eAlicia University

Curs de Customer Journey: dissenyant l'experiència

eAlicia University

Curs
On-line
consultar preu

Descripció

L'objectiu d'aquest curs és conèixer els elements bàsics necessaris per dissenyar el passadís del client tenint en compte la segmentació de clients adequada, els punts d'interacció, els moments de la veritat, incorporant la veu del client.

Temari del curs

1. Segmentació de clients
1.1 Per a què és útil la segmentació?
1.2 Tipus de segmentació
1.2.1 Consideració del potencial futur
1.2.2 Necessitats del client
1.2.3 Tipus d'interacció / canal amb el client

2. Passadís del client: consideracions a tenir en compte
2.1 Presa de decisions basada en la perspectiva de client
2.2 Utilitats del passadís del client.
2.3 Etapes del client en una empresa de serveis.
2.4 Punts d'interacció (touch point)
2.5 Moments de la Veritat (MOT)
2.6 Casos pràctics de passadís de client: tipologies

3. Fases d'elaboració del Customer Journey
3.1 Fixar l'abast del CJ
3.2 Identificar Client tipus
3.3 Mapejar
3.4 Mesura / analitza identificació MOTS
3.5 Experience Design (to be)
3.6 Avalua resultats

4. Veu del client (VOC)
4.1 Com recollir la retroalimentació dels teus clients?
4.2 La vista integrada de l'experiència
4.3 Anàlisi MOT
Veure més

Destinataris

Professionals o interessats en el món de l'Experiència de Client, Atenció al client, Contact Center Manager, responsables de màrqueting i comunicació, caps de producte, responsables de venda, responsables de desenvolupament de negoci, recursos humans i qualitat, que vulguin especialitzar-se i dirigir a l'organització o una àrea concreta cap a una visió més orientada al client que proporcions avantatges competitius en el seu negoci.

Metodologia

eAlicia University és una plataforma elearning, d'ús pràctic i senzill. Els cursos es podran seguir des de qualsevol dispositiu durant el període contractat.

Després de rebre les claus d'accés per correu electrònic l'usuari / estudiant podrà connectar-se a la plataforma i gaudir dels continguts específics contractats.

L'estudiant té accés a les funcionalitats necessàries per a la realització del curs o els cursos als quals estigui matriculat.

No cal un nivell informàtic específic per a aquest tipus d'usuari. El contingut fonamental de formació vindrà definit per Cursos. Cada curs estarà estructurat en diferents temes, on trobarem el contingut formatiu i les proves d'avaluació pertinents.

A més l'alumne tindrà accés a les seves notes i expedient amb l'històric de tots els cursos.

Preu

600 euros + IVA

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Customer Journey: dissenyant l'experiència

Curs de Customer Journey: dissenyant l'experiència