IL3 - Universitat de Barcelona
Curs
On-line
3 Crèdits
570 €

Descripció

Tot i que ja fa anys que es parla de l'eRecruitment, el cert és que encara que segueixen sent moltes les empreses que no aprofiten tot el potencial que el nou entorn digital ha posat a disposició dels professionals encarregats de gestionar el talent a les organitzacions. Cada cop més, les empreses busquen professionals dels recursos humans que sàpiguen aprofitar el potencial que les diferents plataformes socials ofereixen, obtenint així un valor diferencial.



De la mateixa manera, es valorarà a aquells professionals que pel seu expertise en aquest tipus d'entorn, siguin capaços de tenir cura de la imatge corporativa de l'empresa a través de la presència que tenen els seus empleats en les diferents xarxes socials.



El Curs en eRecruitment et prepara als participants per a treure el màxim profit de l'entorn digital en els processos de selecció i el reclutament i els dota de les principals claus per a contribuir a la construcció de la imatge corporativa de l'empresa a través dels processos de selecció.


Veure més

Temari del curs

1. Les TIC en els processos de reclutament i selecció 2.0
1.1. Atraure talent.
1.2. Les TIC en reclutament 2.0.
1.3. Les xarxes socials.
1.4. Altres recursos.

2. Tipologia i funcionalitats de les xarxes socials
2.1. Classificació de les xarxes socials.
2.2. Xarxes socials verticals.
2.3. Facebook.
2.4. Linkedin: cerca de candidats.
2.5. Linkedin: publicar una oferta.
2.6. Linkedin: aplicacions vinculades.
2.7. Twitter.
2.8. Recomanacions de l'ús de Twitter per a professionals de RRHH.
2.9. Blogs.

3. Personal Branding: CV vs Perfil professional. Noves professions 2.0 i proveïdors d'eRecruitment
3.1. CV vs perfil professional.
3.2. Plataforma 2.0.
3.3. Noves professions 2.0.

4. Estratègia i Pla d'eRecruitment. El ROI. Codi de conducta a l'Empresa 2.0
4.1. Estratègia RRHH 2.0.
4.2. Reclutament 2.0.
4.3. Pla de reclutament 2.0.
4.4. ROI: el retorn de la inversió en l'ús de les xarxes socials.
4.5. Codi de conducta a l'empresa 2.0.
Veure més

Destinataris

Professionals sèniors amb experiència en departaments de recursos humans.

 

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Data Límit:

Matricula oberta.

Durada

75 hores.

Inici curs: 17 noviembre 2015
Final curs: 20 diciembre 2015

Objetius

Tenir una visió sobre les TIC aplicades al reclutament i selecció.
Conèixer Facebook com a eina per a atracció i selecció de talent.
Comprendre totes les funcionalitats aplicades al reclutament 2.0 que ofereix la principal xarxa social professional: Linkedln.
Conèixer Twitter i els conceptes clau amb aplicació a l?atracció i selecció del talent.
Tenir una visió global dels blogs corporatius.
Crear un perfil professional i conèixer els avantatges respecte a un CV tradicional.
Crear una estratègia en reclutament 2.0 i calcular el ROI.

Titulació obtinguda

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 3 crèdits ECTS.

Promocions

Possibilitat de Descomptes, beques i finançament.

Preu

570 €
L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona.

Avantatges del curs

Participaràs en un grup actiu i real de captació de talent a les xarxes.
Analitzaràs la reputació digital d?un perfil a les xarxes.
Curs convalidable per al Postgrau en Gestió Innovadora 2.0 dels Recursos Humans.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

eRecruitment