ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Curs especialitzat de Màrqueting Digital

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Curs
Presencial
  • Barcelona
2.700 €

Descripció

Integra els mitjans digitals en la teva estratègia de màrqueting i comunicació.

El nou ecosistema digital ha generat un nou tipus de consumidor més exigent i conscient del seu poder enfront de les marques. Per això ja no serveixen els mètodes tradicionals de màrqueting i publicitat, i cal plantejar-se la comunicació en línia des d'un altre punt de vista.

Un curs especialitzat de 2 mesos impartit per experts digitals en actiu, durant el qual aprendràs a comunicar amb èxit el teu producte o servei a través d'Internet i els nous mitjans digitals (mobile màrqueting, geolocalització, TV digital, ...). A més participaràs en tallers monogràfics sobre usabilitat, SEO i comerç electrònic.

Amb una metodologia basada en l'aprenentatge pràctic i l'aplicabilitat real, al final del curs obtindràs una titulació oficial que et permetrà accedir a titulacions superiors ICEMD i configurar la teva formació a mida.


Veure més

Temari del curs

1. Disseny i creació d'un Pla de Màrqueting Digital.
• Estratègies competitives en un entorn creixentment digital, unipersonal i global.
• Relació cadena de valor: anunciants, agències, centrals de mitjans, mitjans digitals.
• Grans tendències en el mercat digital.
• Definició i objectius d'un Pla de Màrqueting Digital.
• Segmentació i definició del públic objectiu a Internet i eines de la comunicació digital.
• Elaboració d'un pla de comunicació i promoció a Internet.
• Mètriques del màrqueting digital.
• Els factors d'èxit per fer una bona estratègia digital.

2. Com crear webs pensades en el nostre client i en els cercadors.
• Un concepte clau per a l'èxit d'una pàgina web: la usabilitat i l'experiència d'usuari.
• Com aconseguir pàgines web reeixides (disseny centrat en l'usuari).
• Anàlisi i requisits.
• Tècniques de recerca d'usuaris (benchmarking, entrevistes, enquestes, ...).
• Arquitectura d'informació (cardsorting, criteris d'organització, ...).
• Prototipatge (wireframes).

3. Anàlisi de la rendibilitat (ROI) en un Pla de Màrqueting Digital.
• El ROI digital: fonaments i qüestions generals.
• Mètodes de càlcul d'ingressos en e-CRM.
• Mètodes de càlcul d'optimització de costos a Internet.
• Càlcul de costos i inversions.
• La prima de risc, el TIR, el VAN i el Payback.
• Exemples de càlcul de ROI d'accions i programes de màrqueting.

4. Analítica web: com mesurar i optimitzar els processos crítics del nostre web.
• Visió analítica web.
• Tipus d'eines.
• Google analytics:
• Administració.
• Informes temps real.
• Públic / audiència.
• Adquisició.
• Informes de comportament.
• Conversions.

5. motor de cerca Optimization (SEO): com optimitzar el posicionament de la teva web en cercadors de manera natural.
• Eines de cerca.
• Funcionament dels cercadors.
• Què fer perquè ens indexin per primera vegada?
• Què fer perquè NO ens indexin els cercadors?
• Optimització de pàgines webs.
• Planificació i estratègia per a un òptim posicionament.
• Posicionament a Google.
• Posicionament en altres cercadors principals.
• Evitar tècniques penalitzades pels cercadors.
• Estudis sobre la posició en els resultats de cerques.

6. Aspectes legals en negocis digitals.
• Els fonaments legals per a la realització d'una campanya de màrqueting digital.
• Aplicació de la LOPD i de la LSSI a base de dades, promocions i sortejos
• Normativa aplicable en matèria de publicitat en l'àmbit estatal.
• Normatives sectorials sobre determinats productes: tabac, alcohol, medicaments, aliments, cosmètics, automòbils, jocs d'atzar i joguines.
• Tractament de la dona i els menors en la publicitat.
• Autoregulació: codis de conducta, codis ètics i codis sectorials.
• Propietat intel·lectual i industrial de continguts.
• Dret a l'honor, a la intimitat ia la pròpia imatge en la publicitat.

7. Social Media Strategy: la integració de les xarxes socials en el nostre pla de mitjans digital.
• Social Media Strategy: la integració de les principals xarxes socials en objectius i estratègies de negoci.
• Centrant l'objectiu: quan es realitza una projecte de màrqueting en xarxes i mitjans socials?
• Beneficis concrets: abast d'objectius, control i mesurament de resultats.
• Xarxes socials d'oci i professionals.
• Mitjans socials: parlem de blocs.
• Sindicació de contingut i podcasts.

8. Desenvolupament i aplicació d'una estratègia SEM.
• Desenvolupament estratègia SEM.
• Eines per a xarxes de cerca.
• Estructuració de campanyes en xarxes de recerca (excel i interfície d'AdWords).
• Eines per a xarxa de display.
• Estructuració de campanyes a la xarxa de display (interfície d'AdWords).
• Elaboració d'anuncis.
• Configuració i implementació en interfície Google Adwords.

9. Estratègies de fidelització i vinculació a través d'Internet.
• Objectius de fidelització digital econòmics.
• Creació d'un programa de fidelització en línia.
• Pla d'increment de valor de clients: segmentació, personalització, pla de contactes.
• Generació de visites fidels.
• Accions de fidelització sobre el trànsit del lloc web.

10. Generar i qualificar leads en màrqueting digital.
• Planificació d'estratègies de captació.
• Les claus per comunicar de manera eficaç a través del web.
• e-mail màrqueting i creació d'sites per a campanyes de promoció.
• Product placement, comunicació i relacions públiques a Internet.
• Identificació de sites afins per a accions de marca comuna.
• e-Retailer o com promocionar a través de webs del distribuïdor.
• Social media i publicitat contextual.
• Generació de base de dades a través de mitjans en línia.
• Buzz Màrqueting: Word-of-Mouth Marketing, Buzz, Viral i Màrqueting de Guerrilla.

11. Les claus per crear una botiga a Internet.
• Planificació i desenvolupament d'un pla estratègic de comerç electrònic.
• Posada en marxa d'un negoci en línia: El "Back End" necessari.
• Les claus per a la construcció d'una web d'èxit en comerç electrònic.
• Com aconseguir i incrementar les vendes de clients en comerç electrònic.
• Mitjans de pagament online i comerç electrònic mòbil.
• Com gestionar el "fulfillment" i la logística en el comerç electrònic de productes físics.
• Comerç electrònic en un entorn B2B.
• Quadre de Comandament Integral: l'optimització de la gestió d'informació de clients en comerç electrònic.
• Aspectes jurídic-pràctics dels continguts publicitaris en l'entorn digital i comerç electrònic.

12. Mobile Marketing, Geolocalització i Internet TV.
• Mobile màrqueting.
• Mobile màrqueting i les (noves) aplicacions mòbils en el màrqueting.
• Planificació de l'estratègia de comunicació mòbil.
• Mètriques: anàlisi i resultats.
• Geolocalització: de l'universal al local.
• Internet TV i televisió interactiva.
• Campanyes multiplataforma, multisegment, multipersonalización.
* Claustre i programa subjectes a possibles modificacions.
Veure més

Destinataris

Responsables de màrqueting, publicitat i comunicació.

Responsables d'e-màrqueting.

Responsable de tecnologies.

Cap de projectes, analistes, programadors.

Responsables de comerç electrònic.

Professionals de desenvolupament de negoci.

Professionals d'agències i consultores interactives.

Gerents de pimes.

Metodologia

Atenció personalitzada. Desatacados professionals especialitzats i practicants com a professors. Aprèn pensant, reflexionant i fent. Aula Virtual. Hem desenvolupat la nostra pròpia plataforma d'e-learning, l'Aula Virtual ICEMD: un espai exclusiu i personalitzat per complementar la formació presencial o realitzar-la íntegrament en línia.

Horari/Torn

Divendres i dissabtes 16:30-21:30 / 9:00-14:00.

Durada

Inici: 19/10/2018.
Finalització: dsesembre 2018.

Objetius

Aprendràs a crear i implantar un Pla de Màrqueting Digital.

Sabràs com dissenyar un web orientada a maximitzar l'experiència de l'usuari.

Coneixeràs les tècniques fonamentals de Màrqueting Digital per implantar-la en la teva estratègia de màrqueting.

Dominaràs la captació, qualificació i fidelització de clients a través de suports digitals.

Preu

2.700 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs especialitzat de Màrqueting Digital

Curs especialitzat de Màrqueting Digital