ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona

Postgrau en Disseny Publicitari i Creativitat

ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona

Postgrau
Presencial
30 Crèdits
  • Barcelona
4.600 €

Descripció

El Diploma de Postgrau en Disseny Publicitari i Creativitat s'imparteix de març a juliol del 2014 i es pot cursar individualment o bé realitzar el Màster en Disseny Publicitari i Comunicació, que s'obté cursant els dos postgraus que el componen i té dues edicions:



18a edició. Octubre del 2013: el títol de Màster en Disseny Publicitari i Comunicació s'obté cursant el Diploma de Postgrau en Disseny i Estratègies de Comunicació, d'octubre del 2013 a febrer del 2014, i el Diploma de Postgrau en Disseny Publicitari i Creativitat, de març a juliol del 2014.

 

19a edició. Març del 2014: el títol de Màster en Disseny Publicitari i Comunicació s'obté cursant el Diploma de Postgrau en Disseny Publicitari i Creativitat, de març a juliol del 2014, i el Diploma de Postgrau en Disseny i Estratègies de Comunicació, d'octubre del 2014 a març del 2015.
Veure més

Temari del curs

Estructura

El programa s'estructura a partir dels següents mòduls temàtics:
 
1. Context

  • Publicitat i societat.
  • Antropologia del consum.
  • Neurobiologia en actes de compra.
  • Creativitat emocional.

2. Llenguatges, persuasió i percepció

  • Comunicació visual: imatge, tipografia i imaginaris simbòlics.
  • Percepció.
  • Generació de discursos persuasius.
  • Art i publicitat.

3. Agents, mecanismes i dinàmica de la publicitat

  • Departament de comptes.
  • La figura del planner.
  • Redacció publicitària.
  • Direcció d'art.
  • Producció.
  • Música i publicitat.

4. Metodologia de projectes

  • Metodologia, estratègia i planificació.
  • Del briefingde màrqueting al briefing de creació.
  • Conceptualització.
  • Formats de presentació: Layout, story, animàtic, maqueta.
  • Guió i dramatúrgia de la presentació.

5. Creativitat i nova publicitat

  • Anàlisi i generació de discursos persuasius.
  • Teories i mètodes de creativitat. Tècniques d'estimulació creativa.
  • Storytelling.
  • Brand entertainment.
  • Noves agències, noves estratègies.
  • Publicitat interactiva.

6. Projecte final

Departament creatiu. Integració dels conceptes exposats al llarg del curs, a fi d'aplicar-los a diferents projectes de pràctica professional.

Veure més

Destinataris



  • Graduats superiors en Disseny.


  • Llicenciats en Comunicació i Publicitat.


  • Llicenciats en Belles Arts.


  • Perfils professionals o acadèmics amb experiència acreditada.



Requisits

Fer la preinscripció a través de la web d'ELISAVA

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Horari/Torn

dimarts, dijous i divendres, de 17h a 21.15h

Durada

de Febrer a Juliol de 2015

Lloc on s'imparteix el curs

ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona (La Rambla 30-32)

Objetius

Dotar l'alumne d'un perfil professional competitiu que sàpiga incorporar a les seves praxis les darreres tendències en comunicació i màrqueting integral, etc.

Titulació obtinguda

Diploma de Postgrau en Disseny Publicitari i Creativitat, títol expedit per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona.

Preu

4.600 €
Els membres de l'Associació d'Antics Alumnes de l'Escola gaudiran d'un 15% de rebaixa.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en Disseny Publicitari i Creativitat

Postgrau en Disseny Publicitari i Creativitat