Curs Social Media i Community Management

Curs
Presencial
750 €

Descripció

Gestió, estratègia i creativitat aplicada a les Xarxes Socials.
En altres cursos de Community Manager et donen un diploma, nosaltres t'ajudarem a preparar un Portfolio de treballs de nivell professional amb el qual moure't al mercat laboral.

Un sector emergent. Una nova oportunitat laboral. El departament de Community Management i Social Media ha irromput de ple en les empreses, afectant a altres àrees ja consolidades dins de les estructures.

Una excel · lent forma d'ampliar les teves possibilitats laborals i de complementar i actualitzar la teva experiència com a comunicador orientant la teva formació al que ja és una de les professions del futur.

Aquest curs és un dels primers dirigits a ensenyar de manera pràctica a gestionar i crear la reputació d'una marca a Internet i en Xarxes Socials de forma professional.

Avui les marques han dialogar amb la gent i els departaments de màrqueting necessiten a professionals que puguin exercir aquesta funció. Està demostrat que un mal posicionament d'una marca a Internet impacta negativament en les vendes i en el negoci.

S'ensenyaran les bases per afrontar la realitat del treball diari en Social Media i comprovar si ho après funciona amb un cas real. Tot vist d'una manera pràctica, sense teories estranyes ni gurus del Social Media.

Aprendràs:
- A crear continguts en xarxes socials enfocats a aconseguir resultats de negoci.
- Què és una Comunitat.
- Per què és interessant liderar comunitats.
- Per quins motius una marca ha d'estar en Mitjans Socials.
- Quins són els avantatges i quins els riscos.
- Quins objectius es pot fixar una marca en relació a Mitjans Socials. Com quantificar.
- La distinció entre Mitjans Guanyats, propis i Pagats.
- Què és la reputació de la marca.
- Com hem d'actuar quan hi ha una crisi.
- Què és i en què consisteix un protocol de reputació.

Coneixeràs:
- Com es construeix la Presència Social d'una marca i com es maximitza.
- Com s'articula un pla de contingut editorial.
- Quan és millor publicar.
- Com escriure en els mitjans socials.
- Quines són les regles del PR Online.
- Les xarxes socials més rellevants i les seves peculiaritats.
- Què són els influenciadors en línia i com treballar amb ells.
- Com desenvolupar informes de seguiment.
- Com utilitzar eines de mesura.

Entendràs:
- Termes com Community Management / Content Manager / Social Media Strategist
- Com s'integren en les empreses i quin perfil han de tenir.
- Quin és el seu job description.
- Quines són les eines que utilitzen cada un d'ells.

Aconseguiràs:

Dominar la metodologia necessària per crear una estratègia de marca en línia en Social Mitjana, podent representar una marca en l'entorn digital creant contingut rellevant per al seu target. A més seràs capaç de dinamitzar la conversa entre la marca i el seu target, podent fer un seguiment i mesurament dels resultats que es vagin obtenint. Tots aquests coneixements seran portats a la pràctica durant el curs.

Temari

continguts:
- Internet
- Mitjans Socials
- Comunitats
- Avantatges i riscos
- Marques en mitjans socials
- Mitjans Guanyats, propis i Pagats
- Reputació de Marca
- Crisi
- Presència social d'una marca
- Pla de contingut editorial
- PR Online
- Facebook, Twitter, LikedIn, Google+, MySpace, YouTube, Foursquare, Spotify ...
- Influenciadors en línia
- Informes de Seguiment
- Eines de Mesura
- Community Management
- Content Manager
- Social Media Strategist
- Casos d'èxit
- Debats

Metodologia

24 hores de classes presencials. 72 hores de treballs en briefings.

Durada

Des del 2 al 25 de Juliol de 2013.

Preu

750 €
700 euros (pagament anticipat fins l'1 de març del 2013). 675 euros (preu exclusiu per exalumnes).
Campus i seus: COMPLOT
COMPLOT
Plaça Mercè, 8 08002 Barcelona
Cursos més populars
X