Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Curs Especialitzat Online de Creativitat Digital

Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Descripció


Aprendràs les tècniques i el maneig de les eines necessàries per desenvolupar estratègies creatives i creativitat estratègica en internet


 


Els (ja no tan) nous mitjans van més enllà del PC o del netbook., Inclouen smarthphones, tablets, TV web, wikis, llibres electrònics ... perquè correm el risc que les eines, els suports, no ens deixen veure l'objectiu: comunicar, construir marca i, en definitiva, vendre.


 


Dedicarem temps als suports, al maquinari, a l'eina. Al "on" però, sempre sense perdre de vista el "com" i, el més important, amb el "per què" en el punt de mira.


 


Amb aquest curs aprendràs a través d'exemples pràctics, casos d'èxit (i de fracàs) i de les nocions necessàries per conèixer i manejar les diferents eines i podràs construir una estratègia digital per a la teva marca (i això inclou la marca personal) de forma creativa i diferenciada.


Veure més

Temari del curs

Del màrqueting directe al digital. De la web 2.0 a la 3.0, la web semàntica. Recorregut per les xarxes socials. Quins, per què i per a qui

Viatge al màrqueting directe, principis testats i experiència acumulada aplicable al món digital.
Del "cal estar a internet" al "per què, per què i com cal estar a internet"
La importància dels continguts avui i la seva presència imprescindible matí.
Xarxes socials, de la A dels Agregadors a la Z de Zigg.
 

Banners estàtics, anuncis a Facebook, Rich Media i formats enriquits

Per què traslladar internet els formats del paper imprès no funciona.
Banners, mites, llegendes i realitats.
Del intrusiu a l'inesperat, la importància de la creativitat aplicada a la tecnologia.
 

Del newsletter a Spotify. El contingut és el rei. Branded content. Continguts aliens, Content Curation i Continguts propis. storytelling

El newsletter no és millor que el butlletí imprès només perquè és més barat. I que sigui més barat no vol dir que s'usi indiscriminadament. Quan, com i a qui explicar-li les teves notícies.
El contingut com a eix de la comunicació.
Com generar continguts rellevants per al consumidor. L'equilibri entre notícies pròpies i alienes.
La força de l'storytelling, les seves claus i la seva aplicació al món de la marca.
 

Dels 140 caràcters al post. La màgia de les paraules. Escriure en blocs i xarxes socials

Seduir amb les paraules, tècniques de redacció.
Diferències entre els diferents suports, titulars com "tuits" i viceversa.
La bastida, com construir estructures sòlides, ordenar les idees i vestir.
De les figures retòriques als emoticones. Tot s'hi val però no tot val per a tot

La força de la imatge. Fotografies i infografies. El Vídeo en internet, videocast, Youtube, Vimeo, els ceps de la viralitat

Afegir imatges a les paraules o paraules a les imatges.
La importància de la direcció d'art com a element de comunicació.
Infografies, l'essència del missatge traduït a imatges.
Les imatges en moviment, crear, editar i pujar.
Mai diguis "vaig a fer un viral" ni deixis que et diguin "et vaig a fer un viral"

Email màrqueting. Redacció, captació i fidelització

Un canal molt danyat per l'abús però que ben utilitzat pot rendir grans beneficis.
Les claus del Email, de la total dependència del 2asunto "a on col·locar un enllaç.
L'email com a eina de captació i, sobretot, de fidelització.

El lloc web com a centre de l'activitat digital. De la Landing Page al formulari. Home pages i microsites

No deixis tota la teva estratègia digital en mans de Facebook o Youtube o sempre viuràs de prestat.
El lloc web com a cor de la teva estratègia online i enllaç amb la teva estratègia offline.
No és el teu aparador, i és molt més que la botiga, és la teva marca, el teu "jo" digital.
De l'arquitectura web a l'optimització dels espais més petits.

Mobile màrqueting i geolocalització. APPs i gammificación, els nous gadchets

El màrqueting mòbil, com aconseguir que sigui el consumidor el que ens busqui.
Les aplicacions, fer-li la vida més fàcil a les persones alhora que els transmetem experiències de marca.
El joc com a aprenentatge i com apropament lúdic als consumidors.

Univers Google. De les tendències de Trends als resultats d'Analytics. Adwords, els nous anuncis per paraules. SEO, escriure per als robots

Google com a company indispensable de les estratègies de màrqueting digital.
Google Trens, la importància de les tendències per avançar-se a la competència i sorprendre als consumidors.
Google Analitycs i altres eines per mesurar.
SEO i SEM, diferències, aplicacions i claus per treure'n tot el partit.

Guia de recursos i plataformes. Música, vídeos i imatges lliures de drets. On trobar-los i com utilitzar-los. El món Creative Commons i la seva filosofia

Tot el necessari per trobar els recursos que necessitem sense necessitat de generar per nosaltres mateixos.
"Tot" està a internet, però no "tot" pot utilitzar-se per les bones.
La base del 2.0, esdevé una marca que comparteix i que aporta a la xarxa i els seus usuaris. Un canvi absolut de mentalitat.
 
Nota: Programa subjecte a possibles modificacions.
Veure més

Destinataris


Aquest Curs Especialitzat Online de Creativitat Digital està especialment concebut per a professionals i recent llicenciats que desitgin actualitzar els seus coneixements i habilitats per adaptar-les a les noves eines i suports.


 


Responsables de Màrqueting, Brand Managers i Caps de Producte.


Responsables de comunicació.


Responsables de planificació de mitjans.


Professionals d'agències de publicitat on i off line, agències de relacions públiques i de mitjans.


Propietaris / responsables de Màrqueting de PIMES interessades a desenvolupar estratègies digitals.


Acabats de llicenciar que vulguin especialitzar-se i / o complementar la seva formació.


Objetius

A través del Curs Especialitzat Online de Creativitat Digital aprendràs a ...


Familiaritzar-te amb les principals tècniques i recursos del màrqueting directe aplicats al món digital.
Coneixeràs les plataformes sobre les que es bolca el contingut digital.
Coneixeràs i aprendràs els fonaments bàsics de les diferents eines que s'utilitzen en cadascuna d'elles.
Plantejarem una estratègia de comunicació adaptada al món digital i connectada amb les estratègies offline.
Treballarem la creativitat, les seves tècniques i recursos aplicats als suports per aconseguir la máyor notorietat i els millors resultats.

Promocions


Matrícula: 150?


Programa: 1.550?


Condicions especials per a col·lectius:



Descompte 10% sobre el preu del programa: 1.395? (estalvi 155?)




Alumnes i antics alumnes ICEMD- ESIC


professors ICEMD




Selecciona en el procés d'inscripció el col·lectiu al qual pertanys perquè se't s'apliqui el descompte automàticament.




En cas de pertànyer a diversos col·lectius, els descomptes no són acumulables. S'aplicarà el major d'ells.


Facilitats de pagament:



Abans de començar el programa hauràs d'abonar el pagament de la Matrícula: 150?.




Per abonar l'import de la resta del programa el podràs fer de les següents maneres:




Finançat fins a 36 mesos. Amb finançament directe ICEMD.


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Especialitzat Online de Creativitat Digital

Curs Especialitzat Online de Creativitat Digital