Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Curs Especialitzat Online de Direcció i Control de Gestió de Contact Center

Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Descripció

Aprèn a obtenir beneficis de l'atenció al client

Un Contact Center ha de ser entès per l'empresa com una inversió de la qual és necessari obtenir una rendibilitat real. Si vols aprendre a gestionar-lo financerament per assegurar que aquest retorn es produeix, el canvi comença a ICEMD.

Un Curs online impartit per experts digitals en actiu, durant el qual obtindràs els coneixements necessaris per al control i la gestió financera d'un Contact Center, així com els enfocaments directius més nous i efectius.

Amb una metodologia basada en l'aprenentatge pràctic i l'aplicabilitat real, al final del Curs obtindràs una titulació que et permetrà accedir a titulacions superiors ICEMD i configurar la teva formació a mida.


Temari del curs

  • Introducció a la comptabilitat i les finances

  • Balanç i compte de resultats

  • Les finances i l'activitat empresarial

  • webinar: Balanç i compte de resultats

  • Comptabilitat de costos

  • Webinar: Pressupostos i Control de Costos en Contact Center

  • Imputació de costos

  • De la comptabilitat de costos a la comptabilitat de gestió pressupostària

  • Retorns d'inversió i rendibilitat de les inversions

  • Webinar Retorns sobre la inversió

  • Gestió de qualitat, costos i compte de resultats

  • Ràtios financers i consideracions finals

  • webinar: Ràtios Financers

  • Quadre de Comandament Integral

  • La valoració i finançament de les inversions

  • Webinar: Quadre de Comandament de Gestió d'Informacion

Veure més

Destinataris

Aquest Curs Especialitzat està especialment concebut per als professionals o futurs professionals que volen millorar o consolidar la seva activitat de Control de Gestió i Financer d'un Contact Center:


 



  • Gerents i Directors de Contact Centers propis.

  • Comandaments intermedis i responsables d'equips en un Contact Center.

  • Directius responsables de les àrees d'atenció a clients en empreses usuàries de Contact Centers externalitzats.

  • Directius i professionals d'empreses proveïdores de serveis d'atenció al client.



Metodologia

Els alumnes i antics alumnes de ICEMD tenen accés al Banc de Professionals, una xarxa de més de 4.500 professionals certificats per ICEMD en les competències més importants i innovadores de l'Economia Digital. A través d'aquesta plataforma, els alumnes són contactats per les empreses que busquen perfils especialitzats en competències de l'Economia Digital per incorporar-los en els seus processos de selecció.

Durada

Des del 2016.09.20 fins al 2016.12.08

Objetius


  • Sabràs com gestionar un Contact Center eficaç i rendible

  • Aprendràs les nocions financeres necessàries per a valorar i realitzar inversions

  • Gestionaràs i desenvoluparàs pressupostos i plans d'acció en clau de negoci

  • Calcularàs els retorns d'inversió i rendibilitat de les inversions amb rigor i consistència

  • Treballaràs amb casos reals d'empreses actuals



Perspectives laborals

Els alumnes i antics alumnes de ICEMD tenen accés al Banc de Professionals, una xarxa de més de 4.500 professionals certificats per ICEMD en les competències més importants i innovadores de l'Economia Digital. A través d'aquesta plataforma, els alumnes són contactats per les empreses que busquen perfils especialitzats en competències de l'Economia Digital per incorporar-los en els seus processos de selecció.

Promocions

Descomptes de fins a 15% segons col·lectiu:



  • Alumnes i antics alumnes ICEMD-ESIC

  • associats AEERC

  • associats adigital

  • Referenciamiento Professors ICEMD / ESIC





Beques per desocupació:

Facilitem l'accés a la formació a aquelles persones que a hores d'ara compten amb menys recursos.



Programa bonificable per la Fundació Tripartita.


Preu

1.700 €

Avantatges del curs

Durant la teva formació, mai estaràs sol. Els directors de Programa, Coordinadors, Professors i l'equip de professionals de ICEMD, que formem L'Institut de l'Economia Digital, t'ajudarem i acompanyarem durant tot el teu temps amb nosaltres; des de l'assessorament per a triar el programa més adequat, acompanyant-te en el desenvolupament de l'estudi, fent el seguiment necessari per poder superar amb èxit el programa i que així la teva formació s'ajusti a les expectatives que vas posar al començament. / En tots els Cursos Especialitzats Online els alumnes posen en pràctica l'après mitjançant la realització de projectes en grup, basats en empreses reals amb reptes reals, sobre les disciplines del programa cursat.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Especialitzat Online de Direcció i Control de Gestió de Contact Center

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs Especialitzat Online de Direcció i Control de Gestió de Contact Center