Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Curs Especialitzat Online de Customer Relationship Management

Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Descripció

Aconsegueix i gestiona una major vinculació amb la teva marca

Fins fa poc un CRM era només una simple solució de programari per emmagatzemar dades dels nostres clients, però en un context tan competitiu com l'actual, un CRM s'ha d'entendre com un element estratègic de negoci, que permeti obtenir del client un major rendiment i vinculació amb la teva marca. I aquest canvi comença a ICEMD.

Un Curs online de 2 mesos impartit per experts digitals en actiu, durant el qual aprendràs a desenvolupar i optimitzar la gestió de la relació amb els teus clients, aplicant noves tecnologies, processos i models d'organització, des del Business Intelligence a l'e-CRM.

Amb una metodologia basada en l'aprenentatge pràctic i l'aplicabilitat real, al final del Curs obtindràs una titulació que et permetrà accedir a titulacions superiors ICEMD i configurar la teva formació a mida.


Veure més

Temari del curs

Abast i marc referencial del CRM

L'Estratègia i el valor del CRM

Webinar: L'Estratègia i el valor del CRM

La tecnologia al servei del CRM

Webinar: Com crear un quadre de comandament d'informació de màrqueting

La gesión del Business Intelligence

Webinar: CRM analític. Com crear i explotar una bbdd de màrqueting de qualitat

Principals models analítics per a la consecució d'objectius CRM

La gestió del CRM relacional

Webinar: CRM en Xarxa Comercial: automatització en la gestió i seguiment de leads comercials

Implantació d'un CRM

Webinar: La Implantació, Mesura i Optimització d'un CRM

Gestió i seguiment de la gestió CRM

Nous entorns i evolució del CRM

Veure més

Destinataris

PER A QUI ESTÀ RECOMANAT AQUEST CURS ONLINE?


Aquest Curs Especialitzat està especialment concebut per als grups següents:


Professionals o futurs professionals del màrqueting, comunicació, publicitat i / o venda.


Responsables de CRM.


Responsables de Gestió de Clients.


Responsables de desenvolupament de negoci.


Responsables de fidelització.


Professionals d'agències de màrqueting relacional, directe i interactiu.


Professionals de consultores tecnològiques, estratègiques i de RRHH.


Professionals pertanyents a departaments de màrqueting, comunicació, vendes i CRM.


Metodologia

Tu decidiràs on, quan i a quin ritme prefereixes estudiar, però hi ha una estructura bàsica i unes dates de control que ajuden al desenvolupament del curs i al fet que puguis aprofitar-ho al màxim. A les 12 setmanes de durada del Curs Especialitzat, tindràs els temes i tutories organitzats per setmanes per donar-te el màxim temps a aprendre el material. També hi haurà dates clau per al teu projecte assenyalades en el calendari.

Durada

Des del 2016.09.20 fins al 2016.12.08

Objetius

L'objectiu fonamental del Curs és dotar els alumnes dels coneixements i metodologia necessaris per definir, planificar i implementar un programa de CRM a la companyia.

Al llarg del curs estudiaràs els aspectes més fonamentals per abordar el CRM amb una visió global en l'organització, com una forma de re-orientar l'empresa cap al client com a individu, ja sigui aquest client final, distribuïdor / partner o empleat.

Així, aprendràs a:

Aprofundir en aquelles àrees en què un programa CRM contribueix a assolir de manera més eficient els objectius de negoci: CRM aplicat a la gestió de la informació, a les vendes, al màrqueting ia l'atenció al client. Comprendre les consideracions estratègiques per definir, planificar i implementar un programa CRM en l'organització, tant en un entorn B2B com B2C.

Perspectives laborals

Els alumnes i antics alumnes de ICEMD tenen accés al Banc de Professionals, una xarxa de més de 4.500 professionals certificats per ICEMD en les competències més importants i innovadores de l'Economia Digital. A través d'aquesta plataforma, els alumnes són contactats per les empreses que busquen perfils especialitzats en competències de l'Economia Digital per incorporar-los en els seus processos de selecció.

Promocions

Descomptes de fins a 15% segons col·lectiu:



  • Alumnes i antics alumnes ICEMD-ESIC

  • associats AEERC

  • associats adigital

  • Referenciamiento Professors ICEMD / ESIC





Beques per desocupació:

Facilitem l'accés a la formació a aquelles persones que a hores d'ara compten amb menys recursos.



Programa bonificable per la Fundació Tripartita. Si us plau, indiquem si l'hi va bonificar per poder gestionar els tràmits administratius necessaris


Preu

1.700 €
Matrícula: 150 ? resta del Curs: 1.550 ?

Avantatges del curs

Durant la teva formació, mai estaràs sol. Els directors de Programa, Coordinadors, Professors i l'equip de professionals de ICEMD, que formem L'Institut de l'Economia Digital, t'ajudarem i acompanyarem durant tot el teu temps amb nosaltres; des de l'assessorament per a triar el programa més adequat, acompanyant-te en el desenvolupament de l'estudi, fent el seguiment necessari per poder superar amb èxit el programa i que així la teva formació s'ajusti a les expectatives que vas posar al començament. / En tots els Cursos Especialitzats Online els alumnes posen en pràctica l'après mitjançant la realització de projectes en grup, basats en empreses reals amb reptes reals, sobre les disciplines del programa cursat.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Especialitzat Online de Customer Relationship Management

Curs Especialitzat Online de Customer Relationship Management