ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Curs especialitzat de Product manager

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Curs
Presencial
70 Hores
  • Barcelona
2.400 €

Descripció

Actualitza i potència els teus coneixements, eines i competències professionals com a Product Manager amb un enfocament 360º on eines, formats, canals online i les noves tecnologies estan presents durant tot el programa.

Conceptes com knowmad, SoLoMo, customer engagement, IOT, M2M, P2P, ... són alguns dels termes que els professionals hem de conèixer per poder desenvolupar el nostre talent en aquest entorn dinàmic i canviant en què ens trobem.

Escenari competitiu i evolutiu que ens presenta noves situacions que analitzar, afrontar i resoldre, nous canals de comercialització i venda als quals adaptar-nos i nous perfils i nínxols als quals satisfer, en un mercat cada vegada més vertiginós on Internet i les noves tecnologies ens obliguen a haver d'actualitzar constantment els nostres coneixements, eines, competències i habilitats professionals, alhora que ens exigeixen ser flexibles i adaptatius a l'hora de fer la funció de Product Manager.

El Product Manager és una de les peces clau en l'empresa d'avui, que necessàriament ha de complir amb els nous requisits imposats pel mercat actual, adaptant-se i potenciant els seus coneixements, eines i competències professionals amb l'objectiu d'obtenir un talent rendible aplicable en els seus noves responsabilitats.

Aquest curs especialitzat presenta un enfocament knowmad, on el coneixement s'adapta a les necessitats nòmades dels perfils assistents, i on el social, el que és local, i el mòbil (SoLoMo) tenen una important presència a la metodologia proposada, treballant sota un prisma 360º on eines, formats, canals i noves tecnologies es desenvolupen fins aconseguir una perfecta fusió entre la teoria i la pràctica.

Veure més

Temari del curs

1.- Ecosistema empresarial, Product Managers del futur i competències necessàries.
2.- Eines de gestió del coneixement per ser un gran Product Manager.
3.- Política de producte, innovació i desenvolupament de productes.
4.- Llançament de nous productes al mercat.
5.- Brand awareness, polítiques de marques eficients.
6.- La distribució moderna, pricing i marges comercials.
7.- Accions 360º, inbound màrqueting i xarxes socials.
8.- Com dissenyar un pla promocional rendible.
9.- Estratègies de digitalització i comercialització en línia.
10.- Habilitats de lideratge per Product Managers.
11.- Marxandatge i customer experience.
12.- Excel com a eina de suport per al Product Manager.
13.- Seqüència de treball d'un Product Manager, el pla de màrqueting.
14.- Cas de pla de màrqueting sent un Product Manager.
Veure més

Destinataris

Product managers.

Caps de grup de productes.

Assistents i professionals del departament de màrqueting que vulguin promocionar a cap de producte.

Caps de venda que vulguin desenvolupar-se en l'àrea de màrqueting.

Tècnics i professionals de màrqueting.

Professionals que vulguin actualitzar els seus coneixements de màrqueting o complementar la seva experiència.

Veure més

Metodologia

L'enfocament d'aquest curs especialitzat és en un percentatge superior al 80% pràctic, els assistents assimilaran amb antelació els conceptes teòrics a través de presentacions acte explicades i durant el programa es treballaran de forma pràctica els conceptes més importants, per així rendibilitzar al 100% el temps presencial a l'aula.

Es promou el procés d'aprenentatge des de l'experiència pràctica desenvolupada a la part presencial del programa, amb l'objectiu d'aconseguir la màxima participació i assimilació de coneixements, així com oferir retroalimentació que permeti una actitud proactiva.

Horari/Torn

Dies Lectius: divendres i dissabtes.
Horari: 16.00-21.00 / 09.00-14.00

Durada

Inici: 26/10/2018.
Fi: Desembre.

Objetius

Desenvolupar els coneixements, eines i competències més importants.

Adaptar el perfil professional als nous requeriments del mercat.

Crear, desenvolupar i treballar eines pràctiques reals de treball.

Evolucionar cap a una visió 360º, on offline i online estiguin integrats.

Aportar suport per al procés de presa de decisions.

Treballar els punts clau de gestió per maximitzar els resultats.

Identificar les anàlisis més importants a realitzar amb una visió multidisciplinar.

Adquirir les habilitats que facilitin assolir els objectius.

Preu

2.400 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs especialitzat de Product manager

Curs especialitzat de Product manager