Doble grado en Publicidad y RR. PP. + Periodismo

Informació del curs
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
360 crèdits
11199 €
Descripció
La doble titulació de el grau en Publicitat i Relacions Públiques + Periodisme té una durada de cinc anys, és una firma aposta per l'anglès i permet a l'estudiant treballar en un entorn comunicatiu altament competitiu i exigent amb garanties d'èxit. L'alumne o alumna disposa d'un pla d'estudis integrat que aporta coneixements fonamentals i transmet les experiències més habituals que es va a trobar en l'exercici professional de la comunicació.
Programes internacionals:
International Experience Coventry University és intercanvi de coneixement i cultura que es materialitza amb treballs en equips internacionals (Online International Learning), estades temporals (short global experience study / field trip), programes d'Erasmus + i la possibilitat de dobles titulacions.
Programes internacionals:
International Experience Coventry University és intercanvi de coneixement i cultura que es materialitza amb treballs en equips internacionals (Online International Learning), estades temporals (short global experience study / field trip), programes d'Erasmus + i la possibilitat de dobles titulacions.
Temari
Primer curs:
• Antropologia.
• Cinema, narrativa i cultura audiovisual.
• Comunicació audiovisual.
• Comunicació ii.
• Fonaments de la publicitat.
• Fonaments de les relacions públiques.
• Història de la comunicació i la publicitat.
• Informació i societat.
• Llengua per a comunicadors 1 (cat).
• Llengua per a comunicadors 2 (cast).
Segon curs:
• Comunicació sonora.
• Disseny gràfic.
• Empresa en publicitat i relacions públiques.
• Entorn econòmic.
• Estadística per a comunicadors.
• Expressió oral i escrita.
• Fotografia.
• Marc legal de l'activitat publicitària.
• Màrqueting social i rsc.
• Psicologia de l'consumidor.
• Ràdio informativa.
• Redacció periodística I.
• Redacció periodística II.
• Redacció publicitària.
• Tècniques de la investigació social.
Tercer curs:
• Anàlisi de sistemes de mitjans.
• Comunicació institucional i corporativa.
• Creació i producció audiovisual.
• Dret de la informació.
• Dinàmiques d'una redacció.
• Direcció creativa.
• Direcció d'art.
• Estratègies i mètriques social mitjana.
• Fotoperiodisme.
• Gabinet de premsa i formació de portaveus.
• Anglès per publicitat.
• Màrqueting i comunicació digital.
• Periodisme televisiu.
• Publicitat i doctrina social.
• Retòrica: la paraula i la veu.
• Sistemes d'informació de màrqueting.
Quart curs:
• Comunicació i màrqueting polític.
• Creació de marques i naming.
• Direcció d'esdeveniments i protocol.
• Ètica professional.
• Gèneres periodístics.
• Inbranding i comunicació interna no convencional.
• Màrqueting de continguts.
• Periodisme actiu: aula news.
• Periodisme especialitzat i.
• Periodisme especialitzat ii.
• Planificació de mitjans publicitaris.
• Planificació estratègica de marques.
• Pràcticum.
• Treball fi de grau.
Cinquè curs:
• Pràctiques empresarials en periodisme.
• Treball fi de grau.
• Antropologia.
• Cinema, narrativa i cultura audiovisual.
• Comunicació audiovisual.
• Comunicació ii.
• Fonaments de la publicitat.
• Fonaments de les relacions públiques.
• Història de la comunicació i la publicitat.
• Informació i societat.
• Llengua per a comunicadors 1 (cat).
• Llengua per a comunicadors 2 (cast).
Segon curs:
• Comunicació sonora.
• Disseny gràfic.
• Empresa en publicitat i relacions públiques.
• Entorn econòmic.
• Estadística per a comunicadors.
• Expressió oral i escrita.
• Fotografia.
• Marc legal de l'activitat publicitària.
• Màrqueting social i rsc.
• Psicologia de l'consumidor.
• Ràdio informativa.
• Redacció periodística I.
• Redacció periodística II.
• Redacció publicitària.
• Tècniques de la investigació social.
Tercer curs:
• Anàlisi de sistemes de mitjans.
• Comunicació institucional i corporativa.
• Creació i producció audiovisual.
• Dret de la informació.
• Dinàmiques d'una redacció.
• Direcció creativa.
• Direcció d'art.
• Estratègies i mètriques social mitjana.
• Fotoperiodisme.
• Gabinet de premsa i formació de portaveus.
• Anglès per publicitat.
• Màrqueting i comunicació digital.
• Periodisme televisiu.
• Publicitat i doctrina social.
• Retòrica: la paraula i la veu.
• Sistemes d'informació de màrqueting.
Quart curs:
• Comunicació i màrqueting polític.
• Creació de marques i naming.
• Direcció d'esdeveniments i protocol.
• Ètica professional.
• Gèneres periodístics.
• Inbranding i comunicació interna no convencional.
• Màrqueting de continguts.
• Periodisme actiu: aula news.
• Periodisme especialitzat i.
• Periodisme especialitzat ii.
• Planificació de mitjans publicitaris.
• Planificació estratègica de marques.
• Pràcticum.
• Treball fi de grau.
Cinquè curs:
• Pràctiques empresarials en periodisme.
• Treball fi de grau.
Destinataris
Tenir interès per la informació general i la comunicació institucional i corporativa de les organitzacions i la seva gestió. També dominar el llenguatge i tenir facilitat en l'escriptura.
Metodologia
La incorporació de dinàmiques a l'aula i fora d'ella ajuden a l'alumne a desenvolupar les habilitats que necessitarà en la seva vida professional. Digital Communication Week: conferències, trobades i debats sobre qüestions d'actualitat en noves tecnologies amb professionals que són agents principals de la revolució digital. GoliADs UAO CEU Awards: els alumnes de l'grau en Publicitat i Relacions Públiques organitzen cada any aquest certamen, gala i lliurament de premis, que s'han convertit en un referent entre les agències de publicitat i en la qual també participen els alumnes de Periodisme. La UAO CEU és la seu de les edicions 18-19 i 19-20 de l'Festival Drac Novell Internacional, la gran cita de el món de la publicitat i la comunicació, que organitza conjuntament amb l'Associació Empresarial de la Publicitat.
Pràctiques
Durant l'últim curs de l'grau es realitzen les pràctiques obligatòries en empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixi l'estudiant o estudianta.
Perspectives laborals
L'estudiant o estudianta que obté el títol oficial de graduat en Publicitat i Relacions Públiques + Periodisme per la Universitat Abat Oliba CEU pot desenvolupar la seva professió en els següents àmbits: Direcció de comunicació organitzacional Gestió de consultoria de comunicació, publicitat i relacions públiques Creativitat i disseny estratègic Relacions públiques i organització d'esdeveniments Gestió de xarxes socials Departaments de premsa i comunicació d'institucions públiques, empreses privades, associacions i organitzacions no governamentals (ONG). Diaris, revistes d'informació general i especialitzada, agències de notícies Periodisme audiovisual i digital Edició de publicacions digitals i portals d'Internet
Promocions
Ajudes als estudis de grau.
Avantatges del curs
Convenis internacionals de mobilitat.
Doble grado en Publicidad y RR. PP. + Periodismo
Universitat Abat Oliba CEU (UAO)
Campus i seus: Universitat Abat Oliba CEU (UAO)
Universitat Abat Oliba CEU
Bellesguard, 30
08022
Barcelona
Cursos més populars