Curso de Verano en Graphic Design in Branding

Informació del curs
Curs
Semi-presencial
Barcelona
10 crèdits
3100 €
Descripció
El disseny d'identitat visual, tant per a empreses com per a productes, esdeveniments i serveis ha canviat molt en el panorama actual. Ara les marques són dinàmiques, mutables, adaptatives i evolutives. Deixen de ser estàtiques i els dispositius i plataformes on es despleguen els sistemes d'identitat visual són múltiples. Es requereix d'un plantejament estratègic i de disseny eficient, capaç d'atendre aquestes tendències.
El Summer Course in Graphic Design in Branding estudia la relació entre la interfície visual i l'experiència d'usuari i el seu nexe amb els mitjans impresos i digitals, els social media i les plataformes de divulgació i promoció digitals, els mitjans impresos i com s'aplica en els entorns que ens envolten.
El Summer Course in Graphic Design in Branding estudia la relació entre la interfície visual i l'experiència d'usuari i el seu nexe amb els mitjans impresos i digitals, els social media i les plataformes de divulgació i promoció digitals, els mitjans impresos i com s'aplica en els entorns que ens envolten.
Destinataris
Aquest curs està dirigit principalment a persones que volen iniciar-se o tenir coneixement de les principals eines per a generar projectes de disseny i comunicació visual i tenir una base sobre els conceptes elementals del món del disseny gràfic i en particular a la identitat visual, branding i cultura de marca.
Dissenyadors d'altres àmbits, llicenciats i estudiants de Belles Arts, Comunicació, fotògrafs,
editors, publicistes, impressors, emprenedors, que vulguin aprofundir en el disseny gràfic
estratègic. Estudiants universitaris, llicenciats o diplomats en l'àmbit del Disseny Gràfic i la comunicació visual i interactiva.
Es valoraran coneixements previs d'Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat; en el cur-so no es realitzaran classes lectives d'aquestes eines, cada estudiant elaborarà el seu projecte amb el programa que conegui.
Dissenyadors d'altres àmbits, llicenciats i estudiants de Belles Arts, Comunicació, fotògrafs,
editors, publicistes, impressors, emprenedors, que vulguin aprofundir en el disseny gràfic
estratègic. Estudiants universitaris, llicenciats o diplomats en l'àmbit del Disseny Gràfic i la comunicació visual i interactiva.
Es valoraran coneixements previs d'Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat; en el cur-so no es realitzaran classes lectives d'aquestes eines, cada estudiant elaborarà el seu projecte amb el programa que conegui.
Metodologia
Metodologia basada en case study i altres metodologies projectuals com el Visual Design Thinking. El curs d?estiu es basa principalment en observar, analitzar, comparar, crear i desenvolupar les estratègies, recursos i metodologies en el disseny de sistemes d?identitat visual. Aplicables a la identitat corporativa, el branding, wayfinding, disseny d?esdeveniments, productes, espais expositius, social mitjana i digital mitjana.
Es fomenta la creativitat, les noves tendències del disseny i l?entrenament de la manera de pensar del dissenyador (des de la consciència), per projectar i dissenyar responsablement, amb una visió de present i futur.
Idiomes en els quals s'imparteix
Anglès
Durada
Duració: 4 setmanes
Data d'inici: 1 de juliol del 2019
Objectius
- Introducció a les diferents etapes de producció d'un projecte de disseny i comunicació visual, orientat cap als sistemes d'identitat visual.
- Treballar amb diferents tècniques de representació, elaborar maquetes (dummies), plantejar pressupostos i comprendre la gestió del projecte, així com processos de producció i implementació del mateix.
- Explorar nous criteris de disseny, basant-se en case study i altres metodologies projectuals (Visual design thinking), analitzant les diferents solucions aportades pels estudiants sobre una mateixa problemàtica en un projecte determinat.
- Conèixer els materials, eines i estratègies, així com les tècniques i les tecnologies asso-ciades al Disseny Gràfic i la Comunicació Visual.
- Desenvolupar conceptes creatius i la capacitat de proporcionar respostes de disseny i comunicar-cació estètic-funcionals i eficaços en projectes de Branding.
- Desenvolupar habilitats per a la correcta presentació d'un projecte professional.
- Interpretar les tendències i conèixer els avenços tecnològics i d'innovació.
Preu
3100 €
Taxa de matrícula 1.000 euros + taxa de curs 2.100 euros
Horari
Dilluns a divendres de 9.30h a 14.30h
Campus i seus: IED Barcelona Escola Superior de Disseny
IED Barcelona Escola Superior de Disseny
C/ Biada, 11
08012
Barcelona
Cursos més populars