Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Curs Especialitzat Online de Gestió Avançada de Clients en Contact Center

Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Descripció

Aprèn a integrar un Contact Center a la teva Pla de Màrqueting Relacional



Els clients actuals ja no es conformen amb que les marques cobreixin les seves necessitats, volen que aquestes els ofereixin experiències úniques i duradores. Per això és tan important comptar amb un Contact Center que superi les seves expectatives i ens asseguri la seva satisfacció i fidelitat. Aquest canvi comença a ICEMD.

Un Curs online impartit per experts digitals en actiu, al final del qual seràs capaç de fer el teu propi estratègia de mercat, integrant l'anàlisi de bases de dades, la comunicació, els processos de negoci i l'atenció al client.

Amb una metodologia basada en l'aprenentatge pràctic i l'aplicabilitat real, al final del Curs obtindràs una titulació que et permetrà accedir a titulacions superiors ICEMD i configurar la teva formació a mida.


 


Veure més

Temari del curs

  • El nostre entorn està canviant ¿teva Contact Center s'ha adaptat ja?

  • Màrqueting Relacional i Contact Center com a resposta a aquesta nova situació

  • Webinar: Màrqueting Relacional i Contact Center com a resposta a aquesta nova sitacion

  • El meu client, el meu tresor. El Contact Center és qui es comunica amb ell

  • El meu client, el meu tresor II. El Contact Center és qui es comunica amb ell

  • Webinar: El client com a epicentre en la presa de decisions de negoci

  • Webinar: El contact center en una empresa orientada al client

  • Hi havia una vegada un Contact Center a una empresa orientada al client

  • Webinar: Social Media i Contact Center; integració de tots els canals de relació amb el meu client

  • Social Media i Contact Center: integració de tots els canals de relació amb el meu client

  • Quadre de Comandament Integral - Balanced Scorecard:? L'ull que tot ho veu?

  • Webinar: Quadre de comandament integral - Balanced Scorecard

  • Conclusions i reflexions finals:? Cluetrain ens guia

Veure més

Destinataris

Aquest Curs Especialitzat està especialment concebut per als professionals o futurs professionals que volen millorar o consolidar la seva activitat de Màrqueting de Relació, CRM, Intel·ligència de Client, Centres de Contacte o Processos de Negoci:




Responsables de CRM.


Responsables de l'àrea d'Internet.


Responsables de Centres de Contacte.


Responsables àrea de Màrqueting i Comunicació.


Responsables de Comerç Electrònic.


Responsables i professionals de desenvolupament de negoci.


Professionals d'agències i consultores interactives.


Gerents de pimes.


Consultors de l'àrea de Màrqueting i / o CRM.


Responsables de Promocions.


Metodologia

Tu decidiràs on, quan i a quin ritme prefereixes estudiar, però hi ha una estructura bàsica i unes dates de control que ajuden al desenvolupament del curs i al fet que puguis aprofitar-ho al màxim. A les 12 setmanes de durada del Curs Especialitzat, tindràs els temes i tutories organitzats per setmanes per donar-te el màxim temps a aprendre el material. També hi haurà dates clau per al teu projecte assenyalades en el calendari.

Durada

Des del 2016.09.20 fins al 2016.12.08

Objetius


  • Aprendràs a estructurar el coneixement dels teus clients en base a informació pràctica i rellevant i a desglossar la relació en segments d'inversió i benefici

  • Sabràs com mesurar mercats, grups objectius i el valor dels teus clients i potencials clients

  • Aprofundiràs en les tècniques més noves del màrqueting relacional i la seva integració en un Contact Center

  • Aprendràs a integrar el Social Media a la teva política d'atenció al client

  • Treballaràs amb casos reals d'empreses actuals



Perspectives laborals

Els alumnes i antics alumnes de ICEMD tenen accés al Banc de Professionals, una xarxa de més de 4.500 professionals certificats per ICEMD en les competències més importants i innovadores de l'Economia Digital. A través d'aquesta plataforma, els alumnes són contactats per les empreses que busquen perfils especialitzats en competències de l'Economia Digital per incorporar-los en els seus processos de selecció.

Promocions

Descomptes de fins a 15% segons col·lectiu:



  • Alumnes i antics alumnes ICEMD-ESIC

  • associats AEERC

  • associats adigital

  • Referenciamiento Professors ICEMD / ESIC





Beques per desocupació:

Facilitem l'accés a la formació a aquelles persones que a hores d'ara compten amb menys recursos.



Programa bonificable per la Fundació Tripartita. Si us plau, indiquem si l'hi va bonificar per poder gestionar els tràmits administratius necessaris


 


Preu

1.700 €
Matrícula: 150 ? resta del Curs: 1.550 ?

Avantatges del curs

Durant la teva formació, mai estaràs sol. Els directors de Programa, Coordinadors, Professors i l'equip de professionals de ICEMD, que formem L'Institut de l'Economia Digital, t'ajudarem i acompanyarem durant tot el teu temps amb nosaltres; des de l'assessorament per a triar el programa més adequat, acompanyant-te en el desenvolupament de l'estudi, fent el seguiment necessari per poder superar amb èxit el programa i que així la teva formació s'ajusti a les expectatives que vas posar al començament. / En tots els Cursos Especialitzats Online els alumnes posen en pràctica l'après mitjançant la realització de projectes en grup, basats en empreses reals amb reptes reals, sobre les disciplines del programa cursat.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Especialitzat Online de Gestió Avançada de Clients en Contact Center

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs Especialitzat Online de Gestió Avançada de Clients en Contact Center