eAlicia University

Curs de Customer Experience: estratègia de negoci

eAlicia University

Curs
On-line
consultar preu

Descripció

L'objectiu d'aquest curs és establir quins pilars són importants per establir una estratègia de negoci que connecti amb l'experiència emocional del client.

Temari del curs

1. Canvi cultural a les empreses
1.1 De la gestió del producte a la relació amb el client
1.2 Com funciona l'experiència dels clients?
1.3 El procés emocional en la presa de decisions
1.4 Emocions i experiència del client
1.5 Què busquen els meus clients?
1.6 Definició: Experiència de Client
1.7 Transició del consumidor al client cofundador

2. Actualment ¿En quin punt ens situem?
2.1 A què estan disposats els meus clients avui?
2.2 Superant expectatives
2.3 Casos d'èxit: qui ho fa bé?
2.4 Bones pràctiques: compara i autoavaluat

Destinataris

Professionals o interessats en el món de l'Experiència de Client, Atenció al client, Contact Center Manager, responsables de màrqueting i comunicació, caps de producte, responsables de venda, responsables de desenvolupament de negoci, recursos humans i qualitat, que vulguin especialitzar-se i dirigir a l'organització o una àrea concreta cap a una visió més orientada al client que proporcions avantatges competitius en el seu negoci.

Metodologia

eAlicia University és una plataforma elearning, d'ús pràctic i senzill. Els cursos es podran seguir des de qualsevol dispositiu durant el període contractat.

Després de rebre les claus d'accés per correu electrònic l'usuari/estudiant podrà connectar-se a la plataforma i gaudir dels continguts específics contractats.

L'estudiant té accés a les funcionalitats necessàries per a la realització del curs o els cursos als quals estigui matriculat.

No cal un nivell informàtic específic per a aquest tipus d'usuari. El contingut fonamental de formació vindrà definit per Cursos. Cada curs estarà estructurat en diferents temes, on trobarem el contingut formatiu i les proves d'avaluació pertinents.

A més l'alumne tindrà accés a les seves notes i expedient amb l'històric de tots els cursos.

Preu

600 euros + IVA.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Customer Experience: estratègia de negoci

Curs de Customer Experience: estratègia de negoci