Curso Gestió Reputació Online

Descripció

"La imatge d'una marca o una persona que ha trigat molt de temps a consolidar-se i una
inversió de diners molt important es pot veure seriosament danyada per un sol
comentari aparegut en les primeres posicions de Google "

Des Customer Hunt hem dissenyat un servei específic i personalitzat per a la
formació i reciclatge de persones que treballen en els departaments de Màrqueting,
Comunicació i RRPP d'empreses, institucions i organitzacions per tal de gestionar
correctament la comunicació interactiva i més concretament la gestió de la reputació
online.

Temari

I. Introducció a la Gestió de la Reputació Online
¿Què és i exactament en què consisteix la Reputació Online?
- Sobre la Reputació Online
- Tipus/classificació de la Reputació Online
Actors, eines i suports que intervenen i afecten a la Reputació Online
- Suports i mitjans: webs, xarxes socials, revistes i portals de consumidors online, mail,
blogs, fòrums, links, votacions, enquestes, etc…
- User Generated Content (UGC)/Consumer Generatred Mitjana (CGM),
- Tipologia d'usuaris: Connectors, Alphas, Opinion Leaders, Sneezers, Peers, etc…
¿Per què és tan important?
- Valoració del missatge i nivell d'impacte: imatge, informació, confiança, etc…
- Extensió: abast de l'impacte, velocitat…
II. Tècniques i eines per a la gestió de la Reputació Online
Identificació i seguiment
- ¿On i qui parla de nosaltres online?
- Tipus i classificació de contingut (informació, opinió, enllaç, vot, comentari,
enquesta….)
- Eines (programari) per al seguiment de missatges i continguts
SEU i Reputació Online
- Breu repàs de funcionament de Google i com indexa
- El posicionament i el seu gran impacte en la Reputació Online
Google i ORM
- Monitorizar missatges amb Google Alerts
- Google Suggest, Google Wiki, Google Maps…
CURS REPUTACION ONLINE
Per estar a l'última en gestió
de Reputació Online
Monitoratge de missatges en Xarxes Socials
- Facebook, YouTube, blocosfera, microbogging, widgets, etc….
- Identificar líders d'opinió i social shakers
III. Gestió de missatges negatius online
Procediments
- Fases i sistemes per mitigar l'impacte de missatges negatius i la seva visibilitat (negociar per a la seva eliminació, generació de missatges positius, etc…)
Online PR i Reputació Online
- El paper de les agències i departaments de comunicació
El WOMM (Buzz Màrqueting) i el Màrqueting Viral
- Com funciona el WOMM, possibilitats de treure-li profit
La prevenció com a millor arma per a la Reputació Online
- Comunicació interna per a la prevenció i cura de la Reputació Online
- El Defensor del Client i la Reputació Online
IV. Anàlisi de casos reals
- Afecta a tots els sectors i tipologia d'empreses
- Casos corporatius
- Casos de personal branding

Destinataris

¿Qui hauria de fer aquest curs?
Responsables de màrqueting, comunicació, RRPP i protocol. També per a qualsevol persona interessada en com gestionar els missatges (negatius) a la xarxa.

Durada

A consultar data d'inici del curs

Objectius

  • 1. Donar a conèixer les principals amenaces contra la reputació en línia avui.
  • 2. Repassar les diferents estratègies i eines "socials" per gestionar missatges negatius en línia i comunicació de crisi en línia.
  • 3. Repassar els principals conceptes i criteris d'indexació d'informació per part de Google i com aprofitar-nos d'això per liderar la comunicació positiva i enfortir la imatge online.
  • 4. Repassar les principals eines d'anàlisi i seguiment d'informació en línia.
  • 5. Repàs de casos reals.

Preu

250 €
250 euros + IVA

Avantatges del curs

Curs personalitzat i limitat a 4 assistents
Campus i seus: Customer Hunt - Salomonica Technologies SL
Customer Hunt - Salomonica Technologies SL
C/ Santa Magdalena Sofia, 12 08034 Barcelona
Cursos més populars
X