Instituto Empresarial para la Formación Continua INEFCO

Curs de formació per a empreses d'Especialista en negociació i venda telefònica

Instituto Empresarial para la Formación Continua INEFCO

Curs
Presencial
8 Hores
  • Molins de Rei (Barcelona)
consultar preu

Descripció

Curs d'Especialista en negociació i venda telefònica



 

INEFCO organitza per totes aquelles empreses que ho necessitin un Curs d'Especialista en negociació i venda telefònica



Temari del curs

Mòdul 1: La Gestió de Vendes.
• Orientació al servei.
• Comunicació positiva.
• Proactivitat vs reactivitat.

Mòdul 2: Preparació de l'entrevista de vendes.
• Qui és el meu client?
• Coneixement del producte.
• Organitzar les prioritats.

Mòdul 3: Contactar amb el Client.
• Generar empatia.

Mòdul 4: Conèixer les necessitats del client.
• Descobrir i entendre les necessitats reals.
• Saber preguntar.
• Escolta activa.
• Reformulació i feedback.

Mòdul 5: Argumentar sobre els beneficis de la nostra proposta.
• Quins són els arguments adequats.
• Superar les objeccions.

Mòdul 6. Tècniques de negociació.
• Principis bàsics en tota negociació.
• Interessos VS Posicions.
• El millor acord: Win to Win.
• Mitjans de suport efectiu a la gestió telefònica: cartes, sms, correus electrònics i altres mitjans.

Mòdul 7: El tancament de la venda.
• Gestió del temps: detectar el moment adequat.
• Tècniques de tancament

Mòdul 8: Tipologia de clients
• Tipus de clients i com adaptar-nos a cada un d'ells.
Veure més

Destinataris

Totes les persones que realitzen la seua activitat professional en el terreny de màrqueting, vendes i atenció al client.

Metodologia

Teòric-Pràctic. A cada sessió s'inclouen exercicis pràctics que ajuden a afermar l'aplicació de cada punt exposat. El plantejament seqüencial dels temes assegura la seva comprensió i seguiment.

Objetius

Adquirir les habilitats adequades per millorar el procés de venda.

Utilitzar les tècniques de negociació adequades per optimitzar la gestió telefònica.

Gestionar les etapes de la venda adequant-les a les necessitats de cada client.

Usar diferents tècniques per rebatre objeccions per tal de transformar-les en avantatges.

Dissenyar i planificar un procés de vendes que afavoreixi un tancament positiu.

Motivació de l'equip de treball.

Promocions

Bonificable a través de la Fundació Tripartita i el Fons Europeu.

Realitzem tots els tràmits perquè la formació pugui ser bonificada.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de formació per a empreses d'Especialista en negociació i venda telefònica

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs de formació per a empreses d'Especialista en negociació i venda telefònica