Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Curs Especialitzat Online de Gestió Avançada d'Operacions a Contact Center

Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo ICEMD

Descripció

Integra el teu Contact Center a l'estratègia de negoci de la teva empresa

Els Contact Center s'han convertit en un element estratègic per a moltes companyies, no només des de la perspectiva de la satisfacció del client, sinó també com una font d'ingressos addicionals. Si tu també vols aprofitar totes les seves possibilitats comercials, el canvi comença a ICEMD.

Un Curs online impartit per experts digitals en actiu, durant el qual aprendràs a valorar en temps i cost dels recursos materials i humans que intervenen en la gestió d'un Contact Center, així com la seva transcendència en la gestió de l'experiència del client amb la nostra marca .

Amb una metodologia basada en l'aprenentatge pràctic i l'aplicabilitat real, al final del Curs obtindràs una titulació que et permetrà accedir a titulacions superiors ICEMD i configurar la teva formació a mida.


Veure més

Temari del curs


  • Definició i models d'un Contact Center
  • Estàndards de qualitat aplicables a la gestió d'un CC
  • webinar Estàndards de Qualitat
  • Planificació i dimensionament
  • Gestió de les Operacions
  • webinar Planificació i Dimensionament
  • Definició de processos, disseny i organització d'un CC
  • Emissió de trucades
  • webinar definició, processos, disseny i organització
  • Seguiment i Quadres de Comandament
  • webinar Models d'Automatització i Serveis web
  • Models d'autogestió
  • webinar KPI'S

Destinataris

Està pensat per als profesionaless que desitgen millorar o consolidar la seva activitat de Màrqueting de Relació, CRM, Intel·ligència de Client, Centres de Contacte o Processos de Negoci:

  • Responsables de contact center

  • Responsables o Consultors de CRM i màrqueting

  • Responsables de plataformes d'atenció

  • Responsables de màrqueting i comunicació

  • Professionals de desenvolupament de negoci

  • Professionals d'agències i consultores

  • Responsables de promocions



Metodologia

Tu decidiràs on, quan i a quin ritme prefereixes estudiar, però hi ha una estructura bàsica i unes dates de control que ajuden al desenvolupament del curs i al fet que puguis aprofitar-ho al màxim. A les 12 setmanes de durada del Curs Especialitzat, tindràs els temes i tutories organitzats per setmanes per donar-te el màxim temps a aprendre el material. També hi haurà dates clau per al teu projecte assenyalades en el calendari.

Durada

Des del 2016.09.20 fins al 2016.12.08

Objetius


  • Definiràs l'enfocament estratègic del Contact Center per donar resposta a les expectatives dels clients.

  • Dominaràs les eines de planificació, control i seguiment.

  • Coneixeràs i analitzaràs les activitats crítiques en el servei a clients.

  • Desenvoluparàs les capacitats necessàries per integrar el Contact Center a l'estratègia de negoci d'una companyia

  • Treballaràs amb casos reals d'empreses act



Perspectives laborals

Els alumnes i antics alumnes de ICEMD tenen accés al Banc de Professionals, una xarxa de més de 4.500 professionals certificats per ICEMD en les competències més importants i innovadores de l'Economia Digital. A través d'aquesta plataforma, els alumnes són contactats per les empreses que busquen perfils especialitzats en competències de l'Economia Digital per incorporar-los en els seus processos de selecció.

Promocions

Descomptes de fins a 15% segons col·lectiu:


  • Alumnes i antics alumnes ICEMD-ESIC

  • associats AEERC

  • associats adigital

  • Referenciamiento Professors ICEMD / ESIC


Beques per desocupació:

Facilitem l'accés a la formació a aquelles persones que a hores d'ara compten amb menys recursos.



Programa bonificable per la Fundació Tripartita.

Preu

1.700 €
Matrícula: 150 ¤ reste del Curs: 1550 ¤

Avantatges del curs

Durant la teva formació, mai estaràs sol. Els directors de Programa, Coordinadors, Professors i l'equip de professionals de ICEMD, que formem L'Institut de l'Economia Digital, t'ajudarem i acompanyarem durant tot el teu temps amb nosaltres; des de l'assessorament per a triar el programa més adequat, acompanyant-te en el desenvolupament de l'estudi, fent el seguiment necessari per poder superar amb èxit el programa i que així la teva formació s'ajusti a les expectatives que vas posar al començament. / En tots els Cursos Especialitzats Online els alumnes posen en pràctica l'après mitjançant la realització de projectes en grup, basats en empreses reals amb reptes reals, sobre les disciplines del programa cursat.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs Especialitzat Online de Gestió Avançada d'Operacions a Contact Center

Curs Especialitzat Online de Gestió Avançada d'Operacions a Contact Center