Instituto Empresarial para la Formación Continua INEFCO

Curs de formació per a empreses d'Especialista en negociació i venda telefònica

Instituto Empresarial para la Formación Continua INEFCO

Curs
Presencial
8 Hores
  • Molins de Rei (Barcelona)
consultar preu

Descripció

Curs d'Especialista en negociació i venda telefònica



 

INEFCO organitza per totes aquelles empreses que ho necessitin un Curs d'Especialista en negociació i venda telefònica



Temari del curs

Mòdul 1: La Gestió de Vendes.
• Orientació al servei.
• Comunicació positiva.
• Proactivitat vs reactivitat.

Mòdul 2: Preparació de l'entrevista de vendes.
• Qui és el meu client?
• Coneixement del producte.
• Organitzar les prioritats.

Mòdul 3: Contactar amb el Client.
• Generar empatia.

Mòdul 4: Conèixer les necessitats del client.
• Descobrir i entendre les necessitats reals.
• Saber preguntar.
• Escolta activa.
• Reformulació i feedback.

Mòdul 5: Argumentar sobre els beneficis de la nostra proposta.
• Quins són els arguments adequats.
• Superar les objeccions.

Mòdul 6. Tècniques de negociació.
• Principis bàsics en tota negociació.
• Interessos VS Posicions.
• El millor acord: Win to Win.
• Mitjans de suport efectiu a la gestió telefònica: cartes, sms, correus electrònics i altres mitjans.

Mòdul 7: El tancament de la venda.
• Gestió del temps: detectar el moment adequat.
• Tècniques de tancament

Mòdul 8: Tipologia de clients
• Tipus de clients i com adaptar-nos a cada un d'ells.
Veure més

Destinataris

Totes les persones que realitzen la seua activitat professional en el terreny de màrqueting, vendes i atenció al client.

Metodologia

Teòric-Pràctic. A cada sessió s'inclouen exercicis pràctics que ajuden a afermar l'aplicació de cada punt exposat. El plantejament seqüencial dels temes assegura la seva comprensió i seguiment.

Objetius

Adquirir les habilitats adequades per millorar el procés de venda.

Utilitzar les tècniques de negociació adequades per optimitzar la gestió telefònica.

Gestionar les etapes de la venda adequant-les a les necessitats de cada client.

Usar diferents tècniques per rebatre objeccions per tal de transformar-les en avantatges.

Dissenyar i planificar un procés de vendes que afavoreixi un tancament positiu.

Motivació de l'equip de treball.

Promocions

Bonificable a través de la Fundació Tripartita i el Fons Europeu.

Realitzem tots els tràmits perquè la formació pugui ser bonificada.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de formació per a empreses d'Especialista en negociació i venda telefònica

Curs de formació per a empreses d'Especialista en negociació i venda telefònica