Curso Becoming an UX Designer from Scratch

Informació del curs
Descripció
L'objectiu és mostrar què fan els professionals de UX, el que necessiten per dur a terme el seu treball i com crear dissenys usables centrats en l'usuari. El PROCAMP té part teòrica per entrar en matèria i pràctica de cara a que l'alumne resolgui els seus dubtes durant la formació.
Temari
1. Experiència d'usuari (UX)
Definició i objectius
Factors de UX
Disseny centrat en l'usuari: Usuaris, context, tasca
Principis d'usabilitat Nielsen. test Heurístic
Disciplines implicades:
2. Arquitectura de la informació (IA)
Definició i objectius
Principis: Jerarquia, recerca, classificació ...
Testejar la IA: Cardsorting
Patrons d'arquitectura
3. Disseny d'interacció (IxD)
Definició i objectius
Elements implicats: moviment, espai, temps aparença, so, gestos
Principis: Visibilitat, Feedback, restriccions, consistència, Affordance, Mapping ...
Microinteractions
4.Investigación d'usuaris
Definició i objectius
exploració:
Definició i objectius
Definir necessitats de l'usuari i requisits del producte
Tècniques: Benchmarking, Observació directa, Entrevistes, brainstorming ...
creació:
Definició i objectius
Creació de Persones
Contextos d'ús: Storyboards, User cases, escenaris
Tasques: Del món offline al món online, Workflows, user journeys
Prototipatge: Tipus i fidelitat. Eines. prototips responsive
test
Definició i objectius
Reclutament d'usuaris
Elaboració: Creació de tasques. Tipus de test: Moderats o sense moderar. Quantitatius. Test d'escamot. Informe de resultats
5. Disseny visual
Definició i objectius
Elements implicats: colors, iconografia, tipografia ...
Principis: Unitat, gestalt, jerarquia, balanç, similitud ...
Exemples d'pattern library
Definició i objectius
bones pràctiques
Tools, pattern libraries
6. Estratègia de continguts
7.Accesibilidad
Definició i objectius
bones pràctiques
8. Últimes tendències
Ús de dispositius:
Predominança del mòbil.
Emergència de nous dispositius: apple clock, google glasses, objectes (IOT)
Tendències en disseny interacció:
Google Material Design
Internet of Things (IOT)
Interfícies predictives basades en intel·ligència artificial (IA)
Gamification per fidelitzar usuaris
Més enllà del botó: la interfície basada en gestos
No més Passwords: sistemes biomètrics d'identificació d'usuaris
9.El treball diari d'un UX a l'empres
Design thinking:
Definició del problema
Generació d'idees
execució
Lean UX:
Metodologia Àgil de treball
Iteració ràpida i constant: pensar, prototipar, testejar.
Google Design Sprint
Definició i objectius
Factors de UX
Disseny centrat en l'usuari: Usuaris, context, tasca
Principis d'usabilitat Nielsen. test Heurístic
Disciplines implicades:
2. Arquitectura de la informació (IA)
Definició i objectius
Principis: Jerarquia, recerca, classificació ...
Testejar la IA: Cardsorting
Patrons d'arquitectura
3. Disseny d'interacció (IxD)
Definició i objectius
Elements implicats: moviment, espai, temps aparença, so, gestos
Principis: Visibilitat, Feedback, restriccions, consistència, Affordance, Mapping ...
Microinteractions
4.Investigación d'usuaris
Definició i objectius
exploració:
Definició i objectius
Definir necessitats de l'usuari i requisits del producte
Tècniques: Benchmarking, Observació directa, Entrevistes, brainstorming ...
creació:
Definició i objectius
Creació de Persones
Contextos d'ús: Storyboards, User cases, escenaris
Tasques: Del món offline al món online, Workflows, user journeys
Prototipatge: Tipus i fidelitat. Eines. prototips responsive
test
Definició i objectius
Reclutament d'usuaris
Elaboració: Creació de tasques. Tipus de test: Moderats o sense moderar. Quantitatius. Test d'escamot. Informe de resultats
5. Disseny visual
Definició i objectius
Elements implicats: colors, iconografia, tipografia ...
Principis: Unitat, gestalt, jerarquia, balanç, similitud ...
Exemples d'pattern library
Definició i objectius
bones pràctiques
Tools, pattern libraries
6. Estratègia de continguts
7.Accesibilidad
Definició i objectius
bones pràctiques
8. Últimes tendències
Ús de dispositius:
Predominança del mòbil.
Emergència de nous dispositius: apple clock, google glasses, objectes (IOT)
Tendències en disseny interacció:
Google Material Design
Internet of Things (IOT)
Interfícies predictives basades en intel·ligència artificial (IA)
Gamification per fidelitzar usuaris
Més enllà del botó: la interfície basada en gestos
No més Passwords: sistemes biomètrics d'identificació d'usuaris
9.El treball diari d'un UX a l'empres
Design thinking:
Definició del problema
Generació d'idees
execució
Lean UX:
Metodologia Àgil de treball
Iteració ràpida i constant: pensar, prototipar, testejar.
Google Design Sprint
Destinataris
Persones que volen començar a treballar en User Experience o tenen algun coneixement del camp i volen perfeccionar per aplicar-lo a la seva professió.
Requisits
Cap
Metodologia
Curs presencial, actiu i participatiu. El docent introduirà els continguts fent ús del mètode demostratiu, els participants assimilaran els coneixements mitjançant les pràctiques d'aplicació real.
Durada
Data d'inici a consultar
Objectius
En finalitzar aquest curs els alumnes podran:
Conèixer les diferents disciplines implicades en UX i els seus principis d'aplicació
Realitzar diferents tipus de UX research i els seus informes de resultats
Realitzar prototips per transmetre dissenys a punt per test d'usuaris o desenvolupament
Utilitzar diferents eines tant per research com per a la realització de prototips
Conèixer les metodologies de treball per desenvolupar UX a l'empresa
Conèixer les últimes tendències en disseny
Conèixer les diferents disciplines implicades en UX i els seus principis d'aplicació
Realitzar diferents tipus de UX research i els seus informes de resultats
Realitzar prototips per transmetre dissenys a punt per test d'usuaris o desenvolupament
Utilitzar diferents eines tant per research com per a la realització de prototips
Conèixer les metodologies de treball per desenvolupar UX a l'empresa
Conèixer les últimes tendències en disseny
Preu
Consulteu el preu
A consultar
Curso Becoming an UX Designer from Scratch
Bit formació informàtica
Campus i seus: Bit formació informàtica
Bit formación informática
C/Almogàvers, 119 2ª planta
08018
Barcelona
Cursos més populars
Sol·licita informació