a ensenyar de manera pràctica a gestionar i crear la reputació d'una marca a Internet i en Xarxes Socials de forma professional.



Avui les marques han dialogar amb la gent i els departaments de màrqueting necessiten a professionals que puguin exercir aquesta funció. Està demostrat que un mal posicionament d'una marca a Internet impacta negativament en les vendes i en el negoci.



S'ensenyaran les bases per afrontar la realitat del treball diari en Social Media i comprovar si ho après funciona amb un cas real. Tot vist d'una manera pràctica, sense teories estranyes ni gurus del Social Media.



Aprendràs:

- A crear continguts en xarxes socials enfocats a aconseguir resultats de negoci.

- Què és una Comunitat.

- Per què és interessant liderar comunitats.

- Per quins motius una marca ha d'estar en Mitjans Socials.

- Quins són els avantatges i quins els riscos.

- Quins objectius es pot fixar una marca en relació a Mitjans Socials. Com quantificar.

- La distinció entre Mitjans Guanyats, propis i Pagats.

- Què és la reputació de la marca.

- Com hem d'actuar quan hi ha una crisi.

- Què és i en què consisteix un protocol de reputació.



Coneixeràs:

- Com es construeix la Presència Social d'una marca i com es maximitza.

- Com s'articula un pla de contingut editorial.

- Quan és millor publicar.

- Com escriure en els mitjans socials.

- Quines són les regles del PR Online.

- Les xarxes socials més rellevants i les seves peculiaritats.

- Què són els influenciadors en línia i com treballar amb ells.

- Com desenvolupar informes de seguiment.

- Com utilitzar eines de mesura.



Entendràs:

- Termes com Community Management / Content Manager / Social Media Strategist

- Com s'integren en les empreses i quin perfil han de tenir.

- Quin és el seu job description.

- Quines són les eines que utilitzen cada un d'ells.



Aconseguiràs:



Dominar la metodologia necessària per crear una estratègia de marca en línia en Social Mitjana, podent representar una marca en l'entorn digital creant contingut rellevant per al seu target. A més seràs capaç de dinamitzar la conversa entre la marca i el seu target, podent fer un seguiment i mesurament dels resultats que es vagin obtenint. Tots aquests coneixements seran portats a la pràctica durant el curs.

Veure més

Temari del curs

continguts:
- Internet
- Mitjans Socials
- Comunitats
- Avantatges i riscos
- Marques en mitjans socials
- Mitjans Guanyats, propis i Pagats
- Reputació de Marca
- Crisi
- Presència social d'una marca
- Pla de contingut editorial
- PR Online
- Facebook, Twitter, LikedIn, Google+, MySpace, YouTube, Foursquare, Spotify ...
- Influenciadors en línia
- Informes de Seguiment
- Eines de Mesura
- Community Management
- Content Manager
- Social Media Strategist
- Casos d'èxit
- Debats
Veure més

Metodologia

24 hores de classes presencials.
72 hores de treballs en briefings.

Horari/Torn

Dimarts i Dijous de 19 a 22h

Durada

Des del 2 al 25 de Juliol de 2013.

Preu

750 €
700 euros (pagament anticipat fins l'1 de març del 2013).
675 euros (preu exclusiu per exalumnes).

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Social Media i Community Management

Curs Social Media i Community Management