Curs Social Media i Community Management (Febrer 2014)

COMPLOT

Curs
Presencial
  • Barcelona
750 €

Descripció

Gestió, estratègia i creativitat aplicada a les Xarxes Socials.

En altres cursos de Community Manager et donen un diploma, nosaltres t'ajudarem a preparar un Portfolio de treballs de nivell professional amb el qual moure't al mercat laboral.



Un sector emergent. Una nova oportunitat laboral. El departament de Community Management i Social Media ha irromput de ple en les empreses, afectant a altres àrees ja consolidades dins de les estructures.



Una excel · lent forma d'ampliar les teves possibilitats laborals i de complementar i actualitzar la teva experiència com a comunicador orientant la teva formació al que ja és una de les professions del futur.



Aquest curs és un dels primers dirigits a ensenyar de manera pràctica a gestionar i crear la reputació d'una marca a Internet i en Xarxes Socials de forma professional.



Avui les marques han dialogar amb la gent i els departaments de màrqueting necessiten a professionals que puguin exercir aquesta funció. Està demostrat que un mal posicionament d'una marca a Internet impacta negativament en les vendes i en el negoci.



S'ensenyaran les bases per afrontar la realitat del treball diari en Social Media i comprovar si ho après funciona amb un cas real. Tot vist d'una manera pràctica, sense teories estranyes ni gurus del Social Media.



Aprendràs:

- A crear continguts en xarxes socials enfocats a aconseguir resultats de negoci.

- Què és una Comunitat.

- Per què és interessant liderar comunitats.

- Per quins motius una marca ha d'estar en Mitjans Socials.

- Quins són els avantatges i quins els riscos.

- Quins objectius es pot fixar una marca en relació a Mitjans Socials. Com quantificar.

- La distinció entre Mitjans Guanyats, propis i Pagats.

- Què és la reputació de la marca.

- Com hem d'actuar quan hi ha una crisi.

- Què és i en què consisteix un protocol de reputació.



Coneixeràs:

- Com es construeix la Presència Social d'una marca i com es maximitza.

- Com s'articula un pla de contingut editorial.

- Quan és millor publicar.

- Com escriure en els mitjans socials.

- Quines són les regles del PR Online.

- Les xarxes socials més rellevants i les seves peculiaritats.

- Què són els influenciadors en línia i com treballar amb ells.

- Com desenvolupar informes de seguiment.

- Com utilitzar eines de mesura.



Entendràs:

- Termes com Community Management / Content Manager / Social Media Strategist

- Com s'integren en les empreses i quin perfil han de tenir.

- Quin és el seu job description.

- Quines són les eines que utilitzen cada un d'ells.



Aconseguiràs:



Dominar la metodologia necessària per crear una estratègia de marca en línia en Social Mitjana, podent representar una marca en l'entorn digital creant contingut rellevant per al seu target. A més seràs capaç de dinamitzar la conversa entre la marca i el seu target, podent fer un seguiment i mesurament dels resultats que es vagin obtenint. Tots aquests coneixements seran portats a la pràctica durant el curs.

Veure més

Temari del curs

continguts:
- Internet
- Mitjans Socials
- Comunitats
- Avantatges i riscos
- Marques en mitjans socials
- Mitjans Guanyats, propis i Pagats
- Reputació de Marca
- Crisi
- Presència social d'una marca
- Pla de contingut editorial
- PR Online
- Facebook, Twitter, LikedIn, Google+, MySpace, YouTube, Foursquare, Spotify ...
- Influenciadors en línia
- Informes de Seguiment
- Eines de Mesura
- Community Management
- Content Manager
- Social Media Strategist
- Casos d'èxit
- Debats
Veure més

Metodologia

24 hores de classes presencials.
72 hores de treballs en briefings.

Horari/Torn

Divendres de 15:30 a 18:30 h i dissabtes de 10 a 13h.

Durada

Des del 7 al 28 de Febrer de 2014.

Preu

750 €
700 euros (pagament anticipat fins l'1 de març del 2013).
675 euros (preu exclusiu per exalumnes).

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Social Media i Community Management (Febrer 2014)

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs Social Media i Community Management (Febrer 2014)