Curs
Presencial
4 Hores
  • Barcelona
250 €

Descripció

La xarxa és ara per ara un canal estratègic de productes i serveis per a l'expansió i creixement de qualsevol negoci en el futur. L'objectiu d'aquest curs és que l'alumne acabi amb els coneixements i habilitats necessàries per saber valorar i utilitzar les xarxes socials en la seva estratègia diària de comunicació i venda a través d'Internet.

Temari del curs

Part I: Les xarxes socials

Introducció a la Web 2.0 i les Xarxes Socials
  • Repàs de conceptes i terminologia relacionada amb el Social Mitjana, la Web 2.0 i les Xarxes Socials.
Classificació; tipologia de xarxes socials i usuaris
  • Nomenclatura i diferència entre eines 2.0 i Xarxes Socials, com les podem classificar, tipologia d'usuaris i demografia 2.0....

Aplicacions i com treure rendiment de les xarxes socials
  • Quan usar-les i para què. La seva utilitat professional, el seu potencial en l'àmbit de les organitzacions i les empreses.
Estretagia i Xarxes Socials
  • El buzz màrqueting. El poder del missatge viral
  • Identitat i imágen
  • Opinió i reputació.
  • El posicionament
  • El SMM (Social Mitja Màrqueting) i el Real Time Màrqueting
Xarxes Socials i negoci
  • - Models de negoci relacionats amb les xarxes socials
  • - Com aprofitar les Xarxes Socials per al nostre negoci
  • - Com valorar la inversió en Xarxes Socials
Seguiment i monitoratge
  • Eines de seguiment de monitoratge de missatges
  • Google Analytics i Xarxes Socials

Part II: Exemples i casos pràctics

El Blog
  • Wordpress
  • Blogger
El Vídeo
  • YouTube
  • Vimeo
  • DayliMotion
Els Wikis
  • Wikipedia
Xarxes Socials
  • Facebook
  • Tuenti
  • MySpace
Xarxes Professionals
  • LinkedIn
  • Xing
  • Viadeo
Xarxes Temàtiques i Especialitzades
  • Repàs de les xarxes temàtiques i especialitzades més importants de l'actualitat.
Microblogging i comunicació
  • Skypee
  • Windows Live
  • Twitter
Altres usos
  • Flickr
  • SlideShare
  • Doddle
Altres eines de gestió de Xarxes Socials i comunicació social 2.0
  • El concepte "connect" i "share"; aplicacions
  • L'efecte "belluga'm"
  • Gestió unificada amb Ping
CONCLUSIÓ I TENDÈNCIES
Breu conclusió sobre l'impacte de les Xarxes Socials en el nostre entorn; personal i professional, i repàs de previsions i tendències.
Veure més

Destinataris

Responsables de màrqueting i comunicació d'empreses públiques o privades

Horari/Torn

A consultar

Durada

A consultar datas d'inici

Objetius

L'objectiu d'aquest curs és que l'alumne acabi amb els coneixements i habilitats necesatias per saber valorar i utilitzar les xarxes socials en la seva estratègia diària de comunicació i venda a través d'Internet.

Preu

250 €
250 euros + IVA

Avantatges del curs

Curs personalitzat i limitat a 4 assistents

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs sobre xarxes socials

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs sobre xarxes socials