ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona

Postgrau la Marca, Nucli de la Comunicació

ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona

Postgrau
Presencial
30 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

14a edició. Octubre del 2013: el títol de Màster en Branding s'obté cursant el Diploma de Postgrau en la Marca, Nucli de la Comunicació, d'octubre del 2013 a febrer del 2014, i el Diploma de Postgrau d'Innovació a través de la Marca, de març a juliol del 2014.

 

15a edició. Març del 2014: el títol de Màster en Branding s'obté cursant el Diploma de Postgrau Diploma de Postgrau d'Innovació a través de la Marca, de març a juliol del 2014, i el Diploma de Postgrau en la Marca, Nucli de la Comunicació, d'octubre del 2014 a febrer del 2015.

Temari del curs

Estructura

La gestió global de la marca és un factor clau d'èxit en un entorn cada vegada més competitiu i globalitzat. Aquest curs dóna una visió completa de com es creen i gestionen les Marques.

1. Què és una Marca
Definicions,necessitats estratègiques de les marques i solucions que aporta el Branding.
Gestió, construcció i protecció de la marca com un dels actius més estratègics.

2. Elements d'investigació, audiències i contextos
Instruments de recerca de mercat.
Les audiències. Definició i segmentació.

3. Estratègia de Marca
Posicionament, Promesa de Marca.
Plataforma: atributs, valors, personalitat.
Arquitectura de Marca

4. Identitat de Marca
Identitat Verbal de Marca: Naming.
Identitat Visual de Marca: Símbols.Logotip.Gammes cromàtiques.Tipografies.

5. Experiència de Marca
Comunicacions de Marca: Publicitat, RRPP, Màrqueting directe, Promocions, Esdeveniments. Patrocinis.

6. Entorns de Marca i Elements d'Identitat
Físics, retail, edificis i senyalètica, vehicles, identificació de personal.
Impresos: papereria corporativa, fullets, memòries, suport de vendes.
Digitals: web-site corporativa, web-site de productes, micro sites i promocions.

7. Productes i Serveis
Packaging, Punt de venda, Identificació de producte.

8. Eines de Gestió de Marca i Comunicació
Manual d'Identitat (Brand Guidelines).
Llibre de Marca (Brand Book).

9. Projecte                                
En el transcurs del programa es realitzaran petits exercicis per tal de posar en pràctica elements tractats en els diferents mòduls.

Es realitzarà un projecte que incorpori els diferents apartats que defineixen el procés de construcció de la marca com estratègia de negoci.

Aquest projecte serà tutoritzat i desenvolupat al llarg de tot el postgrau.

Veure més

Destinataris



  • Llicenciats en Publicitat.


  • Postgraduats en Màrqueting.


  • Llicenciats en ADE (Diploma en Estratègia).


  • Perfils professionals o acadèmics amb experiència acreditada.



Requisits

Fer la preinscripció a través de la web d'ELISAVA

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Horari/Torn

dilluns, dimarts i dijous, de 17h a 21.15h

Durada

Setembre 2014 - Febrer 2015

Lloc on s'imparteix el curs

ELISAVA Escola Superior de Disseny e Enginyeria de Barcelona (La Rambla 30-32)

Objetius

Arribar a una visió global i estratègica del món de la marca basada en business cases reals de diversos sectors, presentats pels seus propis autors i/o les empreses mateix, etc.

Titulació obtinguda

Diploma de Postgrau la Marca, Nucli de la Comunicació, títol expedit per la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i ELISAVA Escola Superior de Disseny i Enginyeria de Barcelona.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau la Marca, Nucli de la Comunicació

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Postgrau la Marca, Nucli de la Comunicació